Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
rustig hier, logisch want het is lekker weer :p, ik ben helaas een beetje tot huis gebonden ,want floor heeft blaas onsteking,ik heb hierdoor amper geslapen ,en zat al erug vroeg bij de dokters post:hammer:
maargoed het hoort er allemaal bij .
ik weet alleen niet meer zeker of ik morgen kom ,omdat het gezin er morgen wel ff uit wil :)

247978308_5_l22J.jpeg
:D lang leve veldienst:D

leuk , krijg bijna weer zin om met een oefening mee te gaan , alleen geen conditie meer voor :oops:

ik ga zo nog ff naar ht ,rondje fladderen ,ben het thuis echt zat :rolleyes:

tot hoe laat vliegen ze op het veld ?

Zoooo, net terug uit een oorverdovend Gelredome. Even genoten van brullende V8-motoren die duidelijk herkenbaar op nitro gestookt werden (het eerste wat dochterlief opviel was dat het rook naar modelautootjes - bij ons beter bekend als HuPpI's). 8O Op zich wel leuk maar het was gewoon HoogTij in het groot. :lol: Er ging net zoveel stuk (6 van de 16 auto's aardig beschadigd, opgerookt, verkreukeld, ontdaan van diverse onderdelen, krom etc.). :?

monsterjam_sample1.jpg

monsterjam_sample2.jpg

nog even op ht een accu leeggevlogen , daarna nog naar het veld gereden ,maar daar was gewoon niemand :confused: ,geeft verder niet want ik kan niet stoppen met rijden in de grandis ( ik weet niet hoe ik de cruisecontrol moet uitzetten ;) )
En via de mac weer rustig terug getoerd ,en nu lekker een pilsie open getrokken .

wellicht tot morgen op HT :-P

daarna nog naar het veld gereden ,maar daar was gewoon niemand :confused:

Met brandstofmotor

Dinsdag van 14:00 uur tot 21:00 uur
Donderdag van 14:00 uur tot 21:00 uur
Zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur
Zondag en feestdagen van 12:00 uur tot 18:00 uur

Elektro en zweefvliegen
Geen beperkingen

Buiten deze tijden om is het vrij rustig op het veld ;)

Zat mijn tong maar daar :D leuker als het hieronder genoemde Gelredome
Je zal het gerust naar je zin gehad hebben Sleur
(heb lekker gewerkt vandaag net 1 uur thuis v/d kinder verjaardag)
Alles beter dan zo'n blonde muts waar de halve kazerne al overheen geweest is en met staartjes waar je aan kunt trekken met als gevolg dat de oren op en neer gaan. 8O :rolling:

Ik heb het zeker wel naar mijn zin gehad. Het vermoeden bestond dat ze vanmiddag wat rustiger aan zouden doen omdat ze vanavond en morgenmiddag ook nog moesten knallen met die grote bakken. Maar niets was minder waar (voor mijn gevoel). Ik heb kardanassen zien breken, remschijven zien oproken, wielen en banden zien verdwijnen van auto's, motor opgeblazen (da's gewoon een harde knal en dan wat rook, klaar), buitelingen, plaatwerk dat verdween (nou ja, polyester dan) etc. Nog wat plaatjes dan.... ;)

Die dingen vallen net zo makkelijk om als een kleine Savage. :?
monsterjam_sample3.jpg

Stoppies ook geen probleem, dit was alleen een ongelukkige neuslanding. :D
monsterjam_sample4.jpg

En nog één omgevallen. Wel met verbrande remschijf (mooi oranje rondje voor en achter op de as en uiteindelijk zelfs wat vlamwerk). 8)
monsterjam_sample5.jpg

Ook in het groot verkrijgbaar met rotostart. :rolling:
monsterjam_sample6.jpg

De legende waar alles ooit mee begon... :worship:
monsterjam_sample7.jpg

Als het dan toch stuk moet: Achterkardan gebroken, voorkant compleet ontdaan van het bodywork en een beschadigde blower. :thumbsup: (heet daarom waarschijnlijk Maximum Destruction :?)
monsterjam_sample8.jpg

En nog zes van die brommergasten die duidelijk een grotere drang naar adrenaline hebben dan een gemiddelde motorcrosser. Als ze dit op HT gaan doen, ga ik ze zeker alsnog respecteren. :nooo:
monsterjam_sample9.jpg

monsterjam_samplea.jpg

Alles beter dan zo'n blonde muts waar de halve kazerne al overheen geweest is en met staartjes waar je aan kunt trekken met als gevolg dat de oren op en neer gaan. 8O :rolling:

Ik heb het zeker wel naar mijn zin gehad. Het vermoeden bestond dat ze vanmiddag wat rustiger aan zouden doen omdat ze vanavond en morgenmiddag ook nog moesten knallen met die grote bakken. Maar niets was minder waar (voor mijn gevoel). Ik heb kardanassen zien breken, remschijven zien oproken, wielen en banden zien verdwijnen van auto's, motor opgeblazen (da's gewoon een harde knal en dan wat rook, klaar), buitelingen, plaatwerk dat verdween (nou ja, polyester dan) etc. Nog wat plaatjes dan.... ;)

Die dingen vallen net zo makkelijk om als een kleine Savage. :?
Stoppies ook geen probleem, dit was alleen een ongelukkige neuslanding. :D
En nog één omgevallen. Wel met verbrande remschijf (mooi oranje rondje voor en achter op de as en uiteindelijk zelfs wat vlamwerk). 8)

Ook in het groot verkrijgbaar met rotostart. :rolling:

De legende waar alles ooit mee begon... :worship:

Als het dan toch stuk moet: Achterkardan gebroken, voorkant compleet ontdaan van het bodywork en een beschadigde blower. :thumbsup: (heet daarom waarschijnlijk Maximum Destruction :?)

En nog zes van die brommergasten die duidelijk een grotere drang naar adrenaline hebben dan een gemiddelde motorcrosser. Als ze dit op HT gaan doen, ga ik ze zeker alsnog respecteren. :nooo:

Had je ook filmwerk gemaakt ?? :pim:

Zooo.... leuk personeelsfeestje.. altijd mooi om bepaalde mensen helemaal uit hun dak te zien gaan :P

Nu lekker slapen en morgen effe nodig huishouden doen, lipo's laden etc:)

nn!

Mits in het bezit van of onder begeleiding van een brevethouder... ;)

he,he , ben maar doorgereden ,was mij te stil daar .
dinsdag zeker ff fladderen ,en indien mogelijk maar ff het brevet binnen halen .

jij hebt een leuk spektakel mee gemaakt :cool: ,het zijn idd gewoon een stel savage's .
eigenlijk had je je sav daar ff moeten loslaten , had het publiek pas echt gek opgekeken :D

Gisteren lekker de hele dag gevaren. Via de mallegatsloot naar het guisveld, bij zaandijk het sluisje door. Daarna op de zaan naar het noordzeekanaal gevaren tot vlak bij Hoogtij, daarna weer terug via dezelfde route. Stukje iets harder gevaren dan mocht maar wel erg leuk. Over de hele dag maar een kwart tank verbuikt, ongeveer 6-7 liter.

Vanmiddag eerst natuurlijk de F1, daarna wel even naar HT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back