Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, die Burp... die denkt dat hij zo even zijn brevet kan ophalen![]()
Vergeet hem maar, je moet wel van hele goede huize komen wil je door de ballotagecommissie van de ACH heen komen :rolling:![]()
Ik zie je morgen wel op de club:celebrate:
nou, eentje dan
![]()
Posted via Mobile Device
Examen met schuim is toch geen probleem? Ik vlieg toch alleen maar met dat spul.
Een houten kist is wellicht iets anders maar voorlopig zie ik mezelf daar niet mee gaan.
En Phil, als jij hem kan halen dan kan iedereen het, zelfs Bart denk ik :rolling: (zou hij meelezen?)
Met de TwinStar het brevet of met de F117 of de FunJet, genoeg toestellen om het te proberen :rolling:
Examen met schuim is toch geen probleem?
En Phil, als jij hem kan halen dan kan iedereen het, zelfs Bart denk ik :rolling: (zou hij meelezen?)
Met de TwinStar het brevet of met de F117 of de FunJet, genoeg toestellen om het te proberen :rolling:
Kies maar: Brevetje opsturen een een eerlijk verhaal over accu's of misschien nog een keer een ontmoeting met moeder aarde met een volgende vlieger. 8O :evil: :rolling:Yep, zeker weten..., die krijg je niet bij een pakje boter, maar er kan onderhandeld worden..... geintje.....![]()
*wacht rustig op mooi weer met een behagelijke temperatuur om met de Monsun te gaan leren vliegen*Ik heb nog niks om mee examen te vliegen
(pHummel is wel bijna klaar)
Kies maar: Brevetje opsturen een een eerlijk verhaal over accu's of misschien nog een keer een ontmoeting met moeder aarde met een volgende vlieger. 8O :evil: :rolling:
*wacht rustig op mooi weer met een behagelijke temperatuur om met de Monsun te gaan leren vliegen*![]()
Chanteren is toch hetzelfde als onderhandelen. Het enige verschil is dat het aantal keuzes veelal door één van de partijen zijn opgesteld en/of de keuze beperkter is. Een soort van geleide-democratie: Je mag kiezen uit JA. :turn-l:Goedemorgen.., Ik zij onderhandelen.., niet chante.....:-
rolling:.. HAhahaha.
Ik zal je binnenkort ff bijpraten over dat accu verhaal, is toch wel heel vreemd aan het worden.. :cry:
De monsun voor mooi weer Ok, maar je hebt toch ook genoeg foam om te beginnen, gewoon doen!!![]()
Planning: Zo snel mogelijk de lucht in en kijken of ik voldoende goed kan vliegen voor een schuimbrevetje![]()
Al die autocompetities... Weet je zeker dat er voldoende mensen komen opdraven Sleur, anders wordt het weer een muntje flippen :rolling:
90% Versie maar 1050mAh 25C LiPo's sind unterweg.Sleur, is dat je nieuwe F117 of de 90% versie?
Kan je toch gewoon afzeggen? :rolling:
@ Sleur: gewoon afzeggen die M-autocompetitie, dat is namelijk zo 2008/2009:?
Al die autocompetities... Weet je zeker dat er voldoende mensen komen opdraven Sleur, anders wordt het weer een muntje flippen :rolling:
Dat soort reacties is zoooooooo 2008. :?Ik kom niet nog een keer de bitterballen regelen hoor... mij te ver weg :rolling:
Ga ik vandaag even voor bellen. Vanavond meer info. (was het straal vergeten@ Sleur: Weet jij al wat meer van die XXXL monitor van 45 kilo? :wink:
Ga ik vandaag even voor bellen. Vanavond meer info. (was het straal vergeten)
Nee, de dokter zei dat iets wat amshymer? walshamer? alsdinges? weet ik veel wat heette (ben ik even vergeten). :rolling:Mogelijke oorzaak het overmatig drankgebruik van de afgelopen paar weken![]()