Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Of de Strada's die bij Peter te koop zijn is ook wel leuk,en een leuk prijsje.En een slagje groter 1:10

ik koop niks geen autootjes meer ,vliegen it will be :p

net een bekeuring van 150 e binnen ,omdat ik een tijd geleden door rood schijn gereden te hebben :confused:

mijn gemiddelde bekeuring per jaar was hooguit 100 E , dwz 5 km pu te hard of parkeer bonnetje .
nu gaat het gemiddelde wel iets omhoog :(
wist ook niet dat door rood rijden zo duur was ,is mijn 1ste door rood rij bekeuring , en is zeker niet bewust gedaan

en tja ,het groeps verband gebeuren ....is ook niets voor mij ,althans op verplichte avonden aanwezig moeten zijn dan .
moe zijn of gaar of verrot of lekker lui zijn word niet geaccepteerd, dus afspreken competitie te rijden zal ik ook niet meer doen .

met indoor vliegen ,wat ik wel erg leuk vind ,ben ik ook niet altijd geweest , en dat is ook veel losser , heb je zin ga je ,en anders is het ook goed .

of op ht afspreken ,als iemand niet kan is het jammer ,maar verder niets a/d hand ;)

maar evengoed jammer van de scalpel comp , ook ik heb een aandeel erin dat het uiteindelijk gestopt werd :( en heb daar ook wel een schuld gevoel bij ....

mijn job is niet geschikt om 's avonds lekker fris /fit erop uit te trekken :morning:
voordeel ; ik kan leuk rondkomen ( incl bekeuringen ) , nadeel ; ik moet er ( fysiek )hard voor werken :mad:

dus wat ik al zei , zon & feestdagen /vakantie/ weekend , ga ik ervoor :-P

ik probeer ook maar mijn best te doen ;)

Laatst bewerkt:
met indoor vliegen ,wat ik wel erg leuk vind ,ben ik ook niet altijd geweest , en dat is ook veel losser , heb je zin ga je ,en anders is het ook goed .
FAIL!!! Daarvoor geldt precies hetzelfde, als je geen zin hebt dan meld je je af. De kosten voor Wormer zijn redelijk laag maar de laatste keer in Heemskerk moest er 18 eypo de man gelapt worden omdat van de 20+ wannabe indoorvliegers er maar 7 man op kwamen dagen. :?

FAIL!!! Daarvoor geldt precies hetzelfde, als je geen zin hebt dan meld je je af. De kosten voor Wormer zijn redelijk laag maar de laatste keer in Heemskerk moest er 18 eypo de man gelapt worden omdat van de 20+ wannabe indoorvliegers er maar 7 man op kwamen dagen. :?

hmmm, zijn ze daar ook al gaar allemaal :confused:

zelfde dus als met de autootjes ,in het begin enthousiast ,daarna neemt het af :roll:

Yep, ik ga ook dit weekend weer braaf als einzelganger (nou ja, er rijdt iemand mee en deelt de kosten van het hotel) naar Kerkrade om de M-Auto te rijden. Ook maatje laat het afweten (sorry hoor) maar daarvoor is wel een sponsor geregeld en dus eigenlijk een extra verplichting om wel te rijden. Zelfde slappe excuses: Gaar. Het is net of 2008 het jaar van de gaarheid was. Ik kan die lui nu al garanderen dat 2009 niet veel anders zal worden. :p :rolling: :yes:

Ik heb ook een week lekker geploeterd, ben afgezeken, heb voor 4 gasten vanalles moeten uitzoeken en oplossing voor de door hun gecreërde problemen moeten bedenken, die problemen recht moeten praten, nieuwe opdrachten scoren en vervolgen 200 pagina's tekst met procedures genereren. Ook niet echt bevoorderlijk voor een fris einde van de dag. Maar zaterdag ga ik lekker weg, dan daar lekker rijden, nachtje slapen in een hotelletje en zondag wedstrijden. Aan het eind van de dag ook weer moe maar zeer voldaan van een overgezellig weekend.

Laatst bewerkt:
Yep, ik ga ook dit weekend weer braaf als einzelganger (nou ja, er rijdt iemand mee en deelt de kosten van het hotel) naar Kerkrade om de M-Auto te rijden. Ook maatje laat het afweten (sorry hoor) maar daarvoor is wel een sponsor geregeld en dus eigenlijk een extra verplichting om wel te rijden. Zelfde slappe excuses: Gaar. Het is net of 2008 het jaar van de gaarheid was. Ik kan die lui nu al garanderen dat 2009 niet veel anders zal worden. :p :rolling: :yes:

Ik heb ook een week lekker geploeterd, ben afgezeken, heb voor 4 gasten vanalles moeten uitzoeken en oplossing voor de door hun gecreërde problemen moeten bedenken, die problemen recht moeten praten, nieuwe opdrachten scoren en vervolgen 200 pagina's tekst met procedures genereren. Ook niet echt bevoorderlijk voor een fris einde van de dag. Maar zaterdag ga ik lekker weg, dan daar lekker rijden, nachtje slapen in een hotelletje en zondag wedstrijden. Aan het eind van de dag ook weer moe maar zeer voldaan van een overgezellig weekend.

je bent een bikkel :cool:

veel plezier aldaar ;)

en moe zijn van je hobby is toch anders nagenieten dan van werken :yes:

* heeft zijn pakketje van rctechnics gemist vandaag :mad: *

morgen de herkansing :D

en moe zijn van je hobby is toch anders nagenieten dan van werken
Oneens, als ik alle zooi aan het eind van de dag heb weten op te lossen (en soms 's avonds thuis nog even door ga voor de puntjes op de i) dan geeft dat ook net zoveel voldoening omdat je je doelstellingen gehaald hebt. En dat is iets waar ik de laatste twee jaar intensief mee bezig ben geweest om zo te denken omdat ik aardig op een burn-out afstevende (dan voel je je al gaar als je je bed uit komt en gaat je gezondheid parten spelen).

Posted via Mobile Device

Oneens, als ik alle zooi aan het eind van de dag heb weten op te lossen (en soms 's avonds thuis nog even door ga voor de puntjes op de i) dan geeft dat ook net zoveel voldoening omdat je je doelstellingen gehaald hebt. En dat is iets waar ik de laatste twee jaar intensief mee bezig ben geweest om zo te denken omdat ik aardig op een burn-out afstevende (dan voel je je al gaar als je je bed uit komt en gaat je gezondheid parten spelen).

Posted via Mobile Device

Soms duurt even voor je "het licht" ziet :???: ;)

@ Snoeksel :showass: vanaf vrijdagmiddag is ie weer origineel :cool: ;) :lol:

Posted via Mobile Device

dan zit ik nu midden in een burnout , of winterdip ,als ik wakker word ,ben ik aardig gaar en heb er geen zin an :???:, eenmaal op het werk gaat het wel ,tot een uur of 20;00 u en dan 2 uur wat gaar( of lekker moe) ,daarna rond 22;00 u weer superfit tot 2 uur s'nachs , en dat herhaald zich de hele week :)

ligt ook aan de klus ,werk ik alleen ,is het een leuke klus om te doen ,ga ik ook met een voldaan gevoel naar huis ( dit is meestal het geval ) ,maar soms op zo'n bouw project ,waar iedereen door elkaar werkt ,en je niet lekker door kunt werken ,alles wat je opknapt weer beschadigd word enz ,word je niet vrolijk van :???:

maar morgen weer nieuwe kansen ,leuke eengezins woning ,geen mensen om me heen , lekker mijn gang gaan ,en weer in het vertouwde ritme komen :p:D;)

nou, eentje dan ;)
Foto-8HOHHXGK.jpg

Posted via Mobile Device

leuk hoor burp ,ben erg benieuwd hoe dit fladdert :p

ik wil dit weekend zeker ff de blizzard weer testen ,heb nu ff de rolroeren meteen voorzien van scharnieren ipv tape ,komen toch aardige krachten op ,alles goed vastgezet ,can't wait :cool:

v/h weekend maar ff een uurtje afspreken op ht ,tussen het schaatsen door ;)

sleur ; licht terapie :confused: , neem wel ff een zonne bankie thuis :Fade-color

Haha, is wel een gaaf bakkie ja. Die nieuwe Flightpowers zijn trouwens kleiner en lichter dan de oudere modellen.

Ik kan niet wachten om met de Jet te gaan vliegen.

Misschien dit weekend bij de ACH kijken of ik een brevet kan scoren?? :) Junkie en BYM ook maar meteen. Vragen we Ronald om ons te beoordelen als het kan.

Misschien dit weekend bij de ACH kijken of ik een brevet kan scoren?? :) Junkie en BYM ook maar meteen. Vragen we Ronald om ons te beoordelen als het kan.

Altijd welkom, laat wel even weten / afstemmem - waneer / hoe laat.
Morgen op de ACH? :rolleyes:

Anders geef ik me 06 wel ff via pb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back