Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bang dat de Nexus niet op tijd klaar is voor vanavond. De Disc is wel klaar.

Ik ga het wel proberen maar moet nog een aantal andere dingen doen.

Sinds pagina 1000 is Dr.Dre ook vaker te vinden, heeft dat met het schuine gedeelte te maken? :rolling:

hahahahahaha Sja je zal hem maar achter je aan hebben.....

Dan wil je wel een vork doorslikken ( zodat je tralies voor je ingangetje hebt :) )

ik ga nu ff naar velserbroek , moet evebgoed toch van alles hebben.

heeft nog iemand wat nodig ??

ik lees het forum als ik daar aankom

;)

Nee hoor, niks nodig. Groeten aan Rob :p

@ Nou maak je me wel heeeeel nieuwsgierig Philly,,,,,,,,,,,,Dr.Dre.;)

it3459-05-anti-stress_hart.jpg

En nu ben ik weg mensen :yes: Veel plezier in Wormer vanavond

Laatst bewerkt:
@ Tja dat viel mij ook al op Sleurhutje :schrik: ,heel vreemd (maar wel gezellig :yes: ) latersss Dr.Dre.;)
Sinds pagina 1000 is Dr.Dre ook vaker te vinden, heeft dat met het schuine gedeelte te maken? :rolling:
Wat ik ook dacht. Ik zie toch een zeker verband tussen die twe. :? :lol: :D

Ben je zwanger of zo? Je had je buik wel effe in mogen houden. En je hebt best wel een harige poes maar wel een lekker koppie. 8O :oops: ;)

Ik ben bang dat de Nexus niet op tijd klaar is voor vanavond. De Disc is wel klaar.

Ik ga het wel proberen maar moet nog een aantal andere dingen doen.
Nou ja, met de Disc is ook goed te vliegen. ;) :lol:

Net even een Marder en twee Hörmannen ingestraald. Even aan het touwtje getrokken en gelijk lopen. Geen idee wat de eigenaren fout hebben gedaan maar er was niets mis mee. Zou ik toch een positieve uitstraling op die dingen hebben? 8O :rolling: 8)

En nog even de slager uit 1981 op weg geholpen met de startproblemen. Geen vonkjes maar de motor zuigt in ieder geval weer brandstof aan. ;) Toffe gast, leuk gebabbeld. :yes: Hopelijk woensdag ook op HoogTij te vinden. :thumbsup:

*gaat alles inpakken voor vanavond: Nexus, Index 2.2, Fox, Discus, accuutjes, laders, notebook, 2 kinderen*

sleur zou jij ook een stekkertje mee willen nemen voor de 3s lipo,s die ik heb eventueel ?

mijn lader doet gek sinds net en ik heb nu geen tijd meer om hem te repaeren .

Ik gebruik jst plugs op mijn lipo,s

sleur zou jij ook een stekkertje mee willen nemen voor de 3s lipo,s die ik heb eventueel ?

mijn lader doet gek sinds net en ik heb nu geen tijd meer om hem te repaeren .

Ik gebruik jst plugs op mijn lipo,s
Ik neem zowel mijn Ultramat 14 met balancer op accu's als mijn Ultra Duo Plus 50 mee. Dat is inclusief alle 3 de soorten adapters (PQ/JST/FP). Dus dat komt wel goed.

zo ,ikke ook druk a/h laden ,krijg niet alles op tijd vol

siggy; ez vleugels liggen achter in de auto :p

tja ,je denkt een paar dingetjes te kopen ,maar gaat toch weer met een vermogen weg :(

maar goed ,ik ben redelijk compleet , op de prop rubbers na , die waren uitverkocht :)

nu ff eten ,en 18;00 ben ik in wormer

sleur; vergeet het mietje niet :cool:

@ Junkie

Helemaal goed man ;)
Je hebt een PB :hammer:
Waar was je nou...? ;) :lol:

Het was me weer een waar festijn. Wal-Halla is er absoluut niets bij. Heerlijk gevlogen met 4 vliegers (ik, Burp, BYM en Junkie RC) en 1 heli (Pieter-B). Heel veel gelijk gevlogen en niet eens ernstige aanvaringen geweest. :thumbsup: Maar voor wie er behoefte aan had, ook even een rustig momentje alleen. ;) En als Pieter met zijn uiensnijder ging vliegen was iedereen toch wel zuinig op zijn piepschuim. :lol: Ik ben blij dat ik niet naar Loon op Zand ben gegaan. :nooo:

Oh, en de Clik van André/Philliams/Junkie is nu wel zo goed als naar het Walhalla... :rolling:

walhalla_clik.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back