Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bang dat ik niet veel in huis heb....Had ik ff eerder aan moeten denken....
Nee, zo werkt het niet. Als je gewicht te hoog is, is het niet een kwestie van een grotere motor. Het enig dat werkt is een grotere prop (en evt. wel een grotere motor) voor meer kracht. Verder zal de vliegsnelheid veel hoger worden om nog in de lucht te blijven. Dus stil hangen in de lucht wordt dan lastiger.@ Sleur
Ziet er zeer profi uit manen dat beetje extra gewicht kan toch niet zo'n kwaad ?
Zet je er gewoon een wat krachtigere motor op
( btw. het 15khz filter waar wij het laatst over hadden werkt hoor,toch een spanningslus)
Nee, ik bouw niet voor anderen, ik heb het ook druk genoeg. Maar inderdaad gezellig bakkie thee, chips etc. Naast vrouwtje op de bank televee kijkend af en toe wat POR smeren, schuim snijden en toch aan het einde van de avond een vliegtuig geknutseld. Zou je ook eens moeten doen.sleur; je bent er maar druk mee , doe mij ook maar 1 , wel ff voor me bouwen dan
ziet er leuk uit !
gezellig een kopje thee erbij ,met een rolletje snoep
mijn vliegers staan klaar voor vanavond ,alsmede de sav met roto start.
sleurtjelief ; kom jij vanavond ook, kan je wat depron loslaten
![]()
Het begint om 12:00 uur maar vanaf 10:30 uur begint de opbouw. Dus als je een bak pleur meenement, kunnen we alvast gezelli een bakkie doen.Word weer een schitterende dag.Hoe laat beginnen de activiteiten van de demo dag.Leuk dingetje Sleur,en met die lichtjes erin kan je hem altijd nog verkopen als lamp voor de kinderkamer,mocht ie niet bevallen:rolling::rolling:
Is wel een optiebegint om 12:00 uur maar vanaf 10:30 uur begint de opbouw. Dus als je een bak pleur meenement, kunnen we alvast gezelli een bakkie doen.Is op het Burgermeester Nielenplein. Gladoors Suzuki staat er ook (zowel 1:1 als 1:10 :lol
.
En die lampjes hebben niet eens de tijd gehad om op een vliegtuig te komen. De kids hebben er ondertussen al vier van de vijf die ik gehaald had voor zichzelf geclaimd. :evil:
*gaat de auto inpakken en richting HK*
@ Siggy: zo vroeg zijn ze niet hoor op de ACH, zal op zijn vroegst 13.00 uur worden.... dan kom ik ook![]()
Wat heb ik je laatst bij de ACH verteld over het doen van boodschappen Sime
Idd. gewoon die hele kar volgooien met lekkere dingen :rolling:
Ten eerste grijp je dan nooit mis en komen je vrienden niks tekort.
Ten tweede kun je de mazzel hebben dat het vrouwtje het te duur gaat vinden als je meegaat met boodschappen doen.
Dus is de kans groot dat ze je niet meer mee wilt hebben en jij dus meer tijd overhoud voor de hobby of andere nuttige zaken in een relatie :rolling:
Dan gaan we zometeen eerst Sleur en gladoor maar even lopen vervelen met allerlei vervelende vragen tijdens de demo's :turn-l:
Vandaag wel even de zonnenbrandcreme mee naar het veld,vorige keer toch aardig mijn bolletje verbrand.
Het was daar laatst zo heet je dat de mais hoorde knallen en de popcorn je om de oren vloog :rolling:
Wat is er mis met buitenshuize interne intimiteiten???
Wat is er mis met buitenshuize interne intimiteiten???
he sooitje ongeregeld,
Wordt er vanavond op Hoogtij nog wat uitgelaten ???
Zo ja dan kom ik met monster en eventueel koffie.
Groeten Ikke
Ben er ook met de Savhe sooitje ongeregeld,
Wordt er vanavond op Hoogtij nog wat uitgelaten ???
Zo ja dan kom ik met monster en eventueel koffie.
Groeten Ikke
hey wolfje , ik ga zo wie zo vanavond naar ht , de gepimte ez uitlaten ,de funliner, en de sav.
ik weet niet wie er nog komen , ik denk dat ht zich grotendeels heeft verplaatst naar de ach, zo jammer he :-?
ben er rond 19;00 u
Ik kom ook wel ff kijken, ben er rond 19.30 uur.
Wel met verbrandde kop want het zonnetje fikte aardig op de ACH :rolling: