Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, helaas... :( Ik denk dat de bitterballen gisteren verkeerd zijn gevallen

320px-SMirC-puke.svg.png

Nee, helaas... :( Ik denk dat de bitterballen gisteren verkeerd zijn gevallen
Zeker teveel Activator geïnhaleerd? 8O :lol: ;) Ik heb ook die bitterballen op en mankeer niets. :p Misschien is mijn darmflora minder gevoelig (lees compleet uitgestorven) door een overdosis caffeïne in de afgelopen 25 jaar. :rolling:

Nou, dan moet ik vanmiddag zelf maar even een half uurtje eerder weg zien te komen. :? ;)

Wat kost zo'n modelfinder (lees jippiedepieper) ook al weer, Siggy moet hem namelijk nog met mij afrekenen ;)

(zal het dan toch aan de activator gelegen hebben) :D

Wat kost zo'n modelfinder (lees jippiedepieper) ook al weer, Siggy moet hem namelijk nog met mij afrekenen ;)

(zal het dan toch aan de activator gelegen hebben) :D
Zeven hele harde eurootjes. ;)

Ik heb altijd geleerd van me af te activeren. Helaas stond je beneden winds dus kreeg je na Marcel de volle laag. 8O ;)

Nog meer liefhebbers voor HT vanavond :rolleyes:
(niet allemaal tegelijk anders word het weer te druk)Snowman en ik gaan ff heen

Laatst bewerkt:
Zo, Burpie is weer thuis (maandagavond al)

Na 120 liter bier met 6 man (totaal 7 man maar 1 drinkt niet), 28 Mega hamburgers, 26 bbq worsten, 63 stokken sate, 42 stokken rosbief brochettes, een bbq van 1x0,4, 40 kilo brandhout, 15 kilo kolen een vuurkorf en nog vele verwante spulletjes ben ik het weekend weer heelhuids doorgekomen :mrgreen:. Het was wat regenachtig maar we waren voorbereid. Gelukkig een partytent van 6x3 en een van 3x3 meegenomen en wat van de overbekende oranje bouwzeilen dus nat zijn we niet geworden.

Nu wordt het weer tijd om de modelbouwbacterie weer aan te wakkeren. Scalpel is klaar dus die moet rijden. Schokbrekertje was er nog wel over voor mij sleur?

Ook de spulletjes voor het lichte werk is binnen zag ik dus ik kan me weer vermaken. Twin* is ook zo goed als gereed dus de maiden moet ook binnenkort maar plaats vinden. Wordt nu tijd om eens bij de ACH te kijken en eventueel lid te worden als het daar een beetje leuk is :rolling:

Wanneer wordt er weer met de Scalpel gereden?

Zo, Burpie is weer thuis (maandagavond al)

Na 120 liter bier met 6 man (totaal 7 man maar 1 drinkt niet), 28 Mega hamburgers, 26 bbq worsten, 63 stokken sate, 42 stokken rosbief brochettes, een bbq van 1x0,4, 40 kilo brandhout, 15 kilo kolen een vuurkorf en nog vele verwante spulletjes ben ik het weekend weer heelhuids doorgekomen :mrgreen:. Het was wat regenachtig maar we waren voorbereid. Gelukkig een partytent van 6x3 en een van 3x3 meegenomen en wat van de overbekende oranje bouwzeilen dus nat zijn we niet geworden.

Nu wordt het weer tijd om de modelbouwbacterie weer aan te wakkeren. Scalpel is klaar dus die moet rijden. Schokbrekertje was er nog wel over voor mij sleur?

Ook de spulletjes voor het lichte werk is binnen zag ik dus ik kan me weer vermaken. Twin* is ook zo goed als gereed dus de maiden moet ook binnenkort maar plaats vinden. Wordt nu tijd om eens bij de ACH te kijken en eventueel lid te worden als het daar een beetje leuk is :rolling:

Wanneer wordt er weer met de Scalpel gereden?
En niet aan de schijterij da's knap.Morgen avond weer met de Scalpel

Misschien morgenavond ook in Heemskerk. Anders even 's middags want de mini LiPo's zijn binnen voor de Disc Flyers. :yes: ;) Dus phillioot, ook die van jou zijn er. :D Dan even door naar RCT om carbon staafjes en roerstangetjes/links te halen en dan op 's avonds (laat) knutselen. :cool:

Heerlijk gereden met Snowman,alleen voor Snowman was het van korte duur 2 rondjes om precies te zijn.De zuigerstang is van de aandrijfas afgebroken,dus die motor is afgeschreven.Hebben hem net even uit elkaar geknutseld.Wil het eventueel morgen middag voor je ophalen Sleur woon er 2min vandaan,neem ik het morgen mee naar Peter.Zeg maar exact wat je nodig hebt aan spul

Laatst bewerkt:
Vanavond even de Robbe Parat van electronica voorzien,dus komend weekend kan hij voor zijn maiden vlucht aangemeld worden :music:

@ Sleur

Bedankt voor de sponsoring van het verpakkings materiaal,werkt prima om de elektronica mee vast te zetten ;)

( mocht je nog meer van dit materiaal hebben hou ik mezelf aanbevolen )

@ Philliams

Bedankt voor de gedoneerde ontvanger-accu ( lees verjaardagskado )
hij zit er perfect in ;)

@ Ronald Rijkhof

De Parat is nu helemaal vliegklaar,zou jij hem aankomend weekend even willen controleren ;)

Welcome back Burp,hoop dat je het naar de zin gehad hebt in Monza.
Ik heb je zojuist een PB retour gestuurd ;)

DSC00751.jpg

DSC00750-1.jpg

Mijn startbox is inmiddels ook klaar om in gebruik genomen te worden:

DSC00752.jpg

DSC00753.jpg

DSC00754.jpg

DSC00755.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Siggy, alleen de ontvanger zou ik in zijn geheel in schuim wikkelen.... zo gaat hij geheid kapot :(

Inmiddels begint de Nexus al een aardig kleurtje te krijgen :p

IMG_71411.jpg

@ Gladoor: :thumbsup: Ik zal kijken of ik morgen weer op de klaver ben om ze te komen ophalen :D :oops:

ziet er spannend uit siggy :D

laat es een hele foto zien van die vlieger :cool:

burp ; welkom thuis ;)

vanavond vast 1 vleugel v/d ez klaar gekregen ,morgen de laatste ,en dan vrijdag avond maar ff zijn maiden :-P

Ziet er goed uit Siggy, alleen de ontvanger zou ik in zijn geheel in schuim wikkelen.... zo gaat hij geheid kapot :(
Waardoor zou hij nu dan nog kapot kunnen gaan Phil :confused:
Hij zit geheel klemmend tussen het schuim,dus geheel trilling en schokvrij.
Zie ik dan nog iets over het hoofd ?

ziet er spannend uit siggy :D

laat es een hele foto zien van die vlieger :cool:

Dit is hem in z'n geheel Junkie ;)

300820081343.jpg

Laatst bewerkt:
Waardoor zou hij nu dan nog kapot kunnen gaan Phil :confused:
Hij zit geheel klemmend tussen het schuim,dus geheel trilling en schokvrij.
Zie ik dan nog iets over het hoofd ?

Nu krijgt hij nog steeds last van trillingen omdat dit schuim vrij hard is en klemmend in de romp zit. Beter is het om de ontvanger in soepel schuim te wikkelen met een elastiek er omheen, dan dit pakketje in de romp klemmen.

Nu krijgt hij nog steeds last van trillingen omdat dit schuim vrij hard is en klemmend in de romp zit. Beter is het om de ontvanger in soepel schuim te wikkelen met een elastiek er omheen, dan dit pakketje in de romp klemmen.

Dan ga ik dit nog eventjes aanpassen Phil,bedankt voor de tip ;)

Is idd wel beter, al kan ik me herrinneren mijn ontvanger gewoon met klitteband vastgezet te hebben :p

Wil het eventueel morgen middag voor je ophalen Sleur woon er 2min vandaan,neem ik het morgen mee naar Peter.Zeg maar exact wat je nodig hebt aan spul
Nee, ik ga lekker vanmiddag even een rondje shoppen ter ontspanning. ;) Dus eerst even langs RCT voor carbon staaf voor de Disc, Quick Links, stuurstangetjes, balsahout, Oracover folie (ik ga de mini Monsun weer oplappen 8)), Slow Flyer propjes 8x3,8/9x4 en wat ik nog meer voor moois zie (ga niet gebudgeteerd heen dus kom weer met teveel terug :?). Daarna even langs Speedworld de kleine LiPootjes voor de Disc en mijn snijmesjes ophalen.

Vanavond even de Robbe Parat van electronica voorzien,dus komend weekend kan hij voor zijn maiden vlucht aangemeld worden :music:

@ Sleur

Bedankt voor de sponsoring van het verpakkings materiaal,werkt prima om de elektronica mee vast te zetten ;)

( mocht je nog meer van dit materiaal hebben hou ik mezelf aanbevolen )
Ziet er allemaal mooi uit hoor. :thumbsup: Hoeveel Watt is die zenderkist nu van je? (ik weet dat dat geen starterbox is natuurlijk, rare etherpiraat ;)) Is-ie ook met stereo-coder en RDS? :rolling: Radio ACH... 8O

Ik heb nog wel meer van dat hardschuim. Ik heb ook nog van dat dunnere zachte schuim en eventueel ook noppenschuim. Of je in zo'n klein toestelletje alles trillingvrij moet monteren heb ik ook zo mijn twijfels over. Als je last hebt van resonantie dan moet je dat eerst oplossen anders rammelt binnen de kortste keren ook je motorschot eruit. 8O ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back