Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, en al twijfelend tussen een nieuw motorblokje voor de Ravage en een klein vliegertje van ca. 100cm spanwijdte gaat het toch deze winnen. :? ;)

T0429_bigpic_680px.jpg

wat is dit nou weer voor rare opmerking :???: , dat je weer een ander vliegertje wil ,snap ik wel , maar dat je moet kiezen snap ik niet , een vers ravage blok kan nooit kwaad , zeker als je ouwe blokkie geen compressie meer heeft.
we zijn toch niet van de arme:confused: ;)

Tsja, wat wil je anders met het gezelligste draadje van het forum (en het hardst groeiende :rolling:)

Een vers Sav blokkie kan nooit kwaad nee, zeker niet omdat savage for ever is :D

Ziet er wel leuk uit dat vliegtuigje Sleur, al speurend op het net kom ik veel leuke dingen tegen maar ik weet me redelijk te beheersen :twisted:

Ondanks dat mijn vrouw het allemaal niet uitmaakt zie ik mezelf straks weer met 15+ vliegtuigen waarvan er 13 in de lappenmand zitten. en dan weer tot diep in de nacht repareren. Afgelopen weken heb ik redelijk wat gerepareerd/gemaakt geloof ik :D

De Baja komt straks nog wel als ik zin heb, nu even niet. Kan ik meteen een kill switch monteren, nu weer ervaren en weet ook weer hoe ik hem moet programmeren :D

@ Die cake hou je tegoed snoekie :yes: (en de rest van de boys),heb geen tijd morgen :bad-words: Enne wat zei die marcelsiggery nou die trekpop over een butt-plug(wat een taal siggery :schrik: )laterssss Dr.Dre.;)

Geen tijd :confused: Je begint gewoon echt een saaie ouwe lnl te worden Dre :teacher:

Kom nou gewoon weer eens langs man,kan ik ook weer even met dat kale koppie kroelen,ik mis het echt man :rolling: :D ;)

. Afgelopen weken heb ik redelijk wat gerepareerd/gemaakt geloof ik :D

Hoe staat het trouwens met je Marder Burp,dit is wel een zeer langdurig project aan het worden he ;)

De sfeer op dit draadje is gewoon te "proeven" :D

Wij zijn gewoon erg gezellig,getuige het feit dat er mensen zijn die er 130 kilometer voor gaan rijden om erbij te kunnen zijn :cool::music: ;)

there is life

Hey alles goed hier hahaha :p
Nou het is gelukt there is life in de marder na alles voor de 3x uit elkaar te hebben gehaald deed hij het weer nu alleen nog af stellen maar dat doe ik wel bij jullie op hoogtij sleurhut had jij toevallig nog een goed filter te leen :puppydogeyes: alleen voor morgen dat zou mooi zijn verder alles goed hier even bezig met het motortje van de xray nt1 wat een gepriegel

gr butcher en tot morgen :o

tja ,waar motten we heen als ht bebouwd is :confused:

achtersluis polder?
of beter een beetje centraal gelegen voor iedereen .

morgen gaat de flycam ook weer mee op het dak v/d funliner,voor wat filmpies van bovenaf :p

nog 9 lipo's laden ,dan is de vliegafdeling ook weer geladen :cool:

nu even de sav voorzien van remvoering :shock:

He Burpie,:rolling:
Als je hulp nodig hebt, met die baja, geef maar een gil hoor.:rolleyes:
Ik ben heel goed in kijken, en vast houden :-P.
Tot ziens.:lol:

Ach er is vast nog wel ergens in die omgeving wat niet bebouwd en waar je kan rijden en die nieuwbouwhuis tuinjes kan je ook lekker door heen scheuren :-D en door de verdiepingen vliegen :)

greetz slager

tja ,waar motten we heen als ht bebouwd is :confused:

achtersluis polder?
of beter een beetje centraal gelegen voor iedereen .

morgen gaat de flycam ook weer mee op het dak v/d funliner,voor wat filmpies van bovenaf :p

nog 9 lipo's laden ,dan is de vliegafdeling ook weer geladen :cool:

nu even de sav voorzien van remvoering :shock:

Laatst bewerkt:
@ Burp , Junkie , komt goed , ik hem zo ff mailen :D

Junkie , over welk pontje heb jij het ? het was toch gewoom rond een uur of één op hoogtij :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back