Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, knt... :( Nou, vanavond ga ik niet rijden in Heemskerk, wel naar Heemskerk. :lol:

/zeikmode aan
Feitelijk rijd je dan wel in Heemskerk :D
/zeikmode uit

Hoe laat begint de vergadering ook alweer? Ik probeer ook te komen maar kan het niet met zekerheid zeggen.

/zeikmode aan
Feitelijk rijd je dan wel in Heemskerk :D
/zeikmode uit

Hoe laat begint de vergadering ook alweer? Ik probeer ook te komen maar kan het niet met zekerheid zeggen.

20.00 uur, hopenlijk heb ik op de terugweg geen baaninzet nodig :celebrate: ;)

rxtree_lead.jpg

Pannekoeken?

Lekker, met spek en suikerstroop :rolling:

[edit]

Ledenvergadering, ik ben er bij.
(en de vettigeversnaperinguitdefrituurpan)

Nou, het was me weer een gezellige boel bij de ACH. Jammer van al dat gepraat, is kennelijk inherent aan vergaderen. Maar als beloning toch een verzameling acceptgiros gehad. :thumbsup:

*gaat nog wat voorbereiden voor een verkooppraatje* 8O :cry:

Zo, vandaag maar eens begonnen aan de disc. Gisteren alles uitgeprint en daarnet even aan het knippen geslagen. Daarna wat overtekenen op het depron.

Foto-3V4KFOHI.jpg

Foto-HWMITRBS.jpg

Straks even gaan snijden. Maar dan.... iemand een idee waar alles moet komen? De plaat met daarop het stuk aan de onderkant (komt hij ook wat gebogen door te staan. Aan de onderzijde moet het stuk wat geheel rechts op de foto staat. Maar dan?? Een mooie gedetailleerde foto heb ik ook voldoende aan. Thanks alvast :thumbsup:

Martin.... STOP!

Ik zie dat je het niet goed doet :nooo:
Eerst alle prints aan elkaar plakken en daarna uitsnijden. Ik zie op het afgetekende vel dat de romp wordt afgekapt, hier komt nog het roer aan. Ailerons kloppen ook niet.
Wacht a.u.b. op de foto's.... helaas kan ik die niet maken want ik heb geen disc meer thuis.

---EDIT---

Zeker last van een corrupt zip-file'tje :rolling: :wink:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back