Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, ik had een foto's onderschept van Burp ;)

Speedminton%20Maria%20Sharapova.jpg

Lijkt meer badminton :rolleyes:

Ik ben er niet vanavond, en de rest van de week ook niet vrees ik.
Gevalletje houtrot/schurenschilderen .....

@sime

Ik ga vrijdag niet naar de mach, heb teveel werk liggen thuis ...

@Gladoor

Ik ga dinsdag volgende week ook niet naar de mach, reden zie hierboven.

Ik ben er niet vanavond, en de rest van de week ook niet vrees ik.
Gevalletje houtrot/schurenschilderen .....

@sime

Ik ga vrijdag niet naar de mach, heb teveel werk liggen thuis ...

@Gladoor

Ik ga dinsdag volgende week ook niet naar de mach, reden zie hierboven.

ikke idem ;)

ik kan het hier zowiezo niet meer bijhouden :???: , vliegertje dit scalpeltje dat , hopupje hier ,depronetje daar :(

liggen boven 3 vliegtuigen ,die nog gebouwd moeten worden ,kom daar al niet aan toe :???:

en begin binnenkort ook aan een bouw project thuis , dus junkie ook ff time out :)

tussendoor wel ff op ht vliegen voor de ontspanning , de ouwe trouwe funliner is het enige vliegbare toestel die nog werkt :grin:

Precies junk, ff een rc-stop inlassen af en toe kan geen kwaad

BYM schopt even het aapje van z'n schouder

Vanavond weer de nodige rondjes gereden bij peter, gaat al wat beter :rolleyes:
het was weer bere gezellig :D

Nou, zeker lekker gereden. Jammer van die gasten met die heli's die geen lid zijn. :? ;) :p Weer de nodige meters gemaakt met de Scalpel. De achtervering moet nog ietsje slapper en dan is-ie wat mij betreft helemaal klaar voor de competitie. Komende dagen de hele Scalpel weer uit elkaar halen en alle tapijt verwijderen uit de lagers, body posts weer vastlijmen, rondom nieuw rubber/foam erop en koesteren. ;)

De GT14 was te weinig tijd voor om daar nog wat mee te doen. Wel een paar rondjes gereden met gesmeerde banden. Ineens bleek de stuuruitslag toch wel te beperkt te zijn dus de kogelkopjes moeten maar even een gaatje meer naar binnen van de week.

Rete gezellig Gladoor bedankt voor het solderen en laden van de baterrijen en Sleur ook bedankt voor het laden.Schade 1 servo :( :D

was zeker gezellig bij speedworld , alleen jammer van die gasten met die klere autootjes en die pleures sigaren . naja ik zit er tenminste voor weinig geld . :)

mogguh:o

1. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.

Net even wat opgehaald in Hong Kong (2x 3S 1500mAh/20C pret LiPo's, 1x 68mm Ducted Fan, 4x LiPo spanningmonitor, 5x Model Finder piepertje en een 2214/08 BL met 25A ESC) en gelijk de bestelling geplaatst (16x 2S 850mAh LiPo's en 2x4 schokbrekertjes).

PIEP PIEP PIEP.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je model netjes landen dan weet je ook waar hij is :rolling:
(Maar lijkt me wel makkelijk zo'n pieper :p )

PIEP PIEP PIEP.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je model netjes landen dan weet je ook waar hij is :rolling:
(Maar lijkt me wel makkelijk zo'n pieper :p )
Mij ook, maar dat had ik al eerder gezegd ;)
Yep, maar vertikaal tussen het riet of mais hangen maakt van een gemiddeld modelvliegtuig wel een soort stealth/apache-achtig ding. Verder is het zo dat als je een minuut niets doet maar je model wel aal staat, het piepertje ook begint zodat je niet per ongeluk je model aan kunt laten staan (of ten teken dat er weer gevlogen moet worden :D).

:thumbsup: Sleur, kunnen we binnenkort de Hi-ti-night-fly-plane in elkaar zetten :yes:
Regel jij even de Depron en de mallen/tekeningen? :thumbsup:

Is er al bekend welke maat prop erop moet? Ik ga uit van een 8x4 Slow Flyer (meest gebruikte tot 250/300 grams) op komt.

Regel jij even de Depron en de mallen/tekeningen? :thumbsup:

Is er al bekend welke maat prop erop moet? Ik ga uit van een 8x4 Slow Flyer (meest gebruikte tot 250/300 grams) op komt.

Ik zal het depron vragen aan Jasper (die kan daar goedkoop aankomen, zijn de geruchten op de club :rolleyes:) en aan Marcel zal ik de mallen vragen :pim:
Ook ga ik even informeren welke prop we moeten hebben.

Alleen ben ik pas zondag weer op de club, eerder gaat mij niet lukken :nooo:
Vanavond ouderinfoavond op school
Donderdag boodschappen halen voor zaterdag, dan wordt Ruben 6 jaar :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back