Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yup, gewoon vervangen. Ik heb vandaag mijn twee 813's ook voorzien van nieuwe assen (met die extra uitsparing). De één was vreselijk ruw dus polijsten ging niet meer helpen zonder valse lucht te trekken bij montage. De ander had net als die van jou en compleet ingesleten kant, ook onderaan. Voor die paar dollar ($4,00 voor standaard en $9,50 voor de 813).Zijn morgen kinderen ook toegestaan, zo ja dan wil ik graag wat meer infoLijkt me wel ff leuk om te knallen :snipersmile:
Vanmiddag lekker geknald op Hoogtij alleen behoorlijk irritant dat het gas steeds bleef hangen, gelukkig was ik niet de enige.
Net even de carb opengemaakt, mijn gasstang was behoorlijk ingesleten.
Volgens mij is het gewoon het beste als je deze na een paar keer rijden uit voorzorg vervangt. De dikte van de stang op het gave gedeelte is 4,71mm en op het versleten stuks is hij 4,57 mm dik, dit is dus een verschil van 0,14 mm 8-O Ook is het het meeste versleten aan de veerkant, dus dichtsealen aan de gashevel kant maakt weinig uit denk ik.
Ik hou gewoon een paar van die dingen op voorraad en na elke 2 liter gewoon een nieuw stangetje erin
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/as003.jpg
Phil, wordt een duur grapje om ze elke twee liter te vervangen. Je kan ook de stalen nemen.
Phil, wordt een duur grapje om ze elke twee liter te vervangen. Je kan ook de stalen nemen.
De ander had net als die van jou en compleet ingesleten kant, ook onderaan. Voor die paar dollar ($4,00 voor standaard en $9,50 voor de 813).
4 dollar bij ddm![]()
Zeker als je er ook nog een flitsende stuiterbal bij besteld. 8OJa, erg duur grapje
:rolling:
hoe doe ik de rest sleur
Hier de rest
GODNONDEJU weer een draagarm aan strontde 3de al weergr Danny