Alles beter dan zo'n blonde muts waar de halve kazerne al overheen geweest is en met staartjes waar je aan kunt trekken met als gevolg dat de oren op en neer gaan. 8O :rolling:
Ik heb het zeker wel naar mijn zin gehad. Het vermoeden bestond dat ze vanmiddag wat rustiger aan zouden doen omdat ze vanavond en morgenmiddag ook nog moesten knallen met die grote bakken. Maar niets was minder waar (voor mijn gevoel). Ik heb kardanassen zien breken, remschijven zien oproken, wielen en banden zien verdwijnen van auto's, motor opgeblazen (da's gewoon een harde knal en dan wat rook, klaar), buitelingen, plaatwerk dat verdween (nou ja, polyester dan) etc. Nog wat plaatjes dan....
Die dingen vallen net zo makkelijk om als een kleine Savage. :?
Stoppies ook geen probleem, dit was alleen een ongelukkige neuslanding.

En nog één omgevallen. Wel met verbrande remschijf (mooi oranje rondje voor en achter op de as en uiteindelijk zelfs wat vlamwerk). 8)
Ook in het groot verkrijgbaar met rotostart. :rolling:
De legende waar alles ooit mee begon...
Als het dan toch stuk moet: Achterkardan gebroken, voorkant compleet ontdaan van het bodywork en een beschadigde blower.

(heet daarom waarschijnlijk Maximum Destruction :?)
En nog zes van die brommergasten die duidelijk een grotere drang naar adrenaline hebben dan een gemiddelde motorcrosser. Als ze dit op HT gaan doen, ga ik ze zeker alsnog respecteren. :nooo: