Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vond het ook erg gezellig , en het vliegen ging met de groep erg goed :D

gewoon zorgen dat je elkaar niet raakt .
de su27 (ingekorte versie ) vloog erg goed , de clik ging ook prima , tot burp ermee ging vliegen :mad:;) ,daarna vloog hij gewoon nog ,wachtend op de genade klap :cool:

maar die plak ik straks nog ff inelkaar

sleur; bedankt voor de mite ,ben er erg blij mee :thumbsup:.
nu heb ik inmiddels 3 vliegers ,geeft toch een rustig gevoel :p

pieter ; wat heb je toch een leuke meid , maar wat ben jij toch een botte boer ;)
maar er zit ook wel wat goeds in je ,bedankt voor de ontvanger :D

zo nu floor naar haar nest brengen :mad:

Laatst bewerkt:
sleur; ik ben de mite tot leven a/h wekken .

hoeveel cm zal ik van de rolroeren afsnijden ,schat jij in ?

En kan de regelaar 3 cel lipo aan ?

ik heb nog een 2cel lipo liggen van 800mah , wel zonder balancer kabeltje .
dus ik kan ff voorruit

Ja hij was weer leuk vanavond, weer een aantal spannende momentjes beleeft, en een aantal netnietjes :p

Leuk leuk leuk :p

De kleine touch die ik had met sleur heeft toch een klein litteken op een van mijn ailerons achtergelaten. Een mooi aandenken zeg maar :D

De Disc moet toch een nieuw motormountje hebben, de depron versie is niet geheel crash bestendig :rolling:

Junkie, dat ding was al zo goed als los, zeker na de klap die jij ermee maakte :rolling:
Moet zeggen dat hij daarvoor ook al wat raar deed.

Gewoon even een nieuwe plakken en vliegen. De Nexus ga ik zo even afmaken dan is die ook weer klaar voor de volgende keer.

Waar was je nou...? ;) :lol:

Het was me weer een waar festijn. Wal-Halla is er absoluut niets bij. Heerlijk gevlogen met 4 vliegers (ik, Burp, BYM en Junkie RC) en 1 heli (Pieter-B). Heel veel gelijk gevlogen en niet eens ernstige aanvaringen geweest. :thumbsup: Maar voor wie er behoefte aan had, ook even een rustig momentje alleen. ;) En als Pieter met zijn uiensnijder ging vliegen was iedereen toch wel zuinig op zijn piepschuim. :lol: Ik ben blij dat ik niet naar Loon op Zand ben gegaan. :nooo:

Oh, en de Clik van André/Philliams/Junkie is nu wel zo goed als naar het Walhalla... :rolling:

walhalla_clik.jpg

Gisteravond een bedrijfsfeestje gehad,heb nu nog het gevoel alsof de bowlingballen door mijn hoofd heen rollen :hammer:

Na 3 uur in de kroeg te hebben gezeten opmars naar de Griek ingezet.
Hier 2,5 uur flink zitten schransen en zwaar aan de ouzo :yes:

Daarna door naar de bowling in Zaandam waar ik trouwens ALI ook nog tegenkwam :D
Gingen rond 01.00 uur naar huis,en was niet helemaal nuchter meer geloof ik :nooo:

Stond vandaag echt iets wankel op de beentjes laat maar zeggen ;)

De kleine touch die ik had met sleur heeft toch een klein litteken op een van mijn ailerons achtergelaten. Een mooi aandenken zeg maar :D

De Disc moet toch een nieuw motormountje hebben, de depron versie is niet geheel crash bestendig :rolling:

Junkie, dat ding was al zo goed als los, zeker na de klap die jij ermee maakte :rolling:
Moet zeggen dat hij daarvoor ook al wat raar deed.

Gewoon even een nieuwe plakken en vliegen. De Nexus ga ik zo even afmaken dan is die ook weer klaar voor de volgende keer.

ja, de clik is een soort ragbak , maar ik kan er prima mee leren vliegen .
straks is hij weer strak ,al zal hij nooit echt loepzuiver worden ;)

de mite is voorzien van 2,4 ontvanger en van 800mah 2 cel lipo ,en alles werkt perfect , de uitslagen terug getrimd naar 40% en het hoogte roer naar 60 %
woensdag gaat hij mee naar ht voor de maiden ( van junkie dan )

deze hal in wormer is echt een stuk lekkerder dan die in heemskerk ,echt groot,maar vooral hoog.

ik heb heerlijk gevlogen , en de anderen deden het zeker niet slecht :lol:

sleur; ik ben de mite tot leven a/h wekken .

hoeveel cm zal ik van de rolroeren afsnijden ,schat jij in ?

En kan de regelaar 3 cel lipo aan ?

ik heb nog een 2cel lipo liggen van 800mah , wel zonder balancer kabeltje .
dus ik kan ff voorruit
Je hoeft niets van de rolroeren af te snijden. :nooo: Inderdaad de uitslag beperken. Als de rolroeren elk 2 à 2,5cm op en neer kunnen, dan kun je er leuke rolls mee maken. Mocht je meer willen dan kun je altijd je uitlsga ng groter zetten. :yes:

De regelaar en motor kunnen beiden ook 3S LiPo's aan dus dat is ook geen probleem. Wel moet je bij gebruik van 3S LiPo's de prop verkleinen naar een 7038 of of 7043, dus een 7" prop in plaats van 8" anders gaat er een hoop energie verloren in de propeller (lees motor wordt gloeiend heet maar werkt niet efficient). Maar je zult zien dat met een 8038/8043 en 2S nog prima te vliegen is bij een beetje wind. :cool:

Het was me weer een waar festijn. Wal-Halla is er absoluut niets bij.

Yeh right :nooo: Wall-Halla was echt geweldig, wat je daar zag is eigen onmogelijk met een vlieger... werd ook een hoop stukgevlogen ;)
Wij als ACH-team waren echt de gangmakers in het publiek :thumbsup: steeds om de meest onnozelle dingen klappen en de rest van de zaal volgde wel :rolling:
Verder was het echt super, volgende keer wordt het Mecca 2009 (serieuze plannen) in Wormer of Heemskerk. Ook heeft Jasper het zover gekregen dat Derk v/d Vegt eens bij ons komt vliegen :mrgreen: daar kunnen we echt wat van leren :yes: :thumbsup:

en wat dacht je van Bas de Groot die een keer komt heli vliegen ?
( ook geen grap )

rave-450-indoor

klik even op de link in de eerste post .

Laatst bewerkt door een moderator:
Yeh right :nooo: Wall-Halla was echt geweldig, wat je daar zag is eigen onmogelijk met een vlieger... werd ook een hoop stukgevlogen ;)
Wij als ACH-team waren echt de gangmakers in het publiek :thumbsup: steeds om de meest onnozelle dingen klappen en de rest van de zaal volgde wel :rolling:
Verder was het echt super, volgende keer wordt het Mecca 2009 (serieuze plannen) in Wormer of Heemskerk. Ook heeft Jasper het zover gekregen dat Derk v/d Vegt eens bij ons komt vliegen :mrgreen: daar kunnen we echt wat van leren :yes: :thumbsup:

je hebt genoten dus ,en daar gaat het om ;)

als het de volgende keer in wormer is ,kom ik zeker kijken :p

je kan niet alles tegelijk doen ,maar gisteren had je eigenlijk bij gehoord , continue raggen !:cool:

ik heb 6 lipo's leeg gevlogen ;)

sleurlief; welke prop's moet ik dan bestellen bij rctechnics ?

dus de 7 serie voor de mite op 3 cel lipo ?

ze werken daar niet met de nr's zoals 7038

heb alweer een aardig lijstje :p, nu alleen de prop's nog

Tsja, het onmogelijke deden wij ook al, evenals een hoop stukvliegen. Weinig gemist dus. 8O :lol: ;) Moet je het ook maar geen Walhalla (eigenlijk Valhalla of Valhöll) noemen.

Komt maar op met die filmpjes....

funny-pictures-hedgehog-paper-roll-youtube.jpg

Volgende keer dus bij/door ons? Mooi, dan zullen ze eens wat beleven. Een nog veel hoger oeh en ah gehalte. :mrgreen:

*is rond 13:00 uur in de Artris*

tja,phil ,daar zijn geen woorden voor nodig ,echt geweldig !!

snoeksel; toch wel aardig he,die vleesschaaltjes :cool:

volgende keer nemen we wat muziek mee :p

Da's pas vliegen,veel leuker als die vliegendevleeswarenschaaltjes.
Nog een paar maandjes Pieter dan kan je het ook :lol:

niet zo enthousiast hoor ......:)

Dat duurt nog wel even ,mischien dat ik deze zomer een roll en / of looping ga leren . maar zo vliegen kost wel wat meer tijd denk ik .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back