Stevo
Forum veteraan
Hou er wel een beetje rekening mee dat jij hier als Belg zwaar in de minderheid bent gabber![]()
Ach als het zo zit zijn minderheidsgroepen zo wie zo beschermt

Stevo
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hou er wel een beetje rekening mee dat jij hier als Belg zwaar in de minderheid bent gabber![]()
Ik ben tijdig bij Speedworld aanwezig omdat ik nog een reparatie moet doen aan de Scalpel.
Nou, door uw toedoen een uur later gestart.Morgen ben ik er ook. Wel moet de Scalpel nog een kleine reparatie ondergaan, lukt wel voor Q1. (hoop ik)
transponder moet ik ook nog overzetten zag ik, wordt haasten morgen :rolling:
Tsja, ik hoop dat het prettig was. De eerste wedstrijd van de Scalpel Cup was het zeker wel. Philliams met de snacks, BYM achter de frituur, Burp aan de sleutel, Fritsie met de nodige technische problemen, Snoeksel heeft een betere servo-saver nodig en ik heb braaf mijn rondjes gereden. :lol:* gaat weer het varken uithangen*
[b][COLOR="Green"]Kwalificatie 1[/COLOR][/B]
Plt. Naam Ronden Sn.rnd.
1. Burp 24 rnd 11.276
2. Sleurhutje + 7.09 11.014
3. BYM -6 rnd 11.184
4. Fritsie -7 rnd 13.220
5. Snoeksel -10 rnd 11.216
6. Philliams Sponsor/Baaninzet
7. Gladoor Aanwezig/Baaninzet
[B][COLOR="green"]Kwalificatie 2[/COLOR][/B]
Plt. Naam Ronden Sn.rnd.
1. Sleurhutje 25 rnd 10.326
2. BYM -5 rnd 10.573
3. Fritsie -6 rnd 12.434
4. Burp -6 rnd 10.854
5. Snoeksel -9 rnd 11.346
6. Philliams Sponsor/Baaninzet
7. Gladoor Aanwezig/Baaninzet
[B][COLOR="Red"]Finale 1[/COLOR][/B]
Plt. Naam Ronden Sn.rnd. Pnt.
1. Sleurhutje 26 rnd 10.396 20
2. Burp -1 rnd 10.782 16
3. BYM -1 rnd 10.689 12
4. Fritsie -9 rnd 11.976 10
5. Snoeksel -10 rnd 10.993 8
6. Philliams Sponsor/Baaninzet 7
7. Gladoor Aanwezig/Baaninzet 7
maar het is weer weekend , al word het wel een zooitje pleuris weerdus weer niet de blizzard testen
werkse
Er zijn meer dingen die "gepimpt" zijn aan mijn Scalpel....
Tijdens de Race tweede geworden achter Sleurhutje, hij was gisteren veel te snel maar heeft ook aanzienlijk meer getrained. Ook maakt hij gebruik van andere banden waardoor er meer grip is in de snelle bochten.
Voor mij is duidelijk, volgende keer gaat er een iets kleinere pinion op waardoor ik sneller uit de langzame bochten kom. De banden, zeker voor, zal ik vervangen voor super soft.
Volgende keer kom ik beter uit de verf, let maar vast op :twisted:
Lijkt me spannend dat-ie over 3 maanden zijn bank inlevert voor een ander fitnesstoestel. :rolling:Vanmorgen hoorde ik een radiospotje, ik herken er iemand in die bij die 25% behoort :rolling:
Radiospotje
*gaat de standaard motor vertimen* 8O :lol:Ik ga voor de volgende keer alleen voor de zachte voorbanden en voor de kleinere pinion. Is minder werk dan een grotere spur plaatsen![]()
*gaat de standaard motor vertimen* 8O :lol:
*weet dat de koolborstels op de end bell niet in het standaard huisje passen en ziet dus zo dat er geknoeid is**heeft de fusion net voorzien van de standaard Scalpelmotorsticker* :rolling:
-edit-
Nou, nou, na vier pogingen door YouTube de video te verwerken is het dan toch gelukt.
Nee jôh, wij doen aan 3D rijden. Ons om het even of het normaal of inverted is. 8) :Fade-colorPhil was er zelfs van ondersteboven :rolling:
http://members.lycos.nl/bymforum/hoogtij/ondersteboven.JPG
De volgende keer is 20-11, dus over 13 dagen.Was weer rete gezellig , volgende keer de bitterballen etc van mij.
Uh wanneer is de volgende keer?![]()
![]()
Niet van dat watjes gedoe Junkie, gewoon de Scalpel meenemen en daar maken we dat ding wel. Gewoon leuk om te doen en daarna even afzakken bij de ACH![]()