Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is ook weer iets, misschien door het tijdstip dat ik het errrrug grappig vindt, maar ik lig hier in een scheur :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat ik laat was :D

Mannen, bedankt voor alle felicitaties. nu 04:07 en de laate visit4e is net weg :) was gezellig.

Morgen HT is prima, hangt wel een beetje van het weer af...

Lastig typen met een paar bietjes op (dit stukje vele malen moeten herstellen :)) Lijkt goed nu :mrgreen:

@Sleur, veel plezier daar en hou de HT eer hoog

met burp als grote winnaar :cool: , die gozer slaapt amper tot niet , tja kantoor pik he ;)

ps; ziet er frisjes uit buiten :neutral:

Dat valt wel wat mee denk ik , ;) volgens mij slapen de meeste hier niet veel meer als een uur of 4/5 per nacht :D

En ik was net met de honden buiten , maar het viel wel mee met de kou hoor , er stond ook bijna geen wind , dus als die gewoon wegblijft is het goed te doen denk ik :cool:

Dat valt wel wat mee denk ik , ;) volgens mij slapen de meeste hier niet veel meer als een uur of 4/5 per nacht :D

En ik was net met de honden buiten , maar het viel wel mee met de kou hoor , er stond ook bijna geen wind , dus als die gewoon wegblijft is het goed te doen denk ik :cool:

misschien tot straks , gezin heeft besloten erop uit te trekken .

ff door het land cruisen /strandwandeling pakken /frisse neus halen dus ;)

phil ; weet jij het adres van eric ? hij krijgt nog een 10 tje van me , kan ik ff langsrijden

misschien tot straks , gezin heeft besloten erop uit te trekken .

ff door het land cruisen /strandwandeling pakken /frisse neus halen dus ;)

phil ; weet jij het adres van eric ? hij krijgt nog een 10 tje van me , kan ik ff langsrijden

Dat kun je toch allemaal combineren , Je rijdt eerst een eindje om naar hoogtij , dan kunnen ze daar op het zand wandelen , en een frisse neus krijgen ze dan vanzelf ;) :D

@ Junkie: het adres van Erik heb ik niet :nooo: maar de kans is groot dat hij vanmiddag op de club is.... anders dinsdagavond :yes:

vanmiddag kom ik ook wel even langs op HT

Correct, gemiddeld 5,5 uur per nacht :banana:

Correct, gemiddeld 5,5 uur per nacht :banana:

Er zijn soms nachten bij dat ik helemaal niet slaap :shock: Dan ga je s'morgens de deur uit om een uur of 5 en krijg je te horen in de loop van de dag dat het "even" af moet , zodat je je de volgende dag om een uur of 7/8 weer binnen komt vallen :hammer::???:

Ps. Kom je ook straks ?

Er zijn soms nachten bij dat ik helemaal niet slaap :shock: Dan ga je s'morgens de deur uit om een uur of 5 en krijg je te horen in de loop van de dag dat het "even" af moet , zodat je je de volgende dag om een uur of 7/8 weer binnen komt vallen :hammer::???:

Ps. Kom je ook straks ?

Ja ik kom strax ook even een frisse neus halen, ff gezellie beppen etc :robot:

Ik zal even wat LiPo's aan de lader leggen en kom straks ook wel. Disc en TwinStar mee.

Ik moet de disc nog verder afbouwen, maar dat doe ik dinsdag avond wel.
Even zo uit het hoofd, weet iemand hoe breed de discus indoorvlieger is op z'n breedst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back