Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja prijzig he,zo een mooie volvo ;)

he,he , ;)

uitleg :

ik had 20 euries bij me , maar toen kwam peter met zijn lipo's ,kosten 60 E
dus ik zei ,doe maar 1tje , toen dus platzak .
evenlater werd me gevraagd de baan huur van 12 e even te betalen :help:
Maar helaas wou peter zijn lipo niet meer terug nemen:confused: :-|, dus ik denk toch echt dat peter de armste is onder ons :rolleyes:;)

he,he , ;)

uitleg :

Maar helaas wou peter zijn lipo niet meer terug nemen:confused: :-|, dus ik denk toch echt dat peter de armste is onder ons :rolleyes:;)

Wie is hier nu de sloeber, jij besteld 3 accu's en kan er maar 1tje af nemen :rolling:
En vervolgens wil je hem nog retourneren ook :bye:

he,he , ;)

uitleg :

Maar helaas wou peter zijn lipo niet meer terug nemen:confused: :-|, dus ik denk toch echt dat ik de treurigste ben onder ons :rolleyes:;)
No excuses: Zie deze post!!! :roll: Nog los van het feit dat je persoonlijk op de hoogte gesteld was. :? ;)

Je kan wel in een dure bak rondkachelen, verstookt € 200,00 extra benzine "voor de gein" maar kan niet € 50,85 ophoesten voor iets waarvoor afgesproken was ze af te nemen. Tsssk, tsssk, tsssk. Dat wordt dan toch minder op de bank liggen en meer werken. :p :lol:

De kleine Nemesis weegt nu met alle elektronica, te lange draden, AR6100e ontvanger en 350mAh 2S LiPo 92 gram. De draden kunnen nog enorm ingekort worden, eventueel zelfs met gebruikmaking van dunnere draadjes (2 gram lichter). De uiteindelijke ontvanger wordt de AR6300 (3 gram lichter). En een 240mAh 2S1P LiPo (6 gram lichter). Beetje verf erop (3 gram zwaarder) en klaar. Uiteindelijk dus zo rond de 85 gram in plaats van de oorspronkelijke 120 gram. 8O Dus dat betekent een stuk langzamer kunnen vliegen (en dus ook dik over-powered). :D 8)

jongens zeik toch niet zo !!

tuurlijk bedoelt als geintje .

maar het kan toch is gebeuren dat je een keer niet veel cash op zak hebt ,aangezien je daar niet de baan huur kan pinnen, snapie. ,en die lipo had van mij ook volgende week gekund .

En heb geen medelijden met junkie , ik heb altijd wel een reserve potje

En dat benzine geld kost ,swah, rijden in dat ding = hobby,en hobbies kosten geld :p;)

* gaat een douche nemen ,en wel lekker op de bank *

Laatst bewerkt:
No excuses: Zie deze post!!! :roll: Nog los van het feit dat je persoonlijk op de hoogte gesteld was. :? ;)

Je kan wel in een dure bak rondkachelen, verstookt € 200,00 extra benzine "voor de gein" maar kan niet € 50,85 ophoesten voor iets waarvoor afgesproken was ze af te nemen. Tsssk, tsssk, tsssk. Dat wordt dan toch minder op de bank liggen en meer werken. :p :lol:

De kleine Nemesis weegt nu met alle elektronica, te lange draden, AR6100e ontvanger en 350mAh 2S LiPo 92 gram. De draden kunnen nog enorm ingekort worden, eventueel zelfs met gebruikmaking van dunnere draadjes (2 gram lichter). De uiteindelijke ontvanger wordt de AR6300 (3 gram lichter). En een 240mAh 2S1P LiPo (6 gram lichter). Beetje verf erop (3 gram zwaarder) en klaar. Uiteindelijk dus zo rond de 85 gram in plaats van de oorspronkelijke 120 gram. 8O Dus dat betekent een stuk langzamer kunnen vliegen (en dus ook dik over-powered). :D 8)

van werken word ik minder moe als dit forum ,pfffff :rolleyes:

ik vraag me eigenlijk af wat ik hier nog doe :confused:

Zo heerlijk weekend gehad zeg lekker gedronken,gegeten,gelachen en nog meer gedronken en gegeten en in de sneeuw gespeeld
RabbitHill131.jpg

Op weg naar
RabbitHill129.jpg

En er viel nog een beetje bij
RabbitHill115.jpg

Je komt die gastjes ook overal tegen ;)
RabbitHill125.jpg

RabbitHill126.jpg

Was rete gezellig en een hoop sneeuw.Het heeft vanaf vrijdag avond tot vanmorgen gesneeuwd

Leuke foto's Snoeksels, die kom je echt overal tegen :D

Wie van de vliegers heeft een linkje met de juiste props (die oranje) voor de HK motortjes bij rctechnics?

Dan bestel ik er daar meteen een stapeltje van net als de elastiekjes.

Ik denk dat jij op scherp staat Pieter ;)

Die Marcel snapt het :twisted:. Een keer vragen is genoeg bij mij hoor. Ik zit nu nog op het werk en ga straks tennissen. Dus hooguit vanavond (lees vanacht) wat tijd maar even kijken of ik die tijd wil maken.

Nu niet honderd keer spammen met msn, anders ga je in de block list ;)

@Snoeksel: Onrealistische plaatjes voor Nederland. Wel tof. Een paar jaar geleden in november gingen wij ook richting Center Parcs (het drama-weekend toen er een sneeuwvlok viel en heel Nederland vast stond). Ook een weekendje Winterwonderland (was toevallig het kerstthema daar :? ;)). En dat jasje... Onvoorstelbaar dat de hele wereld daar al mee loopt, ik dacht dat het een exlcusief iets was. 8O :lol:

@Burp: Dit zijn de oranje die Philliams heeft. Die zijn wat lichter en goedkoper dan deze grijze die ik heb. Alleen ik heb er nog nooit eentje stuk of krom gevlogen (en toch regelmatig hard neergegaan :yes: dus daar ligt het niet aan ;)).

*gaat verder met de Nemesis om een motortje in te bouwen*

Die Marcel snapt het :twisted:. Een keer vragen is genoeg bij mij hoor. Ik zit nu nog op het werk en ga straks tennissen. Dus hooguit vanavond (lees vanacht) wat tijd maar even kijken of ik die tijd wil maken.

Nu niet honderd keer spammen met msn, anders ga je in de block list ;)

nou laat dat filmpje maar hangen dan , als het zo moet ......

Hoe kan ik nou ruiken dat je op je werk zit .

ik bedoel meer die reactie van ik ,anders blok ik je in msn ,dat andere begrijp ik wel .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back