junkie rc
Forum veteraan
ik koop niks geen autootjes meer ,vliegen it will be

net een bekeuring van 150 e binnen ,omdat ik een tijd geleden door rood schijn gereden te hebben

mijn gemiddelde bekeuring per jaar was hooguit 100 E , dwz 5 km pu te hard of parkeer bonnetje .
nu gaat het gemiddelde wel iets omhoog

wist ook niet dat door rood rijden zo duur was ,is mijn 1ste door rood rij bekeuring , en is zeker niet bewust gedaan
en tja ,het groeps verband gebeuren ....is ook niets voor mij ,althans op verplichte avonden aanwezig moeten zijn dan .
moe zijn of gaar of verrot of lekker lui zijn word niet geaccepteerd, dus afspreken competitie te rijden zal ik ook niet meer doen .
met indoor vliegen ,wat ik wel erg leuk vind ,ben ik ook niet altijd geweest , en dat is ook veel losser , heb je zin ga je ,en anders is het ook goed .
of op ht afspreken ,als iemand niet kan is het jammer ,maar verder niets a/d hand

maar evengoed jammer van de scalpel comp , ook ik heb een aandeel erin dat het uiteindelijk gestopt werd

mijn job is niet geschikt om 's avonds lekker fris /fit erop uit te trekken :morning:
voordeel ; ik kan leuk rondkomen ( incl bekeuringen ) , nadeel ; ik moet er ( fysiek )hard voor werken

dus wat ik al zei , zon & feestdagen /vakantie/ weekend , ga ik ervoor

ik probeer ook maar mijn best te doen

Laatst bewerkt: