Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit vond Gladoor nog ergens op zijn dgitale filmrolletje... ;)
demodag_savage_retro.jpg

Dat ze nog bestaan die bakkies,hoe heten die dingen ook alweer :rolleyes:

-edit-
Zoooooo, de Hong Kong Express is weer geweest. 16x 850mAh 2S1P LiPo's en 2x4 oliegevulde schokbrekers voor de Scalpels. Ik zal vanavond even uitrekenen wat het allemaal gaat kosten. :?

2gwrv2w.jpg
Reken donderdag wel af bij Peter als je er bent :p

Even de kosten van al het moois (verzendkosten verrekend per item naar verhouding (gewicht)):

Combo setje #1:
- 1x Brushless Turnigy 2204-14T
- 3x Servo 4,3 gram
- 1x ESC 18A
Totaal € 23,75

Combo setje #2:
- 4x LiPo Hellipro 2S1P 850mAh 15C/25C
Totaal € 32,10

Combo setje #3*:
- 4x 3Racing Oil Filled Shock Set Mini-Z Overland
Totaal € 16,70

* Losse schokbrekers kosten € 4,25 (kost moeite om ze uit het doosje te peuteren hè ;)).

0 = ook goed , ik heb ook zo'n olie schokkertje , maar of het nou beter rijd :confused:
= wel leuk voor het bling gehalte ;)

gaat zo a/d rolroeren v/d ez beginnen :neutral: , verder is hij klaar en erg schoon en nieuw :D.

volgende project word de funliner upgraden , en daarna maar weer eens a/d blizzard snuffelen :neutral:

sleur ; in de funliner zitten de 480 motoren ipv 400 , scheelt alweer , maar ze hebben wel wat draai uren gehad ,incl zand :rolleyes:

maar thanks voor de tip

ps welke motor komt er na de 480 ? ,of is het dan gelijk te groot ?

0 = ook goed , ik heb ook zo'n olie schokkertje , maar of het nou beter rijd :confused:
= wel leuk voor het bling gehalte ;)

gaat zo a/d rolroeren v/d ez beginnen :neutral: , verder is hij klaar en erg schoon en nieuw :D.

volgende project word de funliner upgraden , en daarna maar weer eens a/d blizzard snuffelen :neutral:

sleur ; in de funliner zitten de 480 motoren ipv 400 , scheelt alweer , maar ze hebben wel wat draai uren gehad ,incl zand :rolleyes:

maar thanks voor de tip

De volgende stap is de 600 Junkie,kijk hier maar even ;)

Electro Motoren

Deze motor draait 600 toeren meer dan de 480 :D

dat gaan ze dan worden siggy, 2 maal 600 motoren met gunter prop's ;-)
Even er vanuit gaan dat een 35 a regelaar dat trekt .

en nu lekker slapen gaan

Net 3 uurtjes depron gescalpeld, was erg gezellig met Philliams en Sleurdinges.

Maar nu weer tijd om ultraplat te gaan, vergeet het lichtschakelaartje niet :p

maar thanks voor de tip

Na de 480 krijg je 500-size motoren (Speed 500), dan 540-size, dan 560-size en dan pas 600-size. Zo groot lijkt mij wat overkill. Dan zou ik inderdaad voor knappe brushless motoren gaan. ;)

Net 3 uurtjes depron gescalpeld, was erg gezellig met Philliams en Sleurdinges.

Maar nu weer tijd om ultraplat te gaan, vergeet het lichtschakelaartje niet :p
Was zekers gezellig. Er werd een hoop getekend, gesneden, geplakt, lijm gesnoven en uiteraard behoorlijk slap geouwedingest. ;) En een levendige (ruil)handel van goederen. :lol: Wat impressie-plaatjes. 8)

Mooie maagdelijke platen Depron door philliams geregeld. :thumbsup: Marcel met de sjablonen en de rest 2, 3 of 4 van die dingen gelijk knutselen. Op de voorgrond de Nexus (pre-build ;)) die ook vervuldig nagemaakt is.
14ux501.jpg

Sleur zijn disc is geplakt, nu de elektronica nog. ;)
16hmadd.jpg

Was erg gezellig :yes: en een hoop gesneden :confused: ;) Verder heel veel lol gehad en de mannen op de ACH waren zeer onder de indruk van onze ruil-handel :D I love Hong-Kong :yes:

Volgens mij is dat geen Nexus op de voorgrond :nooo: maar een F3A-dinges ofzo :yes:

Verder doe ik het licht wel uit :cool:

muhammad-ali-knock-out.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back