Sleurhutje
Forum veteraan
Het ligt niet aan de service van de winkel. Die kreeg hetzelfde antwoord. Die moet dan maar weer extra korting bedingen bij Graupner. :?Lekker stukje service Sleur,beetje jammer he![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het ligt niet aan de service van de winkel. Die kreeg hetzelfde antwoord. Die moet dan maar weer extra korting bedingen bij Graupner. :?Lekker stukje service Sleur,beetje jammer he![]()
![]()
Het ligt niet aan de service van de winkel. Die kreeg hetzelfde antwoord. Die moet dan maar weer extra korting bedingen bij Graupner. :?![]()
20 u per week :shock: , dat is zo'n 3 uur per dag ....gaat me niet lukken :nooo:
tja gezinnetje he ! , en 2x per week in de gym :|.
als je zin hebt ,mag je mijn blizzard bouwen, voor een krat hertog janroost: ,kom er echt niet aan toe ,maar wil er wel graag mee vliegen
.
volgende keer koop ik alles wat vliegt RTF !!!!![]()
20 u per week :shock: , dat is zo'n 3 uur per dag ....gaat me niet lukken :nooo:
tja gezinnetje he ! , en 2x per week in de gym :|.
als je zin hebt ,mag je mijn blizzard bouwen, voor een krat hertog janroost: ,kom er echt niet aan toe ,maar wil er wel graag mee vliegen
.
volgende keer koop ik alles wat vliegt RTF !!!!![]()
@ Sleur
Ik ben hier bezig met een 15khz filter om het hoog wat te filteren maar zit met een fase probleem
Zolang ik de print extern voorzie van spanning gaat het goed maar als ik de spanning van de interne spanningsbron haal ( samen met de RDS print ) valt de audio weg en komt er spanning te staan op de audio ingangen![]()
![]()
Heeeeellllll vreemd.
Niet eens gedronken en ik zie al dubbel. :?@ Sleur
Ik ben hier bezig met een 15khz filter om het hoog wat te filteren maar zit met een fase probleem
Zolang ik de print extern voorzie van spanning gaat het goed maar als ik de spanning van de interne spanningsbron haal ( samen met de RDS print ) valt de audio weg en komt er spanning te staan op de audio ingangen![]()
![]()
Heeeeellllll vreemd.
Sorry maar jij komt zo laat binnen huppelen(met een helm op je harses of had je hem nou af)was bijna tijd om te sluitenEn met BYM maar dat verteld hij er weer niet bij natuurlijk :rolling:
Je was snel weg ineens ?
Allebij de avonden geen probleem junksnoek ; ik heb er de roto start op gezet , daar had ik er nog 2 van liggen
is droog dit weekeinde ,maar wel 17 graden , liever wat kouder dan natter .
zaterdag avond maar ff knallen /fladderen op ht ? of zondag avond ?
in de middag kan ik niet![]()
Zal tijd worden (vreemd type met zijn dromen)Morgen lekker op vakantie
Posted by de Snackkoning
Heeft bij jou ook een tijdje geduurd voor dat je dat door had.Gelukkig geniet je nu wat meer van vrouw en dochter.Begint bij mij nu wat om te slaan,(iets teveel hobby) moet mezelf even inhouden voor mijn MEIDENjij moet eens een keer de tijd bijhouden wat je per week in de hobbie stopt :schrik::schrik:dat word schrikken
haasten hoeft niet meer , en nee het verveelt nog steeds niet
als ik eenmaal lid word van de ach , zal de activiteit wel weer toenemen
posted by the family man![]()
Niet eens gedronken en ik zie al dubbel. :?![]()
:lol:
Even voor mijn beeldvorming: Ik snap er geen kl0te van. :? Schiet eens een foto.Met een aparte voeding gaat alles goed maar als je de voeding van de bestaande toevoer gebruikt, gaat het mis. Right?
Het klinkt als een vreselijke aardlus of een verschil in voedingsspanningen die ergens toch gekoppeld zijn. Probeer eens de massa van de audio-lijnen weg te laten en alleen de minpolen van de voedingen te koppelen.
Zijn die twee audio-uitgangen direct via een impedantieweerstand aangesloten of zit er nog een kleine condensator tussen? Waarschijnlijk is het toch een voedingsprobleem. Is het een enkelvoudige voeding (0 en +) of een dubbelzijdige voeding (-, 0 en +)? Want in het laatste geval kan het zijn dat de terugkoppeling op bijv. op-amps de "zwevende" spanning veroorzaken. Zet er eens een 10nF condensatortje in serie op de audiosignaal draadjes.Ik heb het filter aangesloten op de interne gestabiliseerde ringkern trafo van de stuurzender.
Zolang ik de audio niet aansluit op het 15khz filter meet ik geen rare dingen,maar zodra ik de 2 gebalanceerde audio aansluitingen aansluit meet ik 15 volt spanning op de ingangen van het filter en geeft deze ook geen geluid door.
Het rare is dat als ik de print "stand alone" gebruik deze wel werkt.
Maar zodra ik hem in de stuurzender bouw en van spanning voorzie d.m.v de interne trafo deze problemen optreden.
Zat zelf ook te denken aan een lusvorming maar kom er nog achter waar dit fout gaat![]()
Zijn die twee audio-uitgangen direct via een impedantieweerstand aangesloten of zit er nog een kleine condensator tussen? Waarschijnlijk is het toch een voedingsprobleem. Is het een enkelvoudige voeding (0 en +) of een dubbelzijdige voeding (-, 0 en +)? Want in het laatste geval kan het zijn dat de terugkoppeling op bijv. op-amps de "zwevende" spanning veroorzaken. Zet er eens een 10nF condensatortje in serie op de audiosignaal draadjes.
Was jij ook die knakzak die ooit eens met 3WATT doordrong tot de Velserbronx.Als jij dat was oplappen die apparatuur en ZENDEN maarIk heb het filter aangesloten op de interne gestabiliseerde ringkern trafo van de stuurzender.
Zolang ik de audio niet aansluit op het 15khz filter meet ik geen rare dingen,maar zodra ik de 2 gebalanceerde audio aansluitingen aansluit meet ik 15 volt spanning op de ingangen van het filter en geeft deze ook geen geluid door.
Het rare is dat als ik de print "stand alone" gebruik deze wel werkt.
Maar zodra ik hem in de stuurzender bouw en van spanning voorzie d.m.v de interne trafo deze problemen optreden.
Zat zelf ook te denken aan een lusvorming maar kom er nog achter waar dit fout gaat![]()
Hé, je weet toch...Jammer Sleur, je haalt de woorden net uit mijn mond:rolling: :wink:
Ben je nog aanhet werk ofzo of geen zin in te chattenHé, je weet toch...Nog mazzel dat Burp-mans er niet bij is. :lol:
Zijn die twee audio-uitgangen direct via een impedantieweerstand aangesloten of zit er nog een kleine condensator tussen? Waarschijnlijk is het toch een voedingsprobleem. Is het een enkelvoudige voeding (0 en +) of een dubbelzijdige voeding (-, 0 en +)? Want in het laatste geval kan het zijn dat de terugkoppeling op bijv. op-amps de "zwevende" spanning veroorzaken. Zet er eens een 10nF condensatortje in serie op de audiosignaal draadjes.
Was jij ook die knakzak die ooit eens met 3WATT doordrong tot de Velserbronx.Als jij dat was oplappen die apparatuur en ZENDEN maar![]()
jeetje ,ik heb net anderhalf uur geknutseld, ik zei tegen het vrouwtje ,ik ga nu 1 v/d 3 vliegers inelkaar prutsen , ze zegt ,je hebt gelijk :?
het is geworden .......jawel ,de leger ez weer tot leven gebracht ,servo's er weer in ,flink ingetaped ,4004 motor er weer in , vleugels verkort ,enz .
de ez was het minste werk v/d 3 ,vandaar .
dus ergens in het weekeinde 's avonds weer ffflink knallen met de ez ,funliner ,savage
verslaafd ? , ikke ? echt niet![]()
EZ is zo maart 2008![]()
Wat een lomp ding zeg, zo'n Nexus met remflappen... :rolling:EZ is zo maart 2008
Dinsdag maar beginnen aan het nieuwe project
buiten wordt het te koud en te nat
![]()