Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Scalpeltje,Scalpeltje aan de wand,wie heeft de mooiste Scalpel van het land.Nou ik niet ,hij heeft zojuist de bodem van de ondergrodse vuilnis container mogen inspecteren.Misschien iets teveel :proost: maar ACH wat maakt het uit hij heeft nog even gevlogen;)

Scalpeltje,Scalpeltje aan de wand,wie heeft de mooiste Scalpel van het land.Nou ik niet ,hij heeft zojuist de bodem van de ondergrodse vuilnis container mogen inspecteren.Misschien iets teveel :proost: maar ACH wat maakt het uit hij heeft nog even gevlogen;)
WTF??? 8O Haak je nu ook af?

Wie nog Scalpel wil rijden, graag z.s.m. mij PB-en

Hallo allemaal we kunnen de scalpel cup nog redden om het samen te voegen met de indoor wintercup alleen is dat 1 keer in de maand op een zondag dus ja als dat dan ook al niet kan dan weet ik ook geen oplossing.

laat even weten wat jullie daar van denken.

greetz,

Gladoor.:xmas:

Ha, in Belgie zeggen ze iets van "Ik zie u graag" :rolling:

Buiten de deur mag je honger krijgen als je maar thuis komt eten (maar je gaat ook wel eens naar de snackbar :mrgreen:)

je 1ste bewering is waar , ik ben niet enthousiast, en dan krijg je het verplichte visite gevoel :neutral:, das niets voor mij ,ga ik me alleen maar afzetten :neutral:

2e bewering is niet waar , ik hoef niets te verkopen om weer iets anders terug te kopen , alles vanaf het begin v/d modelbouw verslaving is nog in mijn bezit ;)

ik heb wel is wat op marktplaats gezet ,maar dat was meer om te zien dat je er toch niks voor terugkrijgt

maar het is WEEKEND :thumbsup: dus uitrusten en jawel vliegen ;)

Laatst bewerkt:
Vliegen wordt morgen niet veel als ik de weerberichten moet geloven. We zien wel.

Morgen middag/avond een feest dus als het vliegen wordt dan zal het tot max 14:30 zijn.

Vliegen wordt morgen niet veel als ik de weerberichten moet geloven. We zien wel.

Morgen middag/avond een feest dus als het vliegen wordt dan zal het tot max 14:30 zijn.

ik doelde eigenlijk op zondag vliegen , zaterdag boodschapjes , zus ophalen van schiphol , bijbabbelen enz ;)

en zondag is het ook droog

betreft scalpelen ; is dat zondag middag of avond ?

word dus kiezen tussen ht, indoor vliegen of indoor rijden :roll:

Laatst bewerkt:
ik doelde eigenlijk op zondag vliegen , zaterdag boodschapjes , zus ophalen van schiphol , bijbabbelen enz ;)

Nee gewoon met 10 man komen scalpel rijden, dat was het op de doordeweekse avond de bedoeling .....

Je leest het niet goed het is dan op een zondag niet op deze zondag de eerste is op 16 november overdag.

Dacht je dat hij de enige was ?
Ik kap er ook mee op deze manier, als iedereen ineens niet meer mee gaat doen hoeft het van mij ook niet meer.:mad:
Nee we gaan met z'n 5en wedstrijdje rijden, nou hoe snel denk je dat daar de lol vanaf is ?:mad:

Bovenstaande opmerking van mij was gechargeerd en niet op waarheid berust, echter geeft het wel mijn gevoelens weer omtrend de gang van zaken!

PB bij deze Sleur, ik wil nog steeds rijden!

Nee gewoon met 10 man komen scalpel rijden, dat was het op de doordeweekse avond de bedoeling .....

daar heb je gelijk in :)

sorry als ik loop te stoken ,maar ik heb net als snoeksel een paar biertjes op ,en dan ga je dingen zeggen die je niet meent :oops:

ik hoop gewoon voor jullie dat het indoor rijden gewoon doorgaat op donderdag , ik zelf ben er nog niet uit ( zie voorgaande verklaringen )

een junkie is altijd wat traag ;)

ik heb net als snoeksel een paar biertjes op ,en dan ga je dingen zeggen die je niet meent

Zou je met ons Belgisch bier nooit overkomen, het is alles of niets bij ons, of je bent nuchter of je ligt ergens in een riool de longen uit je lijf te braken. Heeft niets met de kwaliteit te maken (iedereen weet dat wij de beste brouwers zijn) maar meer met de strafte van het spul.

Zit hier tenandere te genieten voor de TV (ja oke PC) met een flesje wijn die ik deze avond nog helemaal alleen soldaat ga maken.

Stevo

Zou je met ons Belgisch bier nooit overkomen, het is alles of niets bij ons, of je bent nuchter of je ligt ergens in een riool de longen uit je lijf te braken. Heeft niets met de kwaliteit te maken (iedereen weet dat wij de beste brouwers zijn) maar meer met de strafte van het spul.

Zit hier tenandere te genieten voor de TV (ja oke PC) met een flesje wijn die ik deze avond nog helemaal alleen soldaat ga maken.

Stevo

Alcohol bah .....

Bovenstaande opmerking van mij was gechargeerd en niet op waarheid berust, echter geeft het wel mijn gevoelens weer omtrend de gang van zaken!

PB bij deze Sleur, ik wil nog steeds rijden!

sleur ik wil nog steeds rijden , mijn voorkeur gaat wel uit naar onze eigen avond......

@Snoeksel

huh dat meen je niet .....?
Ha natuurlijk niet,dat doe ik na het seizoen wel.Heeft me met oefenen al teveel onderdelen gekost om zomaar af te haken.Wil hem minimaal compleet aan stront rijden tijdens de cup,dus mede rijders opgepast :mad::D
Ook mijn voorkeur is onze eigen avond

Laatst bewerkt:
Jup kun je wel zeggen:D

bij ons is de rage bij jongeren "binge drinking" of coma zuipen. Ik keur het niet goed maar heb al enkele, wel noem het situaties gezien...........:celebrate:

Stevo

Jup kun je wel zeggen:D

bij ons is de rage bij jongeren "binge drinking" of coma zuipen. Ik keur het niet goed maar heb al enkele, wel noem het situaties gezien...........:celebrate:

Stevo

klinkt niet best , ik heb vroeger ook wel dat soort spelletjes gespeeld , zou ik nu niet meer moeten doen :nooo:

gewoon een paar biertjes is mij best ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back