Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit sleur.

Enne prophangen 1minuut 6??

Ik win, met 5 seconden.
Ohw wacht ff, het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk blijft hangen, hmmmmm ....

Goeiesmorgens deze stralend mooie morgen... :zon:

De hele nacht heeft de POR lekker liggen drogen en dit is het resultaat: Een op gevoel al veel te zware romp dus 3D vliegen wordt lastig, zal meer een recht-vooruit-model worden. :lol: :cry: Ik denk ook dat het Depron van Graupner vele malen zwaarder is dan goedkope Depron, de dichtheid (soortelijke massa) is veel groter dan van goedkoop Depron. De romp alleen al weegt nu 149 gram. 8O Daar komt straks nog zeker 70 gram bij aan rommeltjes. Streefgewicht was 170 gram. :?

Maar het inbouwen/opplakken van de onderdelen kan beginnen. :banana:

sumo_build_fuselage_glued3.jpg

Laatst bewerkt:
rise-and-shine-2.jpg

Het is lekker weer mannen :zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon::zon:
Ik denk dat ik zometeen even naar het veld van de ACH rij,zullen toch wel mensen aan het vliegen zijn zometeen :yes:

Ik ben bang dat ik niet veel in huis heb....:( Had ik ff eerder aan moeten denken....

Wat heb ik je laatst bij de ACH verteld over het doen van boodschappen Sime ;)

Idd. gewoon die hele kar volgooien met lekkere dingen :rolling:

Ten eerste grijp je dan nooit mis en komen je vrienden niks tekort.

Ten tweede kun je de mazzel hebben dat het vrouwtje het te duur gaat vinden als je meegaat met boodschappen doen.

Dus is de kans groot dat ze je niet meer mee wilt hebben en jij dus meer tijd overhoud voor de hobby of andere nuttige zaken in een relatie :rolling:

@ Sleur

Ziet er zeer profi uit man :thumbsup: en dat beetje extra gewicht kan toch niet zo'n kwaad ?
Zet je er gewoon een wat krachtigere motor op ;)

( btw. het 15khz filter waar wij het laatst over hadden werkt hoor,toch een spanningslus )

Graupner Monsun 43cm, 92cm, 159cm | MPX EasyStar/Fox RC | DIY Sumo F3Axis
Graupner Carisma GT14 Pro | Robitronic Scalpel | XRay T1M/M18T/M18MT | HPI Savage/Baja 5b ???/RS4 Evo

ook goede morgen ;) we hebben een zonnetje :banana:

sleur; je bent er maar druk mee , doe mij ook maar 1 , wel ff voor me bouwen dan :banana:

ziet er leuk uit !

gezellig een kopje thee erbij ,met een rolletje snoep ;)

mijn vliegers staan klaar voor vanavond ,alsmede de sav met roto start.

sleurtjelief ; kom jij vanavond ook :confused:, kan je wat depron loslaten :banana:

Good_Morning15.gif

Word weer een schitterende dag.Hoe laat beginnen de activiteiten van de demo dag.Leuk dingetje Sleur,en met die lichtjes erin kan je hem altijd nog verkopen als lamp voor de kinderkamer,mocht ie niet bevallen :hammer::rolling::rolling:

@ Siggy: zo vroeg zijn ze niet hoor op de ACH, zal op zijn vroegst 13.00 uur worden.... dan kom ik ook :p

---EDIT---

Even wat platen depron gewogen :yes:
De platen van Peter zijn 128,37 gr/m² en de platen die ik gisteren gehaald heb zijn 118,18 gr/m², dat scheelt toch weer 10 gram op een m² :wink:
Gewicht is heel belangrijk in een zaal, des te zwaarder de kist, des te sneller hij vliegt..... en dat wil je net niet hebben in een zaal :nooo:

Laatst bewerkt:
@ Sleur

Ziet er zeer profi uit man :thumbsup: en dat beetje extra gewicht kan toch niet zo'n kwaad ?
Zet je er gewoon een wat krachtigere motor op ;)

( btw. het 15khz filter waar wij het laatst over hadden werkt hoor,toch een spanningslus)
Nee, zo werkt het niet. Als je gewicht te hoog is, is het niet een kwestie van een grotere motor. Het enig dat werkt is een grotere prop (en evt. wel een grotere motor) voor meer kracht. Verder zal de vliegsnelheid veel hoger worden om nog in de lucht te blijven. Dus stil hangen in de lucht wordt dan lastiger. ;)

sleur; je bent er maar druk mee , doe mij ook maar 1 , wel ff voor me bouwen dan :banana:

ziet er leuk uit !

gezellig een kopje thee erbij ,met een rolletje snoep ;)

mijn vliegers staan klaar voor vanavond ,alsmede de sav met roto start.

sleurtjelief ; kom jij vanavond ook :confused:, kan je wat depron loslaten :banana:
Nee, ik bouw niet voor anderen, ik heb het ook druk genoeg. Maar inderdaad gezellig bakkie thee, chips etc. Naast vrouwtje op de bank televee kijkend af en toe wat POR smeren, schuim snijden en toch aan het einde van de avond een vliegtuig geknutseld. Zou je ook eens moeten doen. :p ;) :lol:

Ik weet niet of ik vanavond kom, hangt er van af of ik gaar ben na vandaag een hele dag staan. Ik kan de F-117 eventueel wel eens een maiden geven. 8O

Word weer een schitterende dag.Hoe laat beginnen de activiteiten van de demo dag.Leuk dingetje Sleur,en met die lichtjes erin kan je hem altijd nog verkopen als lamp voor de kinderkamer,mocht ie niet bevallen :hammer::rolling::rolling:
Het begint om 12:00 uur maar vanaf 10:30 uur begint de opbouw. Dus als je een bak pleur meenement, kunnen we alvast gezelli een bakkie doen. ;) Is op het Burgermeester Nielenplein. Gladoors Suzuki staat er ook (zowel 1:1 als 1:10 :lol:).

En die lampjes hebben niet eens de tijd gehad om op een vliegtuig te komen. De kids hebben er ondertussen al vier van de vijf die ik gehaald had voor zichzelf geclaimd. :evil:

*gaat de auto inpakken en richting HK*

begint om 12:00 uur maar vanaf 10:30 uur begint de opbouw. Dus als je een bak pleur meenement, kunnen we alvast gezelli een bakkie doen. ;) Is op het Burgermeester Nielenplein. Gladoors Suzuki staat er ook (zowel 1:1 als 1:10 :lol:).

En die lampjes hebben niet eens de tijd gehad om op een vliegtuig te komen. De kids hebben er ondertussen al vier van de vijf die ik gehaald had voor zichzelf geclaimd. :evil:

*gaat de auto inpakken en richting HK*
Is wel een optie :)

@ Siggy: zo vroeg zijn ze niet hoor op de ACH, zal op zijn vroegst 13.00 uur worden.... dan kom ik ook :p

Dan gaan we zometeen eerst Sleur en gladoor maar even lopen vervelen met allerlei vervelende vragen tijdens de demo's :turn-l: ;)

Vandaag wel even de zonnenbrandcreme mee naar het veld,vorige keer toch aardig mijn bolletje verbrand.
Het was daar laatst zo heet je dat de mais hoorde knallen en de popcorn je om de oren vloog :rolling:

Wat heb ik je laatst bij de ACH verteld over het doen van boodschappen Sime ;)

Idd. gewoon die hele kar volgooien met lekkere dingen :rolling:

Ten eerste grijp je dan nooit mis en komen je vrienden niks tekort.

Ten tweede kun je de mazzel hebben dat het vrouwtje het te duur gaat vinden als je meegaat met boodschappen doen.

Dus is de kans groot dat ze je niet meer mee wilt hebben en jij dus meer tijd overhoud voor de hobby of andere nuttige zaken in een relatie :rolling:

Je had gezegt dat ik niet meer mee moest gaan. Het vrouwtje de boodschappen laten doen. Ik dacht ik doe alleen die tussenstap weglaten. Dan kan eerder van de hobby genieten en meteen ook meer investeren.:D;)

Dan gaan we zometeen eerst Sleur en gladoor maar even lopen vervelen met allerlei vervelende vragen tijdens de demo's :turn-l: ;)

Vandaag wel even de zonnenbrandcreme mee naar het veld,vorige keer toch aardig mijn bolletje verbrand.
Het was daar laatst zo heet je dat de mais hoorde knallen en de popcorn je om de oren vloog :rolling:

siggy , hou je nog wel een paar lipo's vol voor vanavond op ht :confused: ;)

of sta ik er alleen voor :(.

tja ik wil wel de hele dag met rc bezig zijn ,maar vrouwtje komt zo thuis , en vraagt dan natuurlijk "zullen we wat leuks gaan doen " want het is zulk mooi weer :mad::lol::(:o

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met buitenshuize interne intimiteiten???

niets , maar soms wil je wel eens helemaal niets , of soms wil je wel eens wat anders , soms wil je er wel is met het gezin op uit , soms wil je hobbyen, afen toe wil je rust , soms activiteiten ondernemen , maar meestal werk ik ;)

he sooitje ongeregeld,
Wordt er vanavond op Hoogtij nog wat uitgelaten ???
Zo ja dan kom ik met monster en eventueel koffie.
Groeten Ikke

he sooitje ongeregeld,
Wordt er vanavond op Hoogtij nog wat uitgelaten ???
Zo ja dan kom ik met monster en eventueel koffie.
Groeten Ikke

hey wolfje , ik ga zo wie zo vanavond naar ht , de gepimte ez uitlaten ,de funliner, en de sav.
ik weet niet wie er nog komen , ik denk dat ht zich grotendeels heeft verplaatst naar de ach, zo jammer he :-?

ben er rond 19;00 u

hey wolfje , ik ga zo wie zo vanavond naar ht , de gepimte ez uitlaten ,de funliner, en de sav.
ik weet niet wie er nog komen , ik denk dat ht zich grotendeels heeft verplaatst naar de ach, zo jammer he :-?

ben er rond 19;00 u

Ik kom ook wel ff kijken, ben er rond 19.30 uur.
Wel met verbrandde kop want het zonnetje fikte aardig op de ACH :rolling:

Ik kom ook wel ff kijken, ben er rond 19.30 uur.
Wel met verbrandde kop want het zonnetje fikte aardig op de ACH :rolling:

gezelli ;)

ik heb ook een gezellig dagje gehad op het plein , stoeltjes er bij ,kratje bier ernaast , ouders op de stoelen , kinderen spelen , helemaal goed :D

vervolgens de baja er bij gepakt , sleeptouw eraan ,skateboard aangekoppeld , en de kinderen op afstand voort getrokken met de baja , en dat werd erg gewaardeerd :pim:

tot straks , de alcohol begint al aardig weg te trekken na een stevige maaltijd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back