Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*knutselt druk verder*

UHU POR steent grote tijd. :yes: De 10-seconde meuk begon al los te laten her en der. Dus maar even behandelt met de oude vertrouwde POR. Duurt wel wat langer (nachtje wachten) maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het morgenochtend vliegen wordt. ;) Ik het de D/R al op een schakelaartje gezet en op 30%/100%. Nu nog even accuutje erop fröbelen en ik ben ook luchtwaardig.

@PhilEPP: Als je het mij vraagt vroeg vrouwlief of dat nodig was. 8O En mijn scheerapparaat klinkt ook zo. :rolling: ;) Heb je je accu met clitorisband of met een elastiekje? En jij hebt zeker ook geen geleidertjes halverwege de servostangetjes? :? Welke accu heb je er nu onder hangen?

@PhilEPP: Als je het mij vraagt vroeg vrouwlief of dat nodig was. 8O En mijn scheerapparaat klinkt ook zo. :rolling: ;)

Idd, jij gaat door voor de wasmachine :thumbsup:

Heb je je accu met clitorisband of met een elastiekje?

Gewoon met clitorusband ;) als ik het beter kan komt er een nieuw (volgend) model met elastiek maar dit volstaat prima.

En jij hebt zeker ook geen geleidertjes halverwege de servostangetjes? :?

Nope, niet nodig :nooo:

Welke accu heb je er nu onder hangen?

De Hellipro 850 mah :yes: :thumbsup:

Waar en hoelaat ga je vliegen morgenochtend???

Laatst bewerkt:
De Hellipro 850 mah :yes: :thumbsup:

Waar en hoelaat ga je vliegen morgenochtend???
Nee, wordt toch echt eind van de dag. Eerst de bekende boodschappen doen. Om 09:00 mag de kleinste smurf aantreden voor zijn eerste (kabouter)voetbalwedstrijd dus dat mogen we niet missen. 8) Daarna naar de behangzaak om behang te halen. Vervolgens naar de tapijtzaak een eind Novilon scoren. Dan de bouwmarkt om MDF en isolatieschuim (Depron 8O ;)) te halen. Om 13:00 uur mogen beide ettertjes aantreden op de judovloer voor de clubcompetitie. Dus pas na 15:30 uur begint mijn leventje weer. :? :cry: Ik vrees dat we dan nog eerst langs de McDonalds moeten vanwege alle sportprestaties... :bye: Eind van de dag/begin van de avond dus. :evil:

Ok, voor mij ook... eerst nog familiegebeuren:

- kleine naar de scouting brengen
- boodschappen doen
- kleine van scouting halen
- ff naar Zaandam wat booschappen doen
- ff naar Heemskerk (schijnt wat te liggen :thumbsup:)

Nu naar mijn nest :yes:... laters

Good_Morning41.jpg

Heerlijk geslapen.Voor het slapen gaan nog even de lader getest werkt als een speer.
6414.jpg

en zeker met de Nederlandse handleiding :thumbsup::thumbsup: Fritsie.Ben er zeer content mee

Laatst bewerkt:
ja, ik ga straks ook ff oefenen in mijn 1:1 joehoe :D , hij is nogal groot dus ff wennen :smile:
straks ff ophalen ;-)

daarna nog best even werk om hem om te bouwen naar schilderskar , dus stoelen eruit,en beschermbak timmeren enz , maar dat is weer hobbie ;-)

ja, ik ga straks ook ff oefenen in mijn 1:1 joehoe :D , hij is nogal groot dus ff wennen :smile:
straks ff ophalen ;-)

daarna nog best even werk om hem om te bouwen naar schilderskar , dus stoelen eruit,en beschermbak timmeren enz , maar dat is weer hobbie ;-)
Zonde hoor al dat getimmer,maar het is een mooie wagen en dat je er maar een hoop plezier van mag hebben.

Zonde hoor al dat getimmer,maar het is een mooie wagen en dat je er maar een hoop plezier van mag hebben.

dat getimmer zorgt juist voor de bescherming v/d auto ,en dat er geen verf op de bekleding komt ;)

wellicht vanavond op ht te bezichtigen , heb wel ff zin om te fladderen :D

straks ff ophalen ;-)

Het is zeker een mooie auto Junkie,wees er gerust zuinig op ;)
Zo'n bak werkt prima,de volvo is er ook netjes mee gebleven.
Scheelt over een paar jaartjes zeker op je inruilwaarde.

dat getimmer zorgt juist voor de bescherming v/d auto ,en dat er geen verf op de bekleding komt ;)

wellicht vanavond op ht te bezichtigen , heb wel ff zin om te fladderen :D
Dat weet ik toch vind het alleen zonde,maar hij blijft er inderdaad netjes door.Ga morgen middag even rijden,als er nog meer gaan :yes:.Heb vanmiddag en vanavond een verjaardag :(.

Gefeliciteerd Junkie met je Megajoehoe :D en je hebt groot gelijk hoor om zo'n bak te timmeren :yes: dat levert later weer zijn centjes op.

Vanavond geen HT voor mij, ik krijg visite. Wel vanmiddag even de disc/nachtvlieger testen ;)
Morgen ben ik weer op de ACH te vinden :thumbsup:

@ Siggy: ik heb hier nog een pieper liggen :rolleyes:

dank jullie allen , maar wat een zooi komt er uit de volvo :eek:, zakken vol met speelgoed 5 E losgeld ,allemaal frutsels ,cd , peuken ,friet, snoep,enz

dus druk om die een beetje fatsoenlijk te maken voor de grote ruil 0X
grandis staat nog bij de poetser ,dus zal wel een uur of 15:00 worden :mad:

misschien kom ik morgen ook wel ff naar ht, ligt aan de gezin's activiteiten

have a nice day :proost:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back