K
knaller
Guest
bevalt de beamer sleur ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet zozeer de stangetjes maar de kogellinkjes (die plasticjes op de kogelkopjes). Ik moet ze nog wel ergens hebben liggen maar zoals eerder gezegd ben ik nogal lui. Het werkt allemaal nog dus blijft het nog even zo. :?Die stangetjes die Sleur nodig heeft(als ik het goed heb)
Morgen wordt het net als nu. Bewolkt, geen tot een beetje wind, 7°C etc.Wat een voorpret toch weer ;-)
Hopen dat het een beetje droog blijft morgen !
Voor morgen maar ff een kistje mee met daarin een warme kruik ,waarin de lipo's kunnen verblijven .
Vorige keer waren ze erg futloos .
Anders heb ik er nog wel 2 of 3 bij me.Dacht dat het mijn voordiff was,blijkt mijn bevel geartje een paar tandjes te missen.Dus Kobus nog maar 1 reserve bevel over![]()
Nee , nog niet , Ik ga zo eerst even naar Alkmaar ff struinen bij mediamarkt , vanavond word de wii omgebouwd , en daarna ga ik ze alle 6 bestelen plus nog wat andere goodies![]()
![]()
wii omlaten bouwen kost dat en waar
De kogellinkjes heb ik ook nog vers als het goed isNiet zozeer de stangetjes maar de kogellinkjes (die plasticjes op de kogelkopjes). Ik moet ze nog wel ergens hebben liggen maar zoals eerder gezegd ben ik nogal lui. Het werkt allemaal nog dus blijft het nog even zo. :?
Anders heb ik er nog wel 2 of 3 bij me.![]()
Even ter informatie/waarschuwing. Voor wat betreft mod-chips als de Wii-Key: Bij de D2C versie is het benodigde pennetje op de chip niet meer aanwezig. Daarbij moet je dus proberen te solderen op de restanden van het pennetje. Bij de D2D versie is het geen afgebroken pennetje meer maar is een deel tijdens de assemblage al weggelaten. Om dan nog te kunnen solderen moet je een deel van het plastic van de chip wegslijpen. 8O Bij de D2E en verder is het pennetje niet meer bedraad vanaf het substraat van de chip. Dus kansloos om nog te monteren. Beste optie is dan de Wasabi die ook als versie zonder solderen wordt geleverd.als je het zelf aandurft kun je voor 40 euro de wasabi zero solderless bestellen bij ConsolePro Eindhoven , rond 5 januari krijgt hij ze binnen , en het enige wat je er bij moet bestellen is een speciale schroefendraaier , de beste chipset die er momenteel is!
filmpjes zat op youtube waar de schroefjes zitten , en alle info staat daar op de site![]()
Let op: Vanaf serienummer LEH2247 / LEF1116 en hoger kan er GEEN clip meer gebruikt worden (omdat er epoxy op de wii printplaat zit)
Het HoogTij-gevoel is rond deze dagen wel weer enorm hoog.De kogellinkjes heb ik ook nog vers als het goed is
als je het zelf aandurft kun je voor 40 euro de wasabi zero solderless bestellen bij ConsolePro Eindhoven , rond 5 januari krijgt hij ze binnen , en het enige wat je er bij moet bestellen is een speciale schroefendraaier , de beste chipset die er momenteel is!
filmpjes zat op youtube waar de schroefjes zitten , en alle info staat daar op de site![]()
Zie het maar als een zondag, dus rond 13;00u ;-)Maar uh weet iemand hoe laat morgen misschien dat ik ook kom![]()
wii omlaten bouwen kost dat en waar
Meld je het even bijtijds anders neem ik twee thermoskannen koffie mee naar HT(gaat zo opzoek naar een bindplug*is de hele middag al op zoek naar een bougie voor z'n aggregaat* :evil:
*komt er op HoogTij achter dat-ie vast iets vergeten is* 8O :rolling: