Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
pas je wel een beetje op je zelf kobus ;)

wat je toen had langs de weg = hyperventilatie , das mij ook bekend ,ook wel last van gehad ,vooral in mijn blowtijd :)

Jazeker , de laatste tijd doe ik dat steeds meer , ik heb hier echt wel een beetje van geleerd , en neem nu iets makkelijker vrij , en zeg ook iets makkelijker , nee ! ;)

Blowen , heb ik ooit één keer gedaan , ik had een hele tijd hetzelfde model als de bank :lol: dus dat heb ik maar bij die ene keer gelaten :D

sleur; je gaat toch niet stiekem de baja meenemen he :confused::p
Heb je hem nog,dacht dat je hem zo goed als kwijt was
P.s(je hebt een pb)
*kuch* 8O :lol: ;) :?

*gaat alvast scheenbeschermers zoeken* :rolling:

P.S. er bestaat ook zoiets als collegialiteit :showass: :rolleyes:
Yep, wat Kobus zegt. Na 8 jaar jezelf uit de bilspleet werken, alle ellende nog even 's avonds/'s nachts oplossen en de volgende ochtend vroeg weer verder... Bedankt! :p Als dat ten koste van de gezondheid gaat, dan komt er moment voor de dikke vinger. :yes: En ik moet toch een keer het overschot aan vakantiedagen opmaken. De arbeidsvoorwaarden willen dat (weinig nut als de baas dat zou zeggen, ik praat niet meer zoveel in mijzelf sinds ik me minder druk om dingen maak :hammer:).

Morgen nog even een gallon Sidewinder 25% scoren want ik heb nog maar 2 liter LRP 25% staan. :cry:

pas je wel een beetje op je zelf kobus ;)

wat je toen had langs de weg = hyperventilatie , das mij ook bekend ,ook wel last van gehad ,vooral in mijn blowtijd :)

Ik ben er ook zeker mee bekend ( angst en paniekaanvallen )

Zorg dat je gezondheid bovenaan staat , en zoek een perfecte manier van ontspannen,geef je lichaam en geest rust en doe dit met regelmaat ( ook als je je gewoon goed voelt ) .

Het is niet kinderachtig wat je van stress / oververmoeidheid kan oplopen en dan kan je zeker niet meer naar je werk toe .

Zoals junkie zei net , zorg voor jezelf.

Moeten wij iemand felicitaarten ? :lol:
Er zijn nu 4 geïntresseerden. Er zijn wat biedingen die hoger zijn dan waarvoor ik hem Snoeksel heb aangeboden. 8O Maar hé, eigen volk eerst hè. ;) :yes: Uiteindelijk heb ik ook nog een paar euri verdient aan Snoeksels Scalpeltje dus het is hem gegund.

Er zijn nu 4 geïntresseerden. Er zijn wat biedingen die hoger zijn dan waarvoor ik hem Snoeksel heb aangeboden. 8O Maar hé, eigen volk eerst hè. ;) :yes: Uiteindelijk heb ik ook nog een paar euri verdient aan Snoeksels Scalpeltje dus het is hem gegund.

die baja moet gewoon in de thuisbasis blijven ;)

burp; de nexus ziet er netjes uit , maar je weet ,als hij niet bevalt kan hij altijd naar junkie toe :p:cool:;)

Ik zal de Baja morgen ook even voorzien van een soepel lopend caburateurtje. Gewoon met wat brandstofslang.

De Sav staat nog gereed ivm het niet rijden van vorige week.
De TwinStar is gereed
De Disc is bijna gereed (vanavond nog)
De Nexus is gereed
Alle zenders zijn geladen
Alle LiPo's zijn geladen
Baja moet nog worden opgeladen

Dus ja, ik ben er weer gereed voor :D
Iemand trek in een biertje?

Ik ben er ook klaar mee. Bij mij staat klaar:
- Ravage
- Baja 5b (alleen nog even de carb doen)
- Biertje :celebrate:

2i8c27c.jpg

Ik zal de Baja morgen ook even voorzien van een soepel lopend caburateurtje. Gewoon met wat brandstofslang.

De Sav staat nog gereed ivm het niet rijden van vorige week.
De TwinStar is gereed
De Disc is bijna gereed (vanavond nog)
De Nexus is gereed
Alle zenders zijn geladen
Alle LiPo's zijn geladen
Baja moet nog worden opgeladen

Ik ben er ook klaar mee. Bij mij staat klaar:
- Ravage
- Baja 5b (alleen nog even de carb doen)
- Biertje :celebrate:

2i8c27c.jpg
Sorry zit aan een baco,even goed :proost:
@ Sleur PB

Tsjessus philliams, dat je nog naar zo'n antieke ruimte vretende, röntgenstralen genererende beeldbuis kijkt... :? ;)

Morgen lekker simmen op de beamer op kantoor. Vorige week is de nieuwe beamer (Full HD 1920x1080 hardware resolutie/4000 ANSI Lumen) en wandvullend scherm (5x3 meter 8O) binnengekomen. Dus snel even monteren en *hop* vliegen met die hap. Het is toch komkommertijd en ik heb telefoondienst, net als vandaag precies 2 telefoontjes gehad. 8)

Morgen lekker simmen op de beamer op kantoor. Vorige week is de nieuwe beamer (Full HD 1920x1080 hardware resolutie/4000 ANSI Lumen) en wandvullend scherm (5x3 meter 8O) binnengekomen. Dus snel even monteren en *hop* vliegen met die hap. Het is toch komkommertijd en ik heb telefoondienst, net als vandaag precies 2 telefoontjes gehad. 8)
Heb je tijd zat PB

Die-hard gamers zweren bij CRT :p :thumbsup: en het liefst 24-inch :yes:
Oh, dan heb ik misschien nog wel een 22" Eizo staan. Is een Trinitron uitvoering en weegt zo'n 38 kilogram. 8O Als je interesse hebt kan ik wel eens navragen wat de bedoeling is van dat ding in de kelder (bij alle andere gedateerde spullen). ;)

Snoeksel aan de BAJA :proost::music::rolling::thumbsup: helemaal goed ;)

Doe mij trouwens maar een beker melk,ik hou niet zo van bier :rolleyes: :D

Oh, dan heb ik misschien nog wel een 22" Eizo staan. Is een Trinitron uitvoering en weegt zo'n 38 kilogram. 8O Als je interesse hebt kan ik wel eens navragen wat de bedoeling is van dat ding in de kelder (bij alle andere gedateerde spullen). ;)

Altijd interesse, deze stond al op de nominatie om vervangen te worden. Plotseling zat er namelijk een flinke kras op :mad: :( Ik hoor het wel :yes:
p.s. Ik wil ook wel ff simmen :cool:

14.jpg

Snoeksel: gefeliciteerd.... daar ga je heel veel plezier aan beleven :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back