Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*gaat even met de disc het ijs op*

Even lekker vliegen en vlak bij huis om snel een bakkie te pakken :)

dat doe je goed :D

morgen ff naar het zwet met gezin om te schaatsen , de depron vlieger afdeling gaat mee , dus een beetje combineren ;)

we zijn er rond 11;00u

Weet iemand mischien waar ik van die afsluitbare ( wiet) zakjes kan krijgen / kopen ?

Ik wil er mijn lagertjes en schroefjes en dergelijk in sorteren :)

Ik kan wel naar een coffeshop gaan maar ja dan staat er ook zo,n wietblad op .
Bij de Makro, Office Centre (beiden klantenpas nodig), Paardekoper (naast de McDonalds in Beverwijk), Skiffy, Overtoom en vele andere winkels die ook doen in verpakkingsmaterialen.

Posted via Mobile Device

Je zal vast ook meteen een ban aan je broek hebben hangen, zit je er mee?? :rolling: :rolling:

Lekker twee LiPo's leeg gevlogen met de Disc, door de kou kan je wat minder lang vliegen maar na twee bijna leeg te hebben zijn je duimen flink gevoelloos :mrgreen:

de F-117 voorzien een mooie sluiting mbv de magneetjes en twee ringen.

@ Siggery je baja meuk is binnen.
@ Kobus heb de baja toch niet eerder als het einde van de maand,dus kan ik rustig op velgen jacht :D
Zo nu eerst een biertje en dat het maar een lekker weekend mag worden
@ Sleur rij ze zoek in Kerkrade

@ Phil

Ik zag dat je mij na thuiskomst twee keer gebeld hebt.
Ben mijn hok ingedoken en heb mijn mobiel dus niet over horen gaan.
Aan de knutsel gegaan omdat ik het CG point niet goed kreeg :(

Weet iemand mischien waar ik van die afsluitbare ( wiet) zakjes kan krijgen / kopen ?

Ik wil er mijn lagertjes en schroefjes en dergelijk in sorteren :)

Ik kan wel naar een coffeshop gaan maar ja dan staat er ook zo,n wietblad op .

Ik heb hier een hele rol liggen Pieter,dus das geen probleem :D
Alleen,wanneer zien wij elkaar ;)

dat doe je goed :D

morgen ff naar het zwet met gezin om te schaatsen , de depron vlieger afdeling gaat mee , dus een beetje combineren ;)

we zijn er rond 11;00u

Hahaha,mooi gebied he dat Wormerland :lol:

Het blijft een triest kliekje gasten en de kleine twijfel om daar misschien toch te gaan rijden is nu echt *poef* verleden tijd. :p Ik zal het bestuur nog wel een briefje sturen maar wacht eerst de reactie van Matthijs af (had ge-PB't en doet dit weekend wat navraag :thumbsup:).

Posted via Mobile Device
Een aantal van die gasten hebben toch ook op HT gereden

bedankt voor de hulp met de wietzakjes :)

morgen even naar office centre ofzo...

@bym ik weet niet of ik het red vanavond maar doe m,n best , zowieso morgen als het niet mocht lukken.

Net ook even met tito 2 lipo,s leeggevlogen mmet de heli , man man man wat is dat ding stabiel nu ( heb grotere rotorbladen ) nadat ik hem helemaal gereviseert heb .

was wel ff lachen toen ik hem op het ijs neerzette en volgas aan de grond ( ijs ) rondjes ging draaien.

geweldig filmpje.

Ja, een aantal hebben ook bij ons gereden, altijd gezellig. Jammer dat ze er niet meer zijn maar ze zijn zich meer met racen op een baan bezig gaan houden, ook leuk.

Eric, Hans, Gert, Dirk, Rene en misschien ben ik er zo snel nog een paar vergeten.

Als er nog iemand met vliegen wil beginnen en een goede zender zoekt....

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm. Is dat het nieuwe vliegen ? :mrgreen: ;)

hmmm kobus ,jij gaat binnenkort vliegen met of de funliner of de eazystar :cool:

als je merkt dat je er gevoel voor hebt ,ben je verkocht en heet ik je welkom in de meest verslaafde tak van modelbouw :thumbsup:

beide liggen ff uit de running ,1 ontvanger zit in de mite, 1 in de su27 en 1 in de blizzard ( zie foto) met de blizzard mag je nog niet oefenen ,gaat veeeelst te snel :p

nog ff de stickers geplakt , en ready to fly :squarewink:

IMG_0031.jpg

IMG_0030.jpg

Morgen ga ik schaatsen met de kleine... ja ik kan schaatsen :D Gisteren ook nog gedaan :thumbsup:

Mijn kids kunnen allebei prima schaatsen, zelfs op hoge noren. :thumbsup: Sleur zelf heeft in een ver verleden ook wedstrijden gereden bij en voor de ijsclub, dus die kan ook prima schaatsen op zowel noren als vlijmscherpe hockeyijzers (vooruit, achteruit, linksom en rechtsom pootje over geen probleem). ;)

wat ferry zegt is natuurlijk op waarheid berust , dit weekend lekker op het ijs met het gezin ,logisch ook , komt niet vaak voor :D

Als sportventje ;-) zijnde ben ik uitermate trots op jullie :rolleyes: hopen dat die :zon: lelijkerd nog even wegblijft, daar gaat ik over 3 weken op een heel leuke vakantie wel van genieten....

key_art_miami_vice.jpg

Zoooo, alle accuutjes van de GT14 een opfrisrondje gegeven, alle dingetjes nagelopen en de spulletjes klaargezet. Morgenochtend nog even een bakkie in Heemskerk doen en dan richting Kerkrade (Eygelshoven :?). Daar even verlekkeren aan al het moois bij Pase Tuning. 8)

Veel schaats-, vlieg- en rijplezier. :thumbsup:
Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back