Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeker teveel Activator geïnhaleerd? 8O :lol:Nee, helaas...Ik denk dat de bitterballen gisteren verkeerd zijn gevallen
Zeven hele harde eurootjes.Wat kost zo'n modelfinder (lees jippiedepieper) ook al weer, Siggy moet hem namelijk nog met mij afrekenen
(zal het dan toch aan de activator gelegen hebben)![]()
En niet aan de schijterij da's knap.Morgen avond weer met de ScalpelZo, Burpie is weer thuis (maandagavond al)
Na 120 liter bier met 6 man (totaal 7 man maar 1 drinkt niet), 28 Mega hamburgers, 26 bbq worsten, 63 stokken sate, 42 stokken rosbief brochettes, een bbq van 1x0,4, 40 kilo brandhout, 15 kilo kolen een vuurkorf en nog vele verwante spulletjes ben ik het weekend weer heelhuids doorgekomen. Het was wat regenachtig maar we waren voorbereid. Gelukkig een partytent van 6x3 en een van 3x3 meegenomen en wat van de overbekende oranje bouwzeilen dus nat zijn we niet geworden.
Nu wordt het weer tijd om de modelbouwbacterie weer aan te wakkeren. Scalpel is klaar dus die moet rijden. Schokbrekertje was er nog wel over voor mij sleur?
Ook de spulletjes voor het lichte werk is binnen zag ik dus ik kan me weer vermaken. Twin* is ook zo goed als gereed dus de maiden moet ook binnenkort maar plaats vinden. Wordt nu tijd om eens bij de ACH te kijken en eventueel lid te worden als het daar een beetje leuk is :rolling:
Wanneer wordt er weer met de Scalpel gereden?
Waardoor zou hij nu dan nog kapot kunnen gaan PhilZiet er goed uit Siggy, alleen de ontvanger zou ik in zijn geheel in schuim wikkelen.... zo gaat hij geheid kapot![]()
ziet er spannend uit siggy
laat es een hele foto zien van die vlieger![]()
Waardoor zou hij nu dan nog kapot kunnen gaan Phil
Hij zit geheel klemmend tussen het schuim,dus geheel trilling en schokvrij.
Zie ik dan nog iets over het hoofd ?
Nu krijgt hij nog steeds last van trillingen omdat dit schuim vrij hard is en klemmend in de romp zit. Beter is het om de ontvanger in soepel schuim te wikkelen met een elastiek er omheen, dan dit pakketje in de romp klemmen.
Dan ga ik dit nog eventjes aanpassen Phil,bedankt voor de tip![]()
Nee, ik ga lekker vanmiddag even een rondje shoppen ter ontspanning.Wil het eventueel morgen middag voor je ophalen Sleur woon er 2min vandaan,neem ik het morgen mee naar Peter.Zeg maar exact wat je nodig hebt aan spul
Ziet er allemaal mooi uit hoor.Vanavond even de Robbe Parat van electronica voorzien,dus komend weekend kan hij voor zijn maiden vlucht aangemeld worden :music:
@ Sleur
Bedankt voor de sponsoring van het verpakkings materiaal,werkt prima om de elektronica mee vast te zetten
( mocht je nog meer van dit materiaal hebben hou ik mezelf aanbevolen )