Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar wat doe je hier eigenlijk nog junkie ????

je zou niet meer op het forum komen toch ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
maar wat doe je hier eigenlijk nog junkie ????

je zou niet meer op het forum komen toch :P

zodemieter lekker zelf op , ik was hier eerder dan jij ;);););););););););)

ik vroeg het me af zei ik ;););););););););););)

Ik houd wel van een beetje strijd op het forum , leuke is dat getypte tekst zeer vaak verkeerd begrepen word :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:;)

Leuke foto's Snoeksel :worship: Ik hoop dat je een lekker weekendje gehad hebt :yes:

@ Burp: die oranje propjes zijn ook prima hoor (9 euro de 6 in velserbronx), ook ik verslijt ze nauwelijks.... alleen als Junkie in de buurt is :rolling:
Als je eenmaal je brevet hebt gaan die dingen bijna niet meer stuk :rolleyes: :lol:

Morgen mijn dikke vette Joehoe ophalen op de club :yes: :banana: (of eigenlijk 3... 1 vette en 2 kleinere :wink:)

Laatst bewerkt:
*hop verwijderd het filmpje van zijn mobiel* ;)
Posted via Mobile Device waar de filmpjes vanaf zijn :rolling:

@Burp: Dit zijn de oranje die Philliams heeft. Die zijn wat lichter en goedkoper dan deze grijze die ik heb. Alleen ik heb er nog nooit eentje stuk of krom gevlogen (en toch regelmatig hard neergegaan :yes: dus daar ligt het niet aan ;)).

Thnx, die apc props heb ik dus ook (twee stuks) die oranje had ik gezien maar nu weet ik het zeker (helaas uitverkocht).

*lelijk woord* Ik weet niet welke servootjes Graupner gebruik voor die Nemesis maar die zijn zeker 8mm lager dan de kleinste die ik heb. :evil: Dus nu staan de servos niet naast elkaar maar één SG50/HXT500 (die was het laagst) in het midden van de romp (laagste punt) en een cheap ass 3,5 grams dwars er achter voor het hoogteroer. :?

nemesis45cm_different_servo_placement.jpg

Ook de besturing van de rolroeren is wel heel vaag met hefboompjes. Een beetje als de F-117 maar dan nog beroerder. :(

*lelijk woord* Ik weet niet welke servootjes Graupner gebruik voor die Nemesis maar die zijn zeker 8mm lager dan de kleinste die ik heb. :evil: Dus nu staan de servos niet naast elkaar maar één SG50/HXT500 (die was het laagst) in het midden van de romp (laagste punt) en een cheap ass 3,5 grams dwars er achter voor het hoogteroer. :?

nemesis45cm_different_servo_placement.jpg

Ook de besturing van de rolroeren is wel heel vaag met hefboompjes. Een beetje als de F-117 maar dan nog beroerder. :(

Maar ook hier gaat Sleur wright wel weer iets op verzinnen zodat het prima gaat werken toch :proost:

Het is inderdaad wel allemaal erg dicht op elkaar gepropt :confused:

Maar ook hier gaat Sleur wright wel weer iets op verzinnen zodat het prima gaat werken toch :proost:

Het is inderdaad wel allemaal erg dicht op elkaar gepropt :confused:
Yep, zoals op de foto te zien is, is er geen probleem. ;) Plek genoeg voor alternatieven, helemaal nu de grens van 95 gram ruim boven het huidige totale gewicht inclusief dikke LiPo ligt (ca. 90 gram nu, inclusief stangetjes, hefboompjes en een paar stickertjes). 8O 8) Alleen de ontvanger komt nu in het midden en dus dichter op de regelaar. Voordeel is weer dat twee van de drie servo-draadjes aanmerkelijk korter worden. Scheelt toch weer één gram. :lol:

Het blijft wel raar dat het vliegtuigje met "slechts" 45cm spanwijdte even zwaar is als de Nexus met een spanwijdte van 84cm. :?

hoe krijgen jullie het voor mekaar? 934 pagina's in minder dan één jaar :shock:

Het blijft wel raar dat het vliegtuigje met "slechts" 45cm spanwijdte even zwaar is als de Nexus met een spanwijdte van 84cm. :?

citaat uit de catalogus van Graupner:

The GRAUPNER NEMESIS is a tiny RC model controlled using
ailerons, elevator and speed controller.
The model is virtually a scale model of the original and
famous American F1 racing aircraft. :rolleyes:

Is iets anders dan een F3P kistje.....
dus hogere vleugelbelasting = snel vliegen...

Ik hoor een uitdaging voor het vliegen in de hal aankomen :mrgreen:
Gr. Ronald

hoi Ronald , komt je zoon ook nog een keer in de hal vliegen met zijn heli ?​

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back