Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, ik zag het , realiseerde me dat jij het was, wilde gaan knipperen en zag toen jouw knipperlichten hahahaha, mooie actie man, heb ik nou de introductie van snowman junior gemnist.

Ja je heb idd de intro Snowman junior gemist:rolleyes:

En was zeker een goede actie en zag idd ook een beetje laat dat jij het was

Ik ga lekker me nest in mijn meissie was vanmorgen ziek buikgriep diarree enzo.:(
ik heb et nu ook:mad::(:sad:
Nooit geweten dat ik ook uit me reet kon zeiken :rolleyes::rolleyes:

Even een vraagje van hele andere aard:

Wie kan er binnen nu en laten we zeggen 2 dagen een beugeltje laten zandstralen?
Beugel is niet groter dan een half a4tje.

waarom binnen 2 dagen ? , kun je het niet schuren ,je hebt tenslotte nog genoeg schuurpapier van me liggen ;)

dit is wat ik nog in mijn bestand kon vinden van sjoerd , volgende keer wat mooiere pic's maken ;)

IMG_2234.jpg

IMG_2232.jpg

AHA, dus junkie koopt een afdankertje ,en nog een oud model ook !!!\

Ik dacht al,waar blijft ie :rolling::rolling::rolling::rolling:

Volgens mij ligt Burp nog zwaar voor Jaffa,nog steeds geen bericht van hem :confused:

Hoe luidde ook al weer het spreekwoord :rolleyes:

Bij nacht de man bij dag de man dacht ik toch :rolling: ;)

hangover_link1.jpg

Ps. Hoop dat meneer van Essen dit keer niet meekijkt op dit draadje :rolling:

Wel weer ouderwets lekker "nakaarten" op het forum na zo'n gezellig middagje. ;)

*spuit nog even wat verf op andermans Depron om het dinsdagavond mee te nemen* 8O

@Philliams: Dat is geen Nexus die ik van je heb liggen. :? Zeker zo'n Precise? Wel hier en door scheef gesneden. Ik moest het hoogteroer op maat snijden. :oops:

@Philliams: Dat is geen Nexus die ik van je heb liggen. :? Zeker zo'n Precise? Wel hier en door scheef gesneden. Ik moest het hoogteroer op maat snijden. :oops:

Da's een Clik ;) Idd, zo gesneden en aan jou gegeven, bijsnijden doe ik later wel, of wordt het spuitwerk dan minder mooi :confused:

Verder was het weer een top daggie vandaag, alleen een beetje koud :rolleyes:
En jammer dat ik weer op tijd wegmoest :(

Da's een Clik ;) Idd, zo gesneden en aan jou gegeven, bijsnijden doe ik later wel, of wordt het spuitwerk dan minder mooi :confused:
Het hoogteroer moest aansluiten of de rest van het horizontale vlak in verband met het doorlopen van het figuurtje. Dus die heb ik wat recht gesneden. Verder is het een vlug spuitklusje hoor. :? Hoewel. 8)

Even een teaser....
philliams_clik_preview1.jpg

He he wat een dag mannen rete gezellig.Reed iets te laat weg 15:00 uur(zou ik eigenlijk al thuis zijn).Alle hulde aan onze gastrijder uit Elst :thumbsup:en hier wat plaatjes van hem.Dat ie nog maar een paar keer mag langskomen geen verkeerde gast
vanmiddag002.jpg

vanmiddag003.jpg

vanmiddag004.jpg

Komen er zo nog een paar

Laatst bewerkt:
@ BYM , morgen zijn we bij jou in de "achtertuin" aan het werk , De veenpolderdijk :D lekker dichtbij ;) :cool:

Ik heb weer wat gemist zie ik wel , vandaag :(

Volgens mij was dit een Snoeksel momentje
vanmiddag005.jpg

Hij werd gek van al die Savies die voorbij vlogen
vanmiddag008.jpg

Junkie in actie
vanmiddag010.jpg

vanmiddag012.jpg

Kleine groeps foto
vanmiddag018.jpg

Toch weer knap hoe Junkie die volvo weet aan te passen aan de omstandigheden
vanmiddag020.jpg

vanmiddag021.jpg

De JSF van Junkie
vanmiddag028.jpg

Heb er nog een paar maar das weinig aan dit waren even de knapst.Mannen bedankt voor de koffie,koek,fris en bier,gezelligheid.
Mijn kloon zit nog niet op het forum,maar ook namens hem
Siggy bedankt voor het afstellen
en de rest voor hem eruit duwen

En nog een Junkie
vanmiddag027.jpg

Aan de banden te zien is dit mijn kloon
vanmiddag026.jpg

Junkie en mijn Kloon
vanmiddag023.jpg

Nog een mini Volvo
vanmiddag022.jpg

Trekken doe je zo
vanmiddag017.jpg

Snoeksel met waarschijnlijk een AUW landing
vanmiddag015.jpg

Even warm draaien
vanmiddag014.jpg

En hop naar de duizend

Wauw mannen wat was het weer ouderwets gezellig op Hoogtij :D
Ook onze ysbymbeer was weer eens op Hoogtij,toppie ouweuhhhh
Als ik het zo mag geloven komen er binnenkort weer twee saffies bij.
Twee oudgedienden (Phil en Dennis) krijgen ook weer de nitro kriebels,dus dit gaat helemaal goed komen ;)
Kortom,het was weer een zeer geslaagde HT dag :zon:
Hoorde vanmorgen in de wandelgang bij Snoeksel thuis dat je ook met een Savie bezig was,nog meer fun op HT

zo ,net terug van een klant , moest de boel nog ff afplakken voor de stucer uit :mad:, kunnen ze tegenwoordig niet meer zelf :teacher:

van snoekselen ; leuke foto's man , ik wist niet dat mijn sav/minicen vast gelegd waren :p

v/d week nieuw spur en tandwielen alsmede een rotostart backplate voor de minicen bestellen , in dat rukken heb ik geen zin meer ;)

de kans dat ik er volgende week zondag bij ben is niet erg groot , 3 keer op rij naar ht word billenkoek voor junkie :sad:

ps ; de polen hebben je broer er uit getrokken ,sterk volkje hoor , en behulpzaam , dus ze mogen best een beetje werk van me afpikken :-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back