Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
quote=junkie rc;1064139]yep , ikke .

vrouw en kind gaan iets leuks doen .
junkie vrijuit :yes:
moet nog we naar mijn werk om een klus af te ronden , maar om 14;00 u wel op ht
baja/blizzard/clik/su27 gaan mee ;)[/quote]
Gelukkig,nog een liefhebber die de moeite neemt om naar HT te komen :rolling:

Precies :P
(Ik moet het ook zonder hulp doen :rolling:)

Ohw btw, er is weer een JOEHOE verschenen, en nu is de hangar ook vol .....

Fotooooooooooooooossssssssssssssssssss ;)

Ik ben bij mooi ( lees droog ) weer ook op ht Junkie en Snoeksel :cool:

Die had je toch al gezien ????
:p

393349163c24d6daa.jpg

393349163c250a872.jpg

393349163c4ec93fd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen mijn schoonmoeder jarig dus ik kom ook gewoon :rolling: (gelukkig leest zij niet op het forum mee)

Vanmiddag ook nog gegadigden om een beetje te fladderen?

Nu eerst de disc gaan uitsnijden en een beetje plakken.

Leuk ding BYM, is toch een nitro bakje? Komt die ook bij Peter aan het plafond? :mrgreen:

Jep, 2,5CC OS met resonantie pijp.
Ook goed voor een slordige 26000 toeren......
En nee, denk dat ik deze gewoon thuis bewaar, is een wat handzamer model :)

Misschien is het dan handig om hem achter/boven de TL-bakken te hangen in plaats van eronder. Die dingen nemen behoorlijk wat licht weg. 8O :rolling: ;)

Deze moet daar kunnen passen sleur, dit model frommel je wat makkelijker weg :rolling:

Zo, eerst maar even opnieuw uitgetekend en uitgesneden. De versteviging aan de voorkant meteen geplakt (uhu) en mooi gelijk geschuurd.
Goed te zien op de eerste foto.
Foto-YQ6DOQG3.jpg

Maar nu de tweede, ik heb toch iets niet goed gedaan denk ik maar geen man overboord. Zoals je op de tweede foto ziet komt de onder en bovenkant iets achter de plaat uit. Dat zou betekenen dat er daar een stukje "over" blijft. Opvullen? Moet het anders met de ailerons? En vanaf waar wordt het richtingsroer uitgesneden?

Foto-LAAKJXZP.jpg

Zo, eerst maar even opnieuw uitgetekend en uitgesneden. De versteviging aan de voorkant meteen geplakt (uhu) en mooi gelijk geschuurd.
Goed te zien op de eerste foto.
Foto-YQ6DOQG3.jpg

Maar nu de tweede, ik heb toch iets niet goed gedaan denk ik maar geen man overboord. Zoals je op de tweede foto ziet komt de onder en bovenkant iets achter de plaat uit. Dat zou betekenen dat er daar een stukje "over" blijft. Opvullen? Moet het anders met de ailerons? En vanaf waar wordt het richtingsroer uitgesneden?

Foto-LAAKJXZP.jpg

Dat de bovenkant een stukje overlapt klopt inderdaad, dat heb ik ook, niets van aantrekken ;)
De rudder van boven naar beneden helemaal doorsnijden is zoals het bij mij zit.

En zo zijn de maten van de rudder :

rudder.JPG

De onderkant geplaatst
Foto-CUD3ADLM.jpg

Foto-JBHGAEIB.jpg

Richtingsroer netjes schuin afgeschuurd
Foto-LJLIYFRD.jpg

En geplakt met glastape
Foto-ZSNFWOXO.jpg

Nu de bovenkant plakken maar eerst even de achterkant van de basis even schuin afschuren voor de ailerons. Ook vul ik de kleine holte even netjes op bij de staart. Meer foto's volgen straks.

ik weet niet of er word gevlogen in de sporthal , maar ik pas.
heb alleen de su27 ,en die is vrij snel voor binnen :-?
ik heb ook geen tijd om iets anders te bouwen ,dus zal wel niets worden indoor fladderen .
lekker af en toe op ht knallen /vliegen is mij best ;)
hopen dat het morgen lekker weertje is .

vanavond lekker lui op de bank met een dvd'tje :D

De onderkant geplaatst

Richtingsroer netjes schuin afgeschuurd

En geplakt met glastape

Nu de bovenkant plakken maar eerst even de achterkant van de basis even schuin afschuren voor de ailerons. Ook vul ik de kleine holte even netjes op bij de staart. Meer foto's volgen straks.

Ziet er goed uit Martin :yes:, heb je ook je carbonstaafje geplaatst? ongeveer op 1/3 van de voorkant

vanavond lekker lui op de bank met een dvd'tje :D

Vanavond wordt er wel gevlogen in de hal, daarna is er een feestavond in het clubhuis :celebrate: :)

Ziet er goed uit Martin :yes:, heb je ook je carbonstaafje geplaatst? ongeveer op 1/3 van de voorkant

Vanavond wordt er wel gevlogen in de hal, daarna is er een feestavond in het clubhuis :celebrate: :)

hmmm, klinkt leuk :D

maar ik ben niet in de stemming

lekker tjillen op de bank , bovendien moet ik morgen werken ,en een beetje vroeg ,om ook nog naar ht te kunnen ;)

maar veel plezier aldaar :proost:

Staafje plaats ik straks. Nu, voor het plakken van de bovenkant, even de verstevigingen maken op de staart voor de carbon staafjes schuin naar beneden.

Ik ben een nette bouwer al zeg ik het zelf, niets minder dan perfectie, nadeel is wel dat het extra balen is als je hem binnen een paar minuten aan str0nt vliegt :D

Moet zeggen dat dit wel leuk bouwen is. De eerste keer (F117) deed ik alles langs de lineaal maar nu alles uit de hand, veel sneller en net zo netjes :mrgreen:

Snel verder nu (moest daarnet weer stoppen omdat er wat visite kwam :mad:) :D

Klinkt zeker goed, ik heb geen andere plannen, kijken wat de vrouw straks wil doen. Hoe laat vliegen (waar?) en hoe laat feest?

@junkie: Wil jij wat foto's maken van de SU27? Het gaat mij vooral om de verbindings-/lijmvlakken.

@BYM: Komende week eens kijken naar mijn nieuwe plafondklever (die Jodel Robin).

@ACH leden: Tot vanavond op de club. :celebrate:
*haalt zijn fiets uit het stof* 8O

Posted via Aaifoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back