Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, net thuis van een feesie. Lekker een paar biertjes gedronken en veel NL talig gezongen. Morgen brak denk ik (en veel backspace gebruikt nu :mrgreen:)

5:09 is een mooie tij om je bek te schrobben en plat te gaan ;)

truste, tot streaks (klote toetsdnborf) :D

burp: WAKKER WORDEN !!!!!
hoogste tijd ,en lekker fris naar ht :banana:

@ Junkie van harte gefeliciteerd :music: welkom bij de club van 4

Ik ben nog zo duf als een konijn , moet eerst weer even wennen aan overdag wakker zijn , dit duurd altijd een dag of wat :? gelukkig komen de koters vanmiddag pas , kan ik eerst een beetje bijkomen :morning: ;) :D eerst lekker een paar senseo's , een paar saridons en dan gaat het wel weer :)

Zooooo, hier nog één met een puntmuts wakker. Maar even een liter caffeïne wegwerken, de kids ophalen bij opa & oma, kerstboom verstieren, een paar gipsplaatjes wegwerken en spotjes erin en dan richting HT. Geen Ravage dus. :evil:

@junkie: Ouwe, gefeli hè. Je krijgt straks een lekkere pakkerd van me hoor. 8O ;)

Het gemiddelde tankstation verkoopt ook koekjes.(mompelt iets van iets te dure auto gekocht,kan geen traktatie meer vanaf :nooo:)

thanks @ iedereen voor de felici's :alien:

tja snoeksel ,de spiegels waren de genade klap , oja ,en de velgen ,oja en het onderhouds beurtje laatst , oja en de auto zelf natuurlijk .
gelukkig ben ik een skilderd :cool:

ik kan thuis wel wat blokjes kaas maken met een uitje erop geprikt :rolleyes::p

thanks @ iedereen voor de felici's :alien:

tja snoeksel ,de spiegels waren de genade klap , oja ,en de velgen ,oja en het onderhouds beurtje laatst , oja en de auto zelf natuurlijk .
gelukkig ben ik een skilderd :cool:

ik kan thuis wel wat blokjes kaas maken met een uitje erop geprikt :rolleyes::p
Als het maar uit je hart komt en met liefde maakt :onweer:

Even nog 10 pagina's meer teruggelezen gedurende het nuttigen van een sloot koffie. :morning:

Is het geen lieverdje om te zien :cool:

beebee.png
Hij ziet er zo ook verdomd leuk uit :worship:

leuk.jpg
Leuk dingetje. alleen een kort rompje dus hypernerveus vliegen. Dat kan ik nu uit ervaring zeggen omdat zowel de Sumo F3Axis als de Silent Mite van die hyperdepieper dingetjes zijn. Dus uitslag heel klein zetten en flink expo op hoogteroer (zo te zien geen rolroeren).

Bart D. had ook een berg pijpertjes staan. Was dat niet dichter bij huis. :rolling:

Ben vanmorgen even bij Gladoor geweest servo saver bij gesteld en moet nu beter sturen.Stond allemaal erg slapjes en losjes,mocht dit niet baten den heeft ie nog een BleuBird servo met 14kg
De BlueBird is een goede servo. Ik heb de BB-630MG erin zitten. Zijn alleen een paar aandachtspuntjes:
- Het schroefdraad ik de uitgaande as van de servo is ruim M3. Dus veeeeeeeeel threadlock gebruiken (ik heb een stukje plakband om het boutje gedaan) en een lang boutje nemen. Het aluminum is redelijk zacht.
- Gebruik niet de HPI servo-heveltjes. Ik heb een losse alu hevel erop gezet omdat die veel beter paste dan de HPI heveltjes.

:bday:+junkie ook namens mij een fijne dag toegewenst en gefeliciteert met je 40e jaar .

lijkt me idd lastig sturen zonder rolroeren

ik heb de uitslag v/d su27 ook naar 40% uitslag gebracht , anders veel te nerveus .
we zullen het straks zien ,want de su27 gaat natuurlijk mee , staat ook weinig wind :D

fritsie; snoeksel en waarschijnlijk burp hebben koffie mee , dat zit goed .
ik zoek nog wel wat lekkers erbij ;)

was weer ouderwets gezellig vandaag :D
met een hoog savage gehalte :cool: :banana::thumbsup:
ze zijn weer terug :D

Mannen bedankt voor de koffie en koek
en wacht de foto's/ filmpjes af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back