Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand enig idee hoe je de schroefjes van de Scalpel goed vast kan krijgen in de voorste bodyposts.Volgens mij ben ik niet de enigste die daar last van heeft.
Ohw btw, vandaag startte mijn auto weer niet, dus na een financiele injectie van 119 euro start hij weer als een beest......
Onderhoudsvrije accu mijn r33t, bijgevuld met demiwater en ik heb strax een beest van een 85Ahinhetveldlaadaccu staan![]()
Neem jij de koeken mee deze keer?@ bym/Galdoor
Tot hoelaat staan jullie met die demo? Misschien kom ik ff lang. Voor de geit.![]()
Neem jij de koeken mee deze keer?
*gaat alle accu's laden en verder Depron snijden*
Wat liggen de banken van tegenwoordig toch lekkerhier een voorbeeld van de schroefjes die ik gebruikt heb. De korte zijn uiteraart voor de voorste bodyposts. De rest laat zich raden. Voor de lengte heb ik de posts doorgeboord tot het eerste gaatje. Heb je toch niet nodig.
![]()
Wat liggen de banken van tegenwoordig toch lekker.Kijk hier kunnen we wat mee
![]()
Nou mijn luikies vielen dicht even 2uur niks gezienWat je zegt. Ik ben een beetje de motoGP aan het kijken. Wat gaat dat hard zeg...:shock::shock:
Heb vanmiddag even gekeken,maar voor het weer hoef je er niet heen te gaan.Iemand Burp als gesignaleerd bij de trainingen in Monza?Zou je toch moeten herkennen aan grote rookpluimen van de BBQ en snoeiharde muziek. Als je zijn post tig pagina's terug mag geloven. :?
Iemand Burp als gesignaleerd bij de trainingen in Monza?Zou je toch moeten herkennen aan grote rookpluimen van de BBQ en snoeiharde muziek. Als je zijn post tig pagina's terug mag geloven. :?
Nou mijn luikies vielen dicht even 2uur niks gezien
Heb vanmiddag even gekeken,maar voor het weer hoef je er niet heen te gaan.
Zo, de eerste POR zit op de Sumo F3Axis (wendbaardere versie (=F3A) van de Sumo 3D). Ik kon nit wachten op de 3mm Depron en bouw nu alvast een 6mm versie om lekker mee te raggen voor buiten en om prop-hangen (torquen) te oefenen (record nu 1'06" op de sim).Foto's volgen later vanavond.
Voor de paintjob heb ik ook al een geschikte layout gevonden. Qua afmetingen gelijk aan de Sumo. Misschien ook nog wel 4 Depron straalmotortjes eronder plakken. 8O :lol: