Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, die Burp... die denkt dat hij zo even zijn brevet kan ophalen :D ;)
Vergeet hem maar, je moet wel van hele goede huize komen wil je door de ballotagecommissie van de ACH heen komen :rolling: :D :p

Ik zie je morgen wel op de club :yes: :celebrate:

Hahaha, die Burp... die denkt dat hij zo even zijn brevet kan ophalen :D ;)
Vergeet hem maar, je moet wel van hele goede huize komen wil je door de ballotagecommissie van de ACH heen komen :rolling: :D :p

Ik zie je morgen wel op de club :yes: :celebrate:

Yep, zeker weten..., die krijg je niet bij een pakje boter, maar er kan onderhandeld worden..... geintje..... :mrgreen:

@ philliams, You have got mail..:thumbsup:

nou, eentje dan ;)
Foto-8HOHHXGK.jpg

Posted via Mobile Device

Mooie vlieger :yes:

Examen met schuim is toch geen probleem? Ik vlieg toch alleen maar met dat spul.

Een houten kist is wellicht iets anders maar voorlopig zie ik mezelf daar niet mee gaan.

En Phil, als jij hem kan halen dan kan iedereen het, zelfs Bart denk ik :rolling: (zou hij meelezen?)

Met de TwinStar het brevet of met de F117 of de FunJet, genoeg toestellen om het te proberen :rolling:

Examen met schuim is toch geen probleem? Ik vlieg toch alleen maar met dat spul.

Een houten kist is wellicht iets anders maar voorlopig zie ik mezelf daar niet mee gaan.

En Phil, als jij hem kan halen dan kan iedereen het, zelfs Bart denk ik :rolling: (zou hij meelezen?)

Met de TwinStar het brevet of met de F117 of de FunJet, genoeg toestellen om het te proberen :rolling:

Zo is het Burp,pieperdepiepschuimvliegers ( 3x woordwaarde) zijn helemaal ok :banana: ;)

Doe mij ook maar een piepschuimbrevetje :cool:

Examen met schuim is toch geen probleem?

Yup,ik heb het gelezen :rolling:.
Of ik het zelfs kan? Hangt af van de motivatie.
Phil heeft bewezen zeer gemotiveerd te zijn en heeft er veel voor gedaan om te leren vliegen.:thumbsup:

Ik heb er tot nu bijna niets voor gedaan,met dito resultaat.:p

Een stukje inzicht en 3D coördinatie/handling speelt ook een rol. Als je dat niet hebt,ben je al begonnen met een flinke achterstand.

Maar mijn credo is altijd geweest: " I want, I can!"

Mijn motivatie is niet groot genoeg om te willen/kunnen RC- vliegen. Dat zou heel anders worden als ik me er echt toe zou zetten om het te willen leren...dan zouden de kansen toenemen,maar tot nu toe: bijna kansloos :p

Yep, zeker weten..., die krijg je niet bij een pakje boter, maar er kan onderhandeld worden..... geintje..... :mrgreen:
Kies maar: Brevetje opsturen een een eerlijk verhaal over accu's of misschien nog een keer een ontmoeting met moeder aarde met een volgende vlieger. 8O :evil: :rolling: ;)

Ik heb nog niks om mee examen te vliegen :p

(pHummel is wel bijna klaar)
*wacht rustig op mooi weer met een behagelijke temperatuur om met de Monsun te gaan leren vliegen* :(

*neemt de haakneus Eurofighter mee naar kantoor voor een nose job* 8O

Kies maar: Brevetje opsturen een een eerlijk verhaal over accu's of misschien nog een keer een ontmoeting met moeder aarde met een volgende vlieger. 8O :evil: :rolling: ;)

*wacht rustig op mooi weer met een behagelijke temperatuur om met de Monsun te gaan leren vliegen* :(

Goedemorgen.., Ik zij onderhandelen..:yes:, niet chante.....:-(:rolling:.. HAhahaha.
Ik zal je binnenkort ff bijpraten over dat accu verhaal, is toch wel heel vreemd aan het worden.. :cry:

De monsun voor mooi weer Ok, maar je hebt toch ook genoeg foam om te beginnen, gewoon doen!!:yes:

Goedemorgen.., Ik zij onderhandelen..:yes:, niet chante.....:-(:rolling:.. HAhahaha.
Ik zal je binnenkort ff bijpraten over dat accu verhaal, is toch wel heel vreemd aan het worden.. :cry:

De monsun voor mooi weer Ok, maar je hebt toch ook genoeg foam om te beginnen, gewoon doen!!:yes:
Chanteren is toch hetzelfde als onderhandelen. Het enige verschil is dat het aantal keuzes veelal door één van de partijen zijn opgesteld en/of de keuze beperkter is. Een soort van geleide-democratie: Je mag kiezen uit JA. :turn-l:

Vliegers genoeg startklaar: Disc, Silent Mite, Nexus, Index, Easy Star, F-117, Monsun, Micro Nemesis.
Vliegers in onderhoud: Jodel Robin (ombouw naar elektro), Eurofighter (piepschuim nose job), Mini Nemesis (N.I.B.), Easy Star EDF (montage EDF)
Planning: Geen... Dit weekend moet er gereden worden want dat was een half jaar geleden al gepland. ;)

Kan je toch gewoon afzeggen? :rolling:

Vliegers startklaar: Nexus, Disc, TwinStar, FunJet (ontvanger AR7000 heb ik nog zag ik :D), F117
Vliegers in onderhoud: EZ* (nog bouwen), Hydrofoam (ontvanger), Silent Mite (electronica plaatsen)

Sleur, is dat je nieuwe F117 of de 90% versie?

Planning: Zo snel mogelijk de lucht in en kijken of ik voldoende goed kan vliegen voor een schuimbrevetje :)

Al die autocompetities... Weet je zeker dat er voldoende mensen komen opdraven Sleur, anders wordt het weer een muntje flippen :rolling:

Al die autocompetities... Weet je zeker dat er voldoende mensen komen opdraven Sleur, anders wordt het weer een muntje flippen :rolling:

Ik kom niet nog een keer de bitterballen regelen hoor... mij te ver weg :rolling:

@ Sleur: Weet jij al wat meer van die XXXL monitor van 45 kilo? :wink:

Laatst bewerkt:
Sleur, is dat je nieuwe F117 of de 90% versie?
90% Versie maar 1050mAh 25C LiPo's sind unterweg.

Kan je toch gewoon afzeggen? :rolling:
@ Sleur: gewoon afzeggen die M-autocompetitie, dat is namelijk zo 2008/2009 :hammer: :?
Ik kom niet nog een keer de bitterballen regelen hoor... mij te ver weg :rolling:
Dat soort reacties is zoooooooo 2008. :? ;) Een man een man, een woord een woord. Ik ga gewoon want als gevolg van al die gare gasten sta ik nu overall 4e. :p Bedankt. :thumbsup: ;)

@ Sleur: Weet jij al wat meer van die XXXL monitor van 45 kilo? :wink:
Ga ik vandaag even voor bellen. Vanavond meer info. (was het straal vergeten :oops:)

Hee meneer sleur,
Hoe is het met het nitro level in je bloed, zal wel veel te laag zijn.
Of acuut Hoogtij syndroom, moet je vaker naar het landje.
Groeten Ikke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back