Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even verder met de silent mite gegaan, nog niet af maar rustig aan he :)

Hier de ailerons en hoogteroer geplakt
Foto-YLIF8RFZ.jpg

Hier de onderkant
Foto-BO3NMPXD.jpg

De staart ook geplakt dus het richtingsroer kan er ook straks op
Foto-LDOFWYP7.jpg

bedankt voor de hulp met de wietzakjes :)

morgen even naar office centre ofzo...

.

Stuur mij anders even je adresgegevens via PB,doe ik er een paar in een enveloppe ( nee ,geen blauwe :D ) en stuur ik je ze wel even per post ;)

@ Sleur

Mooi betoog maatjuhh :thumbsup:
Het geouwehoer zal hiermee wel voorgoed tot een eind zijn gekomen :D ;)
En mocht de les nu nog niet duidelijk wezen komen ze maar even naar HT ,praten we daar wel even verder.

Succes en veel plezier morgen.

@ Junkie.

Rond 11.00 uur loop ik wel even naar het Zwet,gezellieeeeeeeeee :thumbsup:

@ Burp

Ziet er erg goed uit die vleigert Martin :D ;)

@ Snoeksel.

Ik zag dat je mij rond 18.45 uur gebeld hebt,ik op de bank lag te maffen.
Helemaal top dat de Baja spulletjes binnen zijn,we rekenen zsm af :thumbsup:

Het gebeuren aangaande de geruchten is even overlegd met de secretaris van MVW. Die pakt het verder op en zal de betrokkenen aanspreken op hun gedragingen en de gevolgen die zoiets kan hebben (zowel voor de club, winkeliers als individuen). Dus bij deze goed geregeld en zand (of kunstgras) erover. :thumbsup: :rolling:

@ Sleur: als je nu ook nog de oplossing weet voor het ACH-forum, draadje indoor, dan zijn we allemaal weer blij :D ;)

Corona sucks, deze heeft geen eigen id in de hardware, dus dat wordt spannend als je met meerdere vliegt :hammer: :p

He Mike, neem jij me heli ff over, dan kan ik ff een sjekkie rollen ..........

Dat is dan wel weer makkelijk ........

Het overnemen dan he, de uitvoering ervan wordt zwaar minder :p

He Mike, neem jij me heli ff over, dan kan ik ff een sjekkie rollen ..........

Dat is dan wel weer makkelijk ........

Het overnemen dan he, de uitvoering ervan wordt zwaar minder :p

hahahahah ja idd makkelijk maar ik geef de bediening niet graag uit handen :P

@ Sleur: als je nu ook nog de oplossing weet voor het ACH-forum, draadje indoor, dan zijn we allemaal weer blij :D ;)

ik denk dat met de laatste postings op dat forum de mensen nu wel wakker zijn geschut....

( of ze zitter om in winterse termen te blijven echt in een winterslaap)

Laatst bewerkt:
Nou, ik dan nog maar even met wat plaatjes van de bouw :yes:

Hier het roer er ook op
Foto-RQVR7U7E.jpg

Motorschot gemaakt van berken triplex. Kleurtje met de stift en twee gaten, een voor de as van de motor en de andere om de draden door te voeren.
Foto-BQPNKYPN.jpg

Zo komt hij dan op het vliegtuigje (wel recht dan ;))
Foto-EXJPWNUZ.jpg

Zo ziet het er van onder uit
Foto-ZPNQA3CC.jpg

Ohja, de servo's zitten er ook in ;)
Foto-6P4ZXPQO.jpg

nu alleen de hevels en de stangen plaatsen, de ontvanger en regelaar plaatsen en de accu erin. Helaas zijn mijn twee bestelde ontvangers nog niet binnen, ik hoop morgen. Ik merk wel dat ik alles zover mogelijk voorin moet leggen ivm het zwaartepunt, die ligt op dit moment lekker naar achteren.

ik vind het er erg mooi uitzien burpie :)

super strak allemaal ..... ik hoop voor jou dat je het ook zo houd :D

edit : Bym je hebt een pmetje van mij :)

Jaja, bouwen kan ik wel, combinatie van technisch inzicht, secuur werken en lol erin hebben :yes: :rolling:

zonder dollen, met netjes werken kom je een heel eind. Inmiddels heb ik een beetje ervaring met dit soort toestellen, je kan het bijna niet fout doen. Bijna kan je zeggen dat je maar wat raak kan plakken en dan vliegen (bijna dan he ;))

ik moest de slag ook even te pakken krijgen met de heli qua onderhoud enzo maar sinds een aantal weken ben ik er nu wel in zeg maar .

Constant onderhoud en checken is van belang .Maar vooral inderdaad secuur te werk gaan . het is klein spul en je moet alles gewoon tip top in orde hebben .

ik heb nu een f117 geplakt maar dat ziet er nog niet super uit , het is even wennen met die pleures lijm :)

Moet ik even bekijken, de disc ga ik in ieder geval wel van wat lampjes voorzien, wanneer? Hangt van de snelheid van leveren af van Jeroen :)

deze is ook wel leuk met wat lampjes dus ik denk het wel :yes:

Anders even in de electronica voorraad struinen, moet nog een heleboel in zitten :mrgreen:

ik zit in de chat op helifreak.com en een jochie van 13 jaar geeft me net een link naar een nummer dat hij geschreven heb .

Ik stond ervan te kijken ( ben zelf niet zo heel erg muziekaal) ik heb hem 5 punten gegeven op de site .

Kijk is wat jullie het voor score zouden geven ???

links kan je dat ingeven .....

TrAnCeD 2.60 Chronamut Mastery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back