Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gephiliciteerd! met je dochter man!

Ikke lekker thuis, hadden een no-go gekregen op een paar punten dus de rest van de week de rest van de meuk :yes:

Wordt een lekkere drukke dag vandaag :D Femke is vandaag 1 jaar geworden :new-bday:

birthday-cake.gif
Gefeliciteerd Phil,maak er maar een mooie dag van met die kleine.Ik ga me eigen opmaken voor
1150yu5ti8zm0.gif

Even naar het concert met die kleine,in de Groenoord hallen in Leiden :cool:

@philliams: gefeli met de kleine goldmember. succes met de drukte en sterkte met balen dat het zo mooi is buiten. :?

het voetballen van de kleinste zit er alweer op, nu boodschappen doen en dan op naar het judo toernooi met de beide ettertjes.

Ik heb zojuist een AR6300 ontvanger voor weinig gescoord voor minder dan gevraagd. :lol: Mooi voor de binnenvliegertjes (toch weer 3,5 gram minder en dan nog gewichtsbesparing op de stekertjes 8O).

*plakt vrolijk verder aan de Index 2.2 voor morgenmiddag*

vanmiddag niet gevlogen. Wel de TA05R helemaal af gemaakt. Even een proefrit gemaakt. Weer een model gereed :)
Posted via Mobile Device

Was er nog ruimte trouwens voor een discus morgenmiddag ?
Nee, volgende week schijnen er wedstrijden te zijn en Erik en Niels willen wel nog wat extra oefenen. Misschien dat ik ze zelfs het tweede uurje een pleziertje gun en eerder weg ga. Kunnen ze nog wat extra oefenen en ben ik op tijd voor het eten. ;) :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back