K
knaller
Guest
maar wat doe je hier eigenlijk nog junkie ????
je zou niet meer op het forum komen toch
je zou niet meer op het forum komen toch

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik bedoel meer die reactie van ik ,anders blok ik je in msn ,dat andere begrijp ik wel .....
maar wat doe je hier eigenlijk nog junkie ????
je zou niet meer op het forum komen toch![]()
*hop verwijderd het filmpje van zijn mobiel*
Posted via Mobile Device waar de filmpjes vanaf zijn :rolling:
*lelijk woord* Ik weet niet welke servootjes Graupner gebruik voor die Nemesis maar die zijn zeker 8mm lager dan de kleinste die ik heb. :evil: Dus nu staan de servos niet naast elkaar maar één SG50/HXT500 (die was het laagst) in het midden van de romp (laagste punt) en een cheap ass 3,5 grams dwars er achter voor het hoogteroer. :?
![]()
Ook de besturing van de rolroeren is wel heel vaag met hefboompjes. Een beetje als de F-117 maar dan nog beroerder.![]()
Yep, zoals op de foto te zien is, is er geen probleem.Maar ook hier gaat Sleur wright wel weer iets op verzinnen zodat het prima gaat werken tochroost:
Het is inderdaad wel allemaal erg dicht op elkaar gepropt![]()
Truste, morgen weer vroeg dag![]()
Ik zou een eigen topic starten in het Non-Modelbouwcafé. Leuk om te loggen hoe laat je naar bed gaat en hoe vroeg je opstaat. :? :rolling:En hop weer vroeg op![]()
hoe krijgen jullie het voor mekaar? 934 pagina's in minder dan één jaar :shock:
Het blijft wel raar dat het vliegtuigje met "slechts" 45cm spanwijdte even zwaar is als de Nexus met een spanwijdte van 84cm. :?
hoe krijgen jullie het voor mekaar? 934 pagina's in minder dan één jaar :shock: