Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en sleur ik weet niet wanneer ik tijd heb om de ontvanger op te sturen maar ik laat het je zsm weten. wel super dat je me ff wil helpen..
Mocht je anders weer een keer komen rijden, dan neem ik de soldeerbout wel gewoon mee. ;)

Mag je daar zelf voor zorgen,tankjes had ik nog op voorraad.Spul nog niet binnen,kerst he duurt altijd iets langer.Wel de koffiezetter even opgepikt even een paar biertjes gescoort,vandaag laatste werkdag dus wederom met de mannen een kleine kerstborrel.
Ik zal nog een kratje meenemen. Kreeg je nog van me van de Scalpel. :thumbsup: :yes:

Zo, vanavond lekker niets doen. :sleepy: (maar niet op de bank gaar liggen zijn, slechts niets aan modelbouw doen dus)

@ Kobus.

kan je die spulletje aan snoek geven woensdag ik ben er woensdag niet
ga volgende zondag weer als er nog meer mensen zondag gaan rijden
dan zal ik je zondag geld geven als je er bent:D

Komt goed ;) wel jammer dat je er woensdag niet bij kunt zijn :(

Tankjes heb ik ook in voorraad nu , dus dat kan geen probleem zijn :cool:

De baja snap ik niks van :confused: Ik had het stekkertje van de remote kill switch eruit gehaald , Zender aan , ontvanger aan , alle bewegingen gemaakt , laten staan voor een half uur of zo , geen problemen , dus hup stekkertje van de k.s. er weer in , zelfde verhaal , geen problemen , dus wie het weet mag het zeggen :?

Denk dat ik die dingen ook nog wel heb liggen,moet ik wel even zoeken.Vergeet je de Pils niet ;)

Ik zal nog een kratje meenemen. Kreeg je nog van me van de Scalpel. :thumbsup: :yes:
Zo, vanavond lekker niets doen. :sleepy: (maar niet op de bank gaar liggen zijn, slechts niets aan modelbouw doen dus)
Soms te druk met dat depron geklooi en dan lees je er zo over heen
Had toch een stille hoop dat je hem nog had,jammer sommige zien alleen maar geld :rolling::rolling:En Kobus ik weet het

zo ,weer lekker thuis :p

beetje rommelen vanavond ,alles klaarmaken /laden voor woensdag .

leuk dat velen toch een snipperdag (proberen) te nemen voor woensdag .
Dat is nu het HT gevoel , daar wil je wel bij zijn :cool::thumbsup:

dus sjoerd , kom ook woensdag ,altijd gezellig, je kan van mij wel ff een ontvanger lenen ;)

En siggy ,krijg je vrij ?

burp; ik heb de clik gerepareerd met een oude vleugel van een zwever , ook een soort depron .
als je nog een stukje depron voor me mee wilt nemen woensdag ,graag :p

snoekselachtige ; dus jij neemt woensdag een tankje mee ?:p

Antenne rietje heb ik hier nog wel voor je liggen Junkie,no problemo ;)
De "baas" ( nee Kobus,niet mijn meissie,ik heb thuis de broek aan ) hield nog even een slag om de arm wat betreft Woensdagmiddag :(

Maarja,deze man stort al 13 jaar lang iedere maand trouw een zeer riant salaris op mijn bankrekening dus ik ga niet aan zijn kop lopen zeuren.

Ben nu eenmaal eindverantwoordelijke op de werkvloer en geld moet nu eenmaal eerst verdiend worden alvorens het uitgegeven kan worden, dus neem hiervoor mijn verantwoording :-D

Weet wel dat hij zeker niet de beroerdste is ,dus als het mogelijk is mag ik echt wel op tijd weg ;)

@ Bym

Veel plezier man,kijk je wel uit dat je niet smelt :rolling:

@ Ome Johmann

Sponsoring gaat met gesloten knip he ;-)

ik ga het gewoon roggelen ;)
Straks nog even de disc af maken. Nexus is klaar, foto's volgen straks weer.
Posted via Mobile Device

Idd Siggy, zelfde geld voor mij :( Woensdag heb ik ook geen vrij, maar dit heb ik ook niet gevraagd :nooo: dit kan ik niet maken tegenover de rest. Ook ik ga hier niet over zeuren, maar dit uiteraard alleen in ruil voor een vergoeding aan het eind van de maand :thumbsup:
Misschien wel op tijd klaar woensdag ;) Spullen leg ik gewoon achterin dus ik zie wel.
Verder zie ik jou morgen wel weer Siggery :D

De "baas" ( nee Kobus,niet mijn meissie,ik heb thuis de broek aan ) hield nog even een slag om de arm wat betreft Woensdagmiddag :(

Maarja,deze man stort al 13 jaar lang iedere maand trouw een zeer riant salaris op mijn bankrekening dus ik ga niet aan zijn kop lopen zeuren.

Ben nu eenmaal eindverantwoordelijke op de werkvloer en geld moet nu eenmaal eerst verdiend worden alvorens het uitgegeven kan worden, dus neem hiervoor mijn verantwoording :-D

Weet wel dat hij zeker niet de beroerdste is ,dus als het mogelijk is mag ik echt wel op tijd weg ;)
Idd Siggy, zelfde geld voor mij :( Woensdag heb ik ook geen vrij, maar dit heb ik ook niet gevraagd :nooo: dit kan ik niet maken tegenover de rest. Ook ik ga hier niet over zeuren, maar dit uiteraard alleen in ruil voor een vergoeding aan het eind van de maand :thumbsup:
Misschien wel op tijd klaar woensdag ;) Spullen leg ik gewoon achterin dus ik zie wel.
Verder zie ik jou morgen wel weer Siggery :D
Iedereen is vervangbaar zeggen ze. Dus laat het ze maar eens proberen. :p Dan kunnen ze daarna nog een heel lang weekend over die uitspraak nadenken en dan zien we volgende week wel weer. :D

*gaat stiekem ook die lawaai-Baja voorzien van een soepel lopende carburateur* 8O :nooo:

sleur; je gaat toch niet stiekem de baja meenemen he :confused::p

daarom werk ik graag voor mezelf , is vrij makkelijk om aan mezelf te vragen of ik een snipper dag neem ;)

maar jullie kunnen ook vragen of je tot 13;00 mag werken :arrow::idea::arrow:;):arrow::thumbsup:

siggy ; wat kost me zo'n rietje ? :cool:

Uiteindelijk is het zo , dat als morgen het licht uit zou gaan , er bij wijze van spreken overmorgen iemand anders die functie vervult :rolleyes:

Begrijp me niet verkeerd , want ik heb zelf ook het idee dat ik onmisbaar ben (ga zelfs tot grote woede van Elles met 39.8 koorts naar mijn werk)
Ik heb regelmatig na meer dan 24 uur gewerkt te hebben op de terugreis naar huis vol op de remmen gestaan omdat ik dacht dat er zo'n ANWB bord op de weg stond , ook heb ik al eens 112 gebeld vanaf de vluchtstrook , omdat ik dacht dat ik dood ging , zo ging mijn hart tekeer , na een gesprek met de verpleger was de conclusie ; teveel gewerkt , te weinig slaap en teveel koffie , ook heb ik eens een auto ongeluk gehad op weg naar mijn werk , waarna er door diverse mensen gezegd werd ; "jij hebt echt heel veel geluk gehad" , en wat deed Arnold ? die liet zich thuis brengen en ging met de auto van Elles naar het werk , want ik ben onmisbaar :???:

Ik bedoel hier niets mee , ik wou het gewoon even kwijt ;)

Laatst bewerkt:
siggy ; wat kost me zo'n rietje ? :cool:

Ach, het is bijna kerstmis dus laat ik eens gul wezen,ook deze wordt gesponsord door Siggy ;)

Nee hoor niet volgende week maar die week daarop :p lekker ff van mijn vakantie genieten :celebrate: :thumbsup:

Inderdaad,same 4 me,lekker een ruime week vrij.
Ik ben zeker niet onmisbaar maar neem gewoon de verantwoordelijkheid
waarvoor ik ben aangenomen :-|
Hiernaast zorg ik ook prima voor mezelf,ben volgende week de hele week vrij terwijl de rest gewoon doorwerkt,zo collegiaal ben ik dan ook weer ;)

[/quote]

Uiteindelijk is het zo , dat als morgen het licht uit zou gaan , er bij wijze van spreken overmorgen iemand anders die functie vervult :rolleyes:

Begrijp me niet verkeerd , want ik heb zelf ook het idee dat ik onmisbaar ben (ga zelfs tot grote woede van Elles met 39.8 koorts naar mijn werk)
Ik heb regelmatig na meer dan 24 uur gewerkt te hebben op de terugreis naar huis vol op de remmen gestaan omdat ik dacht dat er zo'n ANWB bord op de weg stond , ook heb ik al eens 112 gebeld vanaf de vluchtstrook , omdat ik dacht dat ik dood ging , zo ging mijn hart tekeer , na een gesprek met de verpleger was de conclusie ; teveel gewerkt , te weinig slaap en teveel koffie , ook heb ik eens een auto ongeluk gehad op weg naar mijn werk , waarna er door diverse mensen gezegd werd ; "jij hebt echt heel veel geluk gehad" , en wat deed Arnold ? die liet zich thuis brengen en ging met de auto van Elles naar het werk , want ik ben onmisbaar :???:

Ik bedoel hier niets mee , ik wou het gewoon even kwijt ;)

pas je wel een beetje op je zelf kobus ;)

wat je toen had langs de weg = hyperventilatie , das mij ook bekend ,ook wel last van gehad ,vooral in mijn blowtijd :)

Normaal ben ik deze periode van het jaar lekker op wintersport. Vrouw en kids wilde nu eens thuis zijn met de feestdagen. Mij ook goed. ik zei tegen mijn collega's "nemen jullie lekker vrij dan werk ik wel een keer met kerst" Dan toch nog even twee dagen vrij, vandaag en morgen, en woensdag begin ik gewoon vroeg en ga dan ook vroeg weg. Onmisbaar? Nee, dat beeld ik me allang niet meer in. Kunnen ze me missen, ik denk het wel, zeker woensdagmiddag :rolling: :rolling:

Even een fotootje van de gereed staande Nexus
Foto-GPXBG4RJ.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back