Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat ik laat was![]()
Kunnen wel een nachtbrakerstopic gaan openen hier![]()
met burp als grote winnaar, die gozer slaapt amper tot niet , tja kantoor pik he
ps; ziet er frisjes uit buiten :neutral:
Dat valt wel wat mee denk ik ,volgens mij slapen de meeste hier niet veel meer als een uur of 4/5 per nacht
En ik was net met de honden buiten , maar het viel wel mee met de kou hoor , er stond ook bijna geen wind , dus als die gewoon wegblijft is het goed te doen denk ik![]()
misschien tot straks , gezin heeft besloten erop uit te trekken .
ff door het land cruisen /strandwandeling pakken /frisse neus halen dus
phil ; weet jij het adres van eric ? hij krijgt nog een 10 tje van me , kan ik ff langsrijden
Dat valt wel wat mee denk ik ,volgens mij slapen de meeste hier niet veel meer als een uur of 4/5 per nacht
En ik was net met de honden buiten , maar het viel wel mee met de kou hoor , er stond ook bijna geen wind , dus als die gewoon wegblijft is het goed te doen denk ik![]()
Correct, gemiddeld 5,5 uur per nacht![]()
Is tussen 13:00 en 13:30 op HT nog meer liefhebbers
Er zijn soms nachten bij dat ik helemaal niet slaap :shock: Dan ga je s'morgens de deur uit om een uur of 5 en krijg je te horen in de loop van de dag dat het "even" af moet , zodat je je de volgende dag om een uur of 7/8 weer binnen komt vallen:???:
Ps. Kom je ook straks ?
Ik zal even wat LiPo's aan de lader leggen en kom straks ook wel. Disc en TwinStar mee.
Ik moet de disc nog verder afbouwen, maar dat doe ik dinsdag avond wel.
Even zo uit het hoofd, weet iemand hoe breed de discus indoorvlieger is op z'n breedst?