Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me wel wat om gezamenlijk een aantal van die carburateur-gasheveltjes te bestellen.

Ik ga er voor 4 stuks... :

@Snoeksel:

De foto's zien er in ieder geval goed uit!
Misschien kun je ze in 1 keer op de site van Offroaders.nl parkeren.
Sleur is daar de Admin van,PB hem nog maar een keertje. ;)

th_DSCN0649.jpg
th_DSCN0647.jpg
th_DSCN0662.jpg
th_DSCN0661.jpg
th_DSCN0646.jpg
th_DSCN0642-1.jpg

Oeps ,bij nadere inspectie toch eea stuk :-?

Boven draag arm
en onderdeel nr 86418 ,dit is zeg maar de basis waar je alles opschroeft betreft de voortrein ......:hammer:

Ik weet wel wanneer dit is gebeurd ,gewoon lekker rijdend op de baan werd de auto ineens door een hobbel of steen uit balans gebracht en ging vervolgens rollen maar dan op de voor en achterwielen en dat maal 6 a7 keer ,dat vond hij niet fijn.
Hij stuurde daarna ook anders omdat er nu speling in 1 van mijn voorwielen was ontstaan.doordat de boven draag arm los zat. ,gelukkig heb ik deze nog 2 maal op voorraad

Dus ik heb weer wat te doen ,gelukkig vind ik het niet vervelend om te sleutelen aan de baja :D

meteen maar dat betreffende onderdeel in alu bestellen

Snoeksel : lukt het al ?

Snoeksel, foto's mogen op het forum niet zo groot geplaatst worden omdat dan de lay-out wordt verziekt. 800x600 max (officieel maar 640x480)

Zoals sleur al zei, even testen in het testgedeelte. :D

Weer wat gemist denk ik , vandaag :( lekker de hele middag binnen gezeten in een sporthal in Broek op langedijk :nooo: het liep allemaal nog uit ook , dus stonden wij om 18:30 pas weer buiten :mad: Maar goed Melvin en zijn groep zijn wel 3e geworden uit 16 groepen , dus dat is dan wel weer leuk ;) :D

@ Sleurhutje/Bym , hoe laat gaan jullie naar Hoorn ? (als jullie gaan) ?
Elles heeft om een uur of 14:00 afgesproken, dus als jullie er een beetje op tijd, zijn kom ik even gluren :cool: :D en misschien ga ik zelf morgenochtend als het droog is even bij de blauwe berg (ijsbaan) rijden, hier is ook nog een behoorlijk zand terrein ;) :cool:

schiet niet op zo kobus :nooo: ;)

je durft zeker niet meer,nu ik ook een baja heb?

Als het droog is morgen kom ik ook wel even onroaden in Zwaag. Ik heb alleen een donkerbruin vermoeden dat het morgen niet droog is...

@ sleur

Ik begrijpe het, ik zat je een beetje te dollen...:D Op een gegeven moment kan je het niet meer rekken en is het rijp voor de schrot. Maken wij bij corus er weer staal van. :D

Hier mag het in.:D

bof2.jpg

voor elke foto een nieuwe post :nooo: :-?
Nou, Snoeksel zit voorlopig nog niet op de 1000 postststststs. ;)

GODNONDEJU weer een draagarm aan strontde 3de al weergr Danny
Tsja, je kunt rijden of je kunt het niet. :p Misschien moet je het toch maar bij je tank houden. :rolling:

Zeker geen wheelextenders?
Neem van mij aan, de gewone Baja is stukken degelijker dan die SS-versie (SS=Sneller Stuk). :? ;) Mijn draagarmen buigen wat krom maar breken niet, stuurstangen kun je gewoon rechtbuigen zonder dat ze gelijk breken, schokbrekers zijn verstelbaar en kunnen volledig in- en uitveren etc. etc.

Lijkt me wel wat om gezamenlijk een aantal van die carburateur-gasheveltjes te bestellen.

Ik ga er voor 4 stuks... :

@Snoeksel:

De foto's zien er in ieder geval goed uit!
Misschien kun je ze in 1 keer op de site van Offroaders.nl parkeren.
Sleur is daar de Admin van,PB hem nog maar een keertje. ;)
Gecoordineerde inkoopacties op HoogTij zijn beperkt. Misschien moeten we nog maar eens het hier over hebben. Spullen die geen haast hebben, kunnen via Heemskerk aantrekkelijk ingekocht worden.

Nee, de Offroaders-website doet het (nog) niet. Daar gaat nog heel wat uurtjes werk in zitten. Maar ook dan heb je hetzelfde knip-en-plak-werk om foto's van onze site op het MBF te krijgen. Enige voordeel is dat je de layout van onze site niet kunt verprutsen omdat de foto's voor weergave gecontroleerd en waar nodig verkleind worden.

Gelukt dus ;)

Alleen jammer dat je de serie foto's niet kunt vergroten,is bijna niet te zien:(
Wees blij dat die hele serie niet zo groot naast elkaar staat. Dan had je twee 30" monitoren nodig gehad om het te kunnen zien (past nu al niet op mijn 2x 20").

@ sleur

Ik begrijpe het, ik zat je een beetje te dollen...:D Op een gegeven moment kan je het niet meer rekken en is het rijp voor de schrot. Maken wij bij corus er weer staal van. :D

Hier mag het in.:D

bof2.jpg

Ik zou dat mannetje niet willen zijn op die foto :nooo:

P.S. 1 november kom ik de boel ff verkennen bij Corus :yes:

@ snoeksel even je afbeelding kopieeren naar je email er word dan gevraagt of je de afbeelding kleiner wilt hebben, en dan het bestand slepen naar je bureaublad en vervolgens uploaden naar photobucket :thumbsup:

@ Sleurhutje/Bym , hoe laat gaan jullie naar Hoorn ? (als jullie gaan) ?
Elles heeft om een uur of 14:00 afgesproken, dus als jullie er een beetje op tijd, zijn kom ik even gluren :cool: :D en misschien ga ik zelf morgenochtend als het droog is even bij de blauwe berg (ijsbaan) rijden, hier is ook nog een behoorlijk zand terrein ;) :cool:
Als het droog is morgen kom ik ook wel even onroaden in Zwaag. Ik heb alleen een donkerbruin vermoeden dat het morgen niet droog is...
Nee, Sleur is er niet bij in Zwaag. Geen zin om de RS4 af te bouwen nu, en ook niet de accu's te laden (humppack en rotostart). Tevens is mijn nitro op (LRP 25%). Als het morgen droog is, dan wordt het gewoon weer de aangepaste HoogTij. Als ik de foto's zie, herken ik het bijna niet meer. 8O Nog een week niet op HoogTij en dan mag ik er niet meer op. :cry:

@ snoeksel even je afbeelding kopieeren naar je email er word dan gevraagt of je de afbeelding kleiner wilt hebben, en dan het bestand slepen naar je bureaublad en vervolgens uploaden naar photobucket :thumbsup:

Beknopte handleiding ;)

rechtermuisknop op het bestand
kijk1.jpg

afbeelding verkleinen!
kijk2.jpg

verkleind bestand naar bureaublad slepen om te bewaren en uploaden naar photobucket :p
kijk3.jpg

Klaar

Philliams, er zitten twee vlekken op je scherm, precies wara je emailadres staat. Nu kan ik je niet mailen. :? ;) :lol:

Kan via mijn 'spam-allowed' mailadres te vinden in mijn profiel ;)

----EDIT----
@ Siem: nog bedankt voor de doekies :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Het middelste onderdeel en dan waar de as in gaat voor de bovenste draagarm , Set kost 13 dollar

tja sleur ,misschien is het plastic wat harder van de SS ( super sonisch ;))
Maar niet bestand tegen mij :rolleyes:
En de SS schokkers zijn super sterk, maar de 5 b'ers zijn zeker de hele tijd hun schokkers aan het afstellen :confused: :nooo:

85418.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back