Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leugenaar ;) jij moet verder lopen , het is minimaal 30 mtr. naar de vijver :rolling:
Als jij opgelet had toen je dat motortje op kwam halen,had je kunnen zien dat als je bij ons de straat in rijdt je een hele brede vaart hebt.Die in verbinding staat met de grote vijver die jij bedoelt.

Sleur gaat even kijken of de EZ klaar is volgende week. Ik moet ook nog een Baja in elkaar zetten en die afspraak stond eerder. ;) Maar als de EZ klaar is doe ik ook mee brevetje vliegen. :D

Even een update vanaf Racing Paradise:
De eerste kwalijkficaties op dezelfde plek een balkje geschampt (in de lengterichting, geen frontaaltje). De eerste keer de hinge pin eruit geschoten en de tweede keer het plasticje gebroken. Waarschijnlijk dus gisteren bij de training al een knal gehad (toen wel hard de kant in gegaan). Gelukkig wat onderdeeltjes van Gladoor meegenomen en ondanks de schaarste in het aanbod zat daar toevallig een pakje houdertjes bij. De derde kwalleficatie dus braaf uitgereden en toch een vierde tijd (van onder af :lol:) neer weten te zetten. Dus na de pauze wordt het even doorstampen om de plek te behouden. :? ;)

Posted via Mobile Device

Sleur, als de EZ nog niet klaar is mag je wel even met mijn Twin voor het brevet gaan hoor. Als meerdere willen lenen is het geen probleem, wel allemaal accu's meenemen dan :)

Kan je meteen laten zien dat je met een redelijk toestel ook redelijk kan vliegen. (en krijg je als bonus ook nog eens een keer een goede zender in handen :rolling:)

He net te laat ;) ik kan er helaas niets meer aan toevoegen :D
TheTime: 13.01 :rolleyes: ;)

Ik zie dat de bestelling ook is gedaan. Ik zat nog even te browsen daar, zie ik opeens die mooie splitterkabels. Twee 3S packs tegelijk opladen. (2 x 3S -> 6S) helaas, de volgende keer maar meebestellen dan. :D

Ook makkelijk om 2 x 2S -> 4S maar die zag ik niet. Anders maar een keer zelf maken. Gemaakt en al bij HC voor $1,95. Daar heb je hier nog geeneens een plugje voor :(

Ik zie dat de bestelling ook is gedaan. Ik zat nog even te browsen daar, zie ik opeens die mooie splitterkabels. Twee 3S packs tegelijk opladen. (2 x 3S -> 6S) helaas, de volgende keer maar meebestellen dan. :D

Ook makkelijk om 2 x 2S -> 4S maar die zag ik niet. Anders maar een keer zelf maken. Gemaakt en al bij HC voor $1,95. Daar heb je hier nog geeneens een plugje voor :(
Serieladen zonder balancer met twee ongelijk ontladen accupack. :? Ik zou het niet doen. Dan kun je beter parallel laden als 3S2P of 2S2P want parallel worden de cellen geagaliseerd, maar ook dan nog....

Posted via Mobile Device

<euforie mode=on>
Jippie, 4e plaats in de eerste finale race. :banana: Tegen de top-3 ben ik kansloos want die rijden 1,5 tot 3 seconden sneller per rondje. :(
<euforie mode=off>

Hopen dat het de tweede finale ook zo lekker gaat. 8)
Posted via Mobile Device

<euforie mode=on>
Jippie, 4e plaats in de eerste finale race. :banana: Tegen de top-3 ben ik kansloos want die rijden 1,5 tot 3 seconden sneller per rondje. :(
<euforie mode=off>

Hopen dat het de tweede finale ook zo lekker gaat. 8)
Posted via Mobile Device
Toppertje hoor dat wordt na afloop toch wel 1 :proost:

Doe je best en hou de Hoogtij reputatie hoog :thumbsup:
*wacht nog op de anderen*
Posted via Mobile Device
Laten ze het nu alweer afweten? Je moet met die HoogTij-ers geen afspraken maken. Dat heeft zichzelf de afgelopen tijd toch wel bewezen. :p ;)

Zijn die kabels dan balancerkabels? Als je parallel laadt, hoef je de cellen die parallel staan t.o.v. elkaar niet te balanceren. Da's de theorie bij capaciteiten.

Posted via Mobile Device

inmiddels op hoogtij aangekomen. Waar blijven jullie? ;)
Posted via Mobile Device

Ik zat even op de eerste hulp :oops: prop in mijn klauw, dus Phil kan even nie vliege nie en kan even nie gamen nie :nooo:

Denk je even een prop te wisselen op de electrocalmato, want die was een beetje korter geworden op HT, ben je bijna klaar.... komt je vinger op duistere wijze tussen de prop. Kortom vinger ontsmet, in het verband en een tetanusspuit in mijn flikker 8-) Viel allemaal reuze mee gelukkig maar voorlopig kan ik ook plakke nie... dat wordt dus een probleem voor a.s. indooravond want dat ga ik dus niet redden :nooo:

Vanavond kom ik misschien nog op tv want op de eerste hulp waren ze aan het filmen voor het NOS Journaal, dit i.v.m. de schaatsers :zon:
(Typen gaat overigens wel lekker :thumbsup:)

Straks nog even een foto plaatsen.

Je kunt natuurlijk ook een extra lader erbij nemen ;)
Hyperion

Gaat natuurlijk nog HT korting van af :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zat even op de eerste hulp :oops: prop in mijn klauw, dus Phil kan even nie vliege nie en kan even nie gamen nie :nooo:

Denk je even een prop te wisselen op de electrocalmato, want die was een beetje korter geworden op HT, ben je bijna klaar.... komt je vinger op duistere wijze tussen de prop. Kortom vinger ontsmet, in het verband en een tetanusspuit in mijn flikker 8-) Viel allemaal reuze mee gelukkig maar voorlopig kan ik ook plakke nie... dat wordt dus een probleem voor a.s. indooravond want dat ga ik dus niet redden :nooo:

Vanavond kom ik misschien nog op tv want op de eerste hulp waren ze aan het filmen voor het NOS Journaal, dit i.v.m. de schaatsers :zon:
(Typen gaat overigens wel lekker :thumbsup:)

Straks nog even een foto plaatsen.
Hahaha, en die heeft zijn vliegbrevet. Dikke vette FAIL!!! :p :yes: Dinsdag bij het bestuur maar voorstellen om het brevet in te trekken. :rolling:

Posted via Mobile Device

Hahaha, en die heeft zijn vliegbrevet. Dikke vette FAIL!!! :p :yes: Dinsdag bij het bestuur maar voorstellen om het brevet in te trekken. :rolling:

Posted via Mobile Device

hmm dit soort uitspraken kunnen in de toekomst wel eens tegen je gebruikt worden :rolleyes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back