Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren lekker de hele dag gevaren. Via de mallegatsloot naar het guisveld, bij zaandijk het sluisje door. Daarna op de zaan naar het noordzeekanaal gevaren tot vlak bij Hoogtij, daarna weer terug via dezelfde route. Stukje iets harder gevaren dan mocht maar wel erg leuk. Over de hele dag maar een kwart tank verbuikt, ongeveer 6-7 liter.

Vanmiddag eerst natuurlijk de F1, daarna wel even naar HT.

Vandaag ook nog heerlijk vaarweertje hoor Burp,zet de videorecorder aan en ga lekker naar buiten,je zag behoorlijk bleekjes v/d week :rolling: ;)

Vandaag maar weer eens een ouderwetse hoogtijdag van maken mannen ?
Alle ingredienten zijn aanwezig: een lekker :zon: geen :hammer: door het :proost: en weinig wind,kortom:Ideale omstandigheden :rolling:

Ik ben rond 12.30uur op HT,wie nog meer ???????????

ik móet nog even wat huishoudelijke taken verrichten maar dat duurt niet lang... t mag nog wel wat warmer worden though

Vandaag ook nog heerlijk vaarweertje hoor Burp,zet de videorecorder aan en ga lekker naar buiten,je zag behoorlijk bleekjes v/d week :rolling: ;)

Vandaag maar weer eens een ouderwetse hoogtijdag van maken mannen ?
Alle ingredienten zijn aanwezig: een lekker :zon: geen :hammer: door het :proost: en weinig wind,kortom:Ideale omstandigheden :rolling:

Ik ben rond 12.30uur op HT,wie nog meer ???????????
Zal bij mij iets later worden nog even met de kleine op pad

Als ik vandaag kom zal het ook later zijn, gevalletje "het is mooi weer laten we de boel even afschilderen dan kan het bouwzeil weg ...."

Even lekker de LiPootjes aan het laden. Gaat lekker vlotjes met 3 LiPo's tegelijk (2x op de Ultra Plus 50, inclusief een gratis ontlaadcyclus en 1x op de Ultramat 14). Ik neem de Depron F-117 ook mee. Eens kijken of van de Ready To Fly een Container Ready versie te maken is. 8O :rolling:

Na ruim 3 maanden niet gevlogen te hebben, zal het wel weer tegenvallen. :evil: :?

En nog één omgevallen. Wel met verbrande remschijf (mooi oranje rondje voor en achter op de as en uiteindelijk zelfs wat vlamwerk). 8)
monsterjam_sample5.jpg

IMG_1293(1of1).jpg

bedoel je dit moment, Sleur? ;)

IMG_1293(1of1).jpg

bedoel je dit moment, Sleur? ;)
Yep, mooi hè? Die oplichtende remschijven, de geur van verbrande remblokken en uiteindelijk oprokende remvloeistof... MOOOOOOIIIIIIII :thumbsup:

Was je daar ook dan? Zo te zien aan de hoek van de foto is dat nagenoeg waar wij zaten: Vak 105, rij 21 (alleen zijn we een rij hoger gaan zitten op de ere-tribune 8O ;)).

Yep, mooi hè? Die oplichtende remschijven, de geur van verbrande remblokken en uiteindelijk oprokende remvloeistof... MOOOOOOIIIIIIII :thumbsup:

Was je daar ook dan? Zo te zien aan de hoek van de foto is dat nagenoeg waar wij zaten: Vak 105, rij 21 (alleen zijn we een rij hoger gaan zitten op de ere-tribune 8O ;)).
Yup!
Vak 107 rij 5 stoelen 60,61,62,63,64 :p Max en vriendjes en ondergetekende.
Het was een mooi spektakel dit keer,veel schade en omvallende Monstertrucks! :shock: :cool:

Ik zal nog even dat fototje van die rokende remsvloeistof opzoeken en hier neerzetten :cool:

Yup!
Vak 107 rij 5 stoelen 60,61,62,63,64 :p Max en vriendjes en ondergetekende.
Het was een mooi spektakel dit keer,veel schade en omvallende Monstertrucks! :shock: :cool:

Ik zal nog even dat fototje van die rokende remsvloeistof opzoeken en hier neerzetten :cool:
Hoei.... Nou ja, met 15.000 mensen is het lastig elkaar te vinden, al zit je 2 vakken verder. :? Wij hadden stoeltjes 97-101. ;)

En mijn auto stond 3 auto's achter de Merchandise Stand bij uitgang F. :lol: Drie keer vallen en we waren binnen en weer terug bij de auto. ;) Ik stond bijna in de indoor parking. Ben blij dat niet gedaan te hebben gezien de schade aan al die witte, gele, rode en blauwe auto's. :oops:

Rook dus... Heerlijk, hoe dat ruikt. :D 8)

monsterjam_sampleb.jpg

Laatst bewerkt:
Hoei.... Nou ja, met 15.000 mensen is het lastig elkaar te vinden, al zit je 2 vakken verder. :? Wij hadden stoeltjes 97-101. ;)

En mijn auto stond 3 auto's achter de Merchandise Stand bij uitgang F. :lol: Drie keer vallen en we waren binnen en weer terug bij de auto. ;) Ik stond bijna in de indoor parking. Ben blij dat niet gedaan te hebben gezien de schade aan al die witte, gele, rode en blauwe auto's. :oops:

Rook dus... Heerlijk, hoe dat ruikt. :D 8)

IMG_1301(6of8)(1).jpg

Het was idd erg druk (drukker als vorig).
Wij stonden naast de McDonalds geparkeerd.:mad: Duurde ruim een uur voordat we de openbare weg hadden bereikt..:confused:

Maar dat was het mij en de jongens wel waard, cool spektakel dat Monsterjam! :cool:

ps: foto komt nog (heb ff problemen met uploaden :(

Wij stonden naast de McDonalds geparkeerd.:mad: Duurde ruim een uur voordat we de openbare weg hadden bereikt..:confused:
Hahaha, wij zijn de stoep over gereden (na het zien van dergelijk spektakel ga je wel eens wat met je eigen SUV proberen :?) en via de busbaan vertrokken, links met de meute mee, gelijk eerste afslag rechts de ring van Arnhem op en *hoepla* weg uit alle verkeerschaos. :rolling:

Ik heb een beetje een broertje dood aan verkeersregelaars die half op de rijbaan staan en soliciteren naar een zijspiegel in hun maag en platte tenen die lopen te fluiten, gillen en gebaren dat je door moet rijden terwijl de auto voor je stil staat. :roll: Zulke lui moeten ze bij de Ikea neerzetten maar niet op dergelijke evenementen... :nooo:

Hahaha, wij zijn de stoep over gereden (na het zien van dergelijk spektakel ga je wel eens wat met je eigen SUV proberen :?) en via de busbaan vertrokken, links met de meute mee, gelijk eerste afslag rechts de ring van Arnhem op en *hoepla* weg uit alle verkeerschaos. :rolling:

Ik heb een beetje een broertje dood aan verkeersregelaars die half op de rijbaan staan en soliciteren naar een zijspiegel in hun maag en platte tenen die lopen te fluiten, gillen en gebaren dat je door moet rijden terwijl de auto voor je stil staat. :roll: Zulke lui moeten ze bij de Ikea neerzetten maar niet op dergelijke evenementen... :nooo:
Zoiets had ik ook graag gedaan,maar dat had de eigenaar van de Audi waar we in reden niet echt leuk gevonden. :o
De verkeersreglaars waren echt LUTSERS!! Mijn moeder kan dat nog beter:mad:

(ik heb de foto gevonden van de rokende remvloeistof bij de Jetix Monstertruck.)

IMG_1294%288of8%29.jpg

IMG_1302%285of8%29.jpg

Laatst bewerkt:
Zooo, was gezellig.

Volgens mij nog lang niet voorgesteld aan iedereen maar het was behoorlijk druk volgens mij...

Stiekem toch maar eens rondkijken naar een easystar :oops:

was zeker weer ff leuk op dat ht :p

alleen mijn auto word er zo vies van :( ;)

lekker even rondgefladdert met sleur en siggy . en nog heel wat grondtroepen die rondreden .

daarna iedereen bij mijn karretje weggeslagen om weer naar huis te kunnen gaan ;)

dinsdag even naar de ach , maar eigenlijk moet eerst de funliner een beetje getuned worden :D

laterrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back