Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die van jou doet het iig nogGoeiemoggel, vandag lekkeb welken.
Accu van 3200 mAh ging 3210 in.... misschien toch maar de LiPo saver in de Twin bouwen![]()
Ja, was wel gezellig. Kennelijk heb je me aangestoken want vannacht was het in Huize Sleur goed mis. Toch een redelijke tijd doorgebracht op kamer 100.Mogguh,ben ook weer een beetje op deze planeet.
Was gisteren zo ziek als een hond,de hele dag als een zombie in de
rondte gelopen![]()
Wel weer een leuke dag misgelopen als ik het zo allemaal lees :evil:
Maargoed,het is niet anders volgende keer beter.
Mijn zwaar ingekorte LiPo (-2cm) doet het nog prima. Gisteravond gewoon met 10A ontladen, zat nog 2110mAh in (op afslag 2,9V/cel). Daarna gewoon met 1C à 3,2A geladen en er ging 3240mAh in. Weer met 10A ontladen en gewoon braaf 3140mAh eruit halen.Goeiemoggel, vandag lekkeb welken.
Accu van 3200 mAh ging 3210 in.... misschien toch maar de LiPo saver in de Twin bouwen![]()
Deze dure van Graupner. 8O Of anders gelijk een echte regelaar die geschikt is voor zowel brushed als brushless: Genius 30. Kost een paar centjes maar dan heb je wel wat.Iemand een suggestie (Borstel ESC geschikt voor 3S LiPo met minimaal 2A BEC, indien ook geschikt voor 2S LiPo dan helemaal mooi))
Het was jouw fout. Jij riep: "Oh jeee, daar gaat-ie". Ik kijk naar wat er gebeurt terwijl ik ondersteboven hang. Ik kijk weer naar mijn EZ en die was toch wat lager gaan vliegen dan voor het moment van kijken naar uw crash. Schrikreactie, vol up en hard down. :rolling:Klasieke fout, inverted laag over vliegen en dan ........up :rolling: