Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk :nooo:..... dagje wisselen van baan? :D
(gaat weer verder aan zijn Nexus omdat hij nooit moe van zijn werk afkomt :thumbsup:)

graag ,lekker een beetje knutselen ,rustig onderdeeltjes bestellen ,beetje surfen over het net , ff klantje bellen , vergadering onder het genot van een biertje, etc etc :rolleyes:;)

hmm,

lichamelijke arbeid is wat anders als lekker uitrusten op het kantoor , als ik een dagje administratie doe ,ben ik veel fitter ;)

de stad is hooguit 2 uurtjes ,dan ben ik er wel klaar mee:)

vliegen vind ik erg leuk ,dus geeft energie ;)
Tuurlijk :nooo:..... dagje wisselen van baan? :D
(gaat weer verder aan zijn Nexus omdat hij nooit moe van zijn werk afkomt :thumbsup:)
graag ,lekker een beetje knutselen ,rustig onderdeeltjes bestellen ,beetje surfen over het net , ff klantje bellen , vergadering onder het genot van een biertje, etc etc :rolleyes:;)
Goed zo, staat. Kom jij lekker een paar daagjes bij ons op kantoor doen wat ik doe. Ik denk dat je aan het einde van de week blij bent met wat jij doet. Geestelijke inspanning vergt meer van je gestel dan jij denkt. Dat boekhouden wat jij doet stelt geen fluit voor. :nooo: ;) Maar een kudde medewerkers bezighouden, hun "problemen" in goede banen leiden zodat ze juist opgelost worden, overleg met klanten/leveranciers over garanties/kortingen/schades, procedures schrijven en dan tussen al die bezigheden ook nog gewoon systeembeheer werk doen om toch minimaal 6 uur per dag declarabel te hebben: Veel succes. :thumbsup:

Zelf kan ik me een hele dag uit de naad werken in de tuin of in/op/om het huis. Dan ben ik fysiek wel moe, maar geestelijk nog helemaal 100%. Na een dagje kantoor ben je geestelijk total-loss en lichamelijk ga je er dan ook aardig aan onderdoor. :yes:

Maar zoals gezegd. Na fysieke inspanning een biertje nemen is funest. Dan stort je helemaal in als je 30 minuten verder bent. :teacher:

Trainen? Wat is dat?

Uiteraard heb ik ook die dwangneurose om te winnen (ik sla zelfs mensen uit de wedstrijd :oops:) dat is ook het leuke van de competitie. Gelukkig rijden we allemaal voor spek en bonen dus blijven de verschillen binnen de perken. :mrgreen:

Straks een feest en morgen een verjaardag maar daar ga ik wat aan doen. Die verjaardag hoeft niet in de knoop te komen met het vliegen.

En nog wat, iedereen klaagt maar over dat moe en gaar zijn, kappen daarmee, ik wordt er depri en gaar en moe van als ik dat elke keer lees :rolling:

Trainen? Wat is dat?
In het kader van "Mannen eten geen honing maar de bijen", zeggen we dus: "Echte mannen trainen niet, die rijden gewoon competitie". :lol:

Vanavond even kijken bij de mannen in de sporthal. En morgen natuurlijk even een paar uurtjes vliegen in die andere sporthal. :banana: Verder geen tijd door kinderfeestje, zwemmen met de kids, verjaardag schoonvader etc. :( Geen eens een half uurtje tijd om moet te kunnen zijn. :p

@junkie: Goed nieus voor je. Futaba komt met een Park Flyer ontvangertje (via een ander topic gevonden). Gaan ongeveer hetzelfde kosten als de Spektrum Park Flyer ontvangertjes.

Laatst bewerkt:
Vanavond even kijken bij de mannen in de sporthal. En morgen natuurlijk even een paar uurtjes vliegen in die andere sporthal. :banana:
Geen eens een half uurtje tijd om moet te kunnen zijn. :p

Dus ik lees dat ik ook de komende avonden nieteens tijd heb om op de bank in slaap te vallen :confused: ;)

@ Junkie: aantreden om 18.45 uur :yes:

@ BYM: hoe durf je mij een afzetter te noemen :worship: :rolling::cool::sniper::zon::rainbow1::2gunfire::proost::banana::agrue::spam::spam::pim::sleeping::worship::hammer::thumbsup::morning::celebrate::music::bye::offtopic::offtopic::newbie::idea::twisted:

Laatst bewerkt:
he he he ;)

nu ben ik weer

komtie ;

ik werk voor mezelf ,99% op aanneem basis , dus hard ( door) werken , word beloont met een goed salaris , dwz max een halfuurtje eten , en als ik alleen ben is mijn pauze tijd nog korter .

deze week was ik op een klus bezig waar ook wat timmerlieden ( in loondienst) rondliepen ,ik schrok echt v/d productieve tijd van die gasten ,NOT
lekker ouwehoeren ,hangend op de te plaatsen keuken , zeer lange pauze's
x 4 8-O,
zo zou ik dus ook niet moe worden :|

dus als ik zeg dat ik gaar ben na bepaalde dagen ,neem dat maar rustig van me aan , en bij deze ben je uitgenodigd eens met mij mee te gaan ;)

wel heb je gelijk betreft na het werk 2 flesjes bier te nemen , = lekker ,maar dat slaat in en ben je geheel gaar :D

maar joh , we gaan gewoon scalpelen ,maar als ik merk dat het me tegenstaat ,zeg ik dat gewoon ;)

groetjes uit zaanstad

Met een MX-12 zit je nooit in je mik, een goede zender die makkelijk van de hand te doen is.

@sleur, het is "ECHTE mannen eten geen honing, die kauwen op de bijen" :mrgreen:

Dus om in de termen te blijven, "echte mannen trainen niet die worden gewoon ook wel eerste"

Met een MX-12 zit je nooit in je mik, een goede zender die makkelijk van de hand te doen is.

@sleur, het is "ECHTE mannen eten geen honing, die kauwen op de bijen" :mrgreen:

Dus om in de termen te blijven, "echte mannen trainen niet die worden gewoon ook wel eerste"

ah , ben blij te horen dat ik 1ste word :lol:

zo ,nu over naar het echte werk , indoor vliegen vanavond , ben benieuwd of alles heel terug gaat :squarewink:

zo ,nu over naar het echte werk , indoor vliegen vanavond , ben benieuwd of alles heel terug gaat :squarewink:
Hahaha, niet dus. Dat is het verschil tussen de raggers en de kunstvliegers. Bij de kunstvliegers gaat het er om alles heel naar huis te krijgen na raar doen. Bij de raggers gaat het er om alles raar te doen en stuk mee naar huis te nemen. 8O Dus neem ook maar een tube 10 secondenlijm mee. :lol:

Hahaha, niet dus. Dat is het verschil tussen de raggers en de kunstvliegers. Bij de kunstvliegers gaat het er om alles heel naar huis te krijgen na raar doen. Bij de raggers gaat het er om alles raar te doen en stuk mee naar huis te nemen. 8O Dus neem ook maar een tube 10 secondenlijm mee. :lol:

he he , ik zit nog in mijn por fase ;)
maar er heeft vast wel iemand 10 sec lijm bij zich

de accu's zonder balancer geladen ,omdat de himodel lipo's andere stekkertjes hebben , maar ff info vragen vanavond .

mag marcel vanavond ff in mijn tijd de su27 testvliegen ,en daarna ikke ook ff proberen ( dus camera mee :|)

ik heb helaas nog niet kunnen test vliegen ,dus word spannend om dit gelijk binnen te doen :razz:

heb er wel zin an ,maar nogmaals jullie mogen ook wegblijven , blijf maar lekker bij de vrouwtjes thuis :bye:

als 2e v/d tamtechers ,kun je me toch niet als slechte rijder bestempelen ;)

maar ferry was echt niet te ontwijken :rolling::rolling:

Zie je wel, waarschijnlijk is het nog verstandig ook dat ik niet mee doe, ik heb twee keer een paar rondjes met de Scalpel gereden en dat was niet echt succesvol. 8O
Hoogstwaarschijnlijk ben ik net zo`n ongeleid projectiel als vorig jaar dus als het goed is dit jaar minder schades voor iedereen :rolleyes:

Zie je wel, waarschijnlijk is het nog verstandig ook dat ik niet mee doe, ik heb twee keer een paar rondjes met de Scalpel gereden en dat was niet echt succesvol. 8O
Hoogstwaarschijnlijk ben ik net zo`n ongeleid projectiel als vorig jaar dus als het goed is dit jaar minder schades voor iedereen :rolleyes:

dan neem ik jouw taak wel voor mijn rekening ;)
ik zal en moet komen van die gasten ,dus moeten ze het zelf maar weten 8O;)

als ik slap begin te lullen ,moeten jullie het maar zeggen

* zit nl al weer flink a/d bier :rolling:*

tja ,ik kan er ook niets aan doen dat ik visite heb ,en de laptop vlak naast me staat

vanavond maar een colaatje ;)

mag marcel vanavond ff in mijn tijd de su27 testvliegen ,en daarna ikke ook ff proberen ( dus camera mee :|)

ik heb helaas nog niet kunnen test vliegen ,dus word spannend om dit gelijk binnen te doen :razz:
Hehe, een YouTube momentje. ;) Dat wordt billen bij elkaar en vliegen maar. Na drie keer trillende vingers dat de muur wel heel snel dichtbij kwam gaat het wel lukken (denk ik). ;)

Zo jammer, hebben ze speciaal voor jou extra hoge randen langs de baan gemaakt zodat je in ieder geval in de juiste baan blijft en niet dwars over kan steken. :rolling:

*zit met 9 gillende kinderen opgescheept tijdens een "griezelfeest"*

*zit met 9 gillende kinderen opgescheept tijdens een "griezelfeest"*

worthless_pics.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back