Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mega bestelling is geplaatst, puntenaantal van de club is lichtelijk verhoogd :rolling:

Philliams :

Beterschap man, sounds bad ?

Laatst bewerkt:
hmm dit soort uitspraken kunnen in de toekomst wel eens tegen je gebruikt worden :rolleyes: ;)

Vorige week nog een discussie gehad met Siggery hierover. Wij werken met grafische machines, wij zijn dus voorzichtig.... gebeurt ons niet zo snel... blablabla. Nou zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Maar het meest enge vind ik nog dat ik echt heel voorzichtig was, maar er valt iets, probeer je te vangen en je prop schampt langs de prop :confused: :???: en klaar ben je.

Dus idd oppassen met dat soort uitspraken ;) maar dit gebeurt mij niet nog een keer. :???: :rolling:

Laatst bewerkt:
Dat is mooi klote phil. beterschap ;)

Vanmiddag ff bij het ijselmeer geweest , waar er gister een door het ijs was gezakt en met de trauma heli is afgevoerd met onderkoelings verschijnselen , vanmiddag kom ik de dijk oplopen , met fototoestel , staan er brandweer en ambulances , om twee schaatsers van het ijs af te halen !

Dat is mooi klote phil. beterschap ;)

Vanmiddag ff bij het ijselmeer geweest , waar er gister een door het ijs was gezakt en met de trauma heli is afgevoerd met onderkoelings verschijnselen , vanmiddag kom ik de dijk oplopen , met fototoestel , staan er brandweer en ambulances , om twee schaatsers van het ijs af te halen !

Goed plekkie he, voor ramptoerisme :mad:
Fototoestel al in de aanslag, lekker hoor ......
Jij bent er ook zoeen zeker die vooraan in de file staat te kijken naar de andere baan .......

;)

@ BYM , het toestel had ik mee om gewoon wat plaatjes te schieten van de schaatsers/ijszeilers op het ijselmeer , en toen ik bij de dijk aankwam , zag ik de hulpinstanties staan , dus even voor alle duidelijkheid , ik ben absoluut geen ramptoerist , ik heb zelf een pleurishekel aan dat soort mensen , die op de een of andere manier genoegen schijnen te scheppen uit de ellende van een ander :mad:

In het kader van dikke vette FAIL:

Rij ik in de tweede finale, gouden kansen omdat van de top-3 rijders er twee ziek naar huis zijn gegaan, rijden er een stel tegen elkaar en vergeten ze hun gevarendriehoek neer te zetten. Uitwijkmanouvre en toen was er weer die houten balk die minder aardig was. Weer de hinge pin eruit geschoten. :evil: :cry:

Maar ik heb wel een super gezellig weekend gehad. Volgende keer in Heemstede beter. :yes:

Posted via Mobile Device

In het kader van dikke vette FAIL:

Rij ik in de tweede finale, gouden kansen omdat van de top-3 rijders er twee ziek naar huis zijn gegaan, rijden er een stel tegen elkaar en vergeten ze hun gevarendriehoek neer te zetten. Uitwijkmanouvre en toen was er weer die houten balk die minder aardig was. Weer de hinge pin eruit geschoten. :evil: :cry:

Maar ik heb wel een super gezellig weekend gehad. Volgende keer in Heemstede beter. :yes:

Posted via Mobile Device

Een echte houtmagneet dus, wat jammer man :shock:

Succes met de huisreis!

Ik plaatste aan het einde een knipoog, geinnnntje Kobus :p :rolling:

Oke , voor een geintje ben ik altijd in :D dan heb ik even je knipoog gemist

(zat waarschijnlijk in mijn dooie hoek) ;)

Hier een paar foto's van vanmiddag ;

DSC_0010-1.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0021-1.jpg

DSC_0024-1.jpg

DSC_0027-1.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0033.jpg

DSC_0041.jpg

@ BYM , voortaan toch een beetje uitkijken met wat je tegen mij zegt , want ik neem zo mijn levensgevaarlijke dog mee ;) :puppydogeyes: :rolling:

HPIM2301.jpg

hier is bezig om het laatste stukje weg te werken van de laatste die wat verkeerds tegen mij zei 8O :lol:

@ Pieter , het is een duitse dog (deense doggen bestaan niet) ;) op de foto is hij ff ruim een jaar , hij word in april twee , en het bij laatste bezoek aan de dierenarts twee maanden geleden woog ie 86 kg. :D ik heb er nog een , een blauwe , ook een reu , die is bijna 6 jaar die is nog iets groter en weegt 92/93 kg. :shock:

Phil, helaas, ongelukjes zitten in een klein propje :)

Gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is. Maar draaide de prop dan want van een stilstaande prop krijg je niet echt een jaap in je vingers...

Op Hoogtij was het best lekker (koud) waaide behoorlijk. Eerst Junkie met de Blizzard even de lucht in, met nadruk op even :rolling: Staat allemaal op de film.

Daarna de TwinStar van mij, dat gaat erg goed met deze wind. Alleen de kou zorgt ervoor dat je na een minuut op 2 a 3 je vingers niet meer voelt. Toch stug doorvliegen natuurlijk en wel een mooie landing gedaan, niet zo'n grondbooractie als Junkie ;)

Daarna Junkie ook nog even met mijn fijne TwinStar laten vliegen, let maar eens op wat hij allemaal zegt in het filmpje :)

Nu wel hopen dat hij alles lekker onversneden op het forum zet :yes:

HAAHAHAHAH MAN MAN MAN MAN HONDERD KILOGRAM!!!!!

Dat is nog eens een HOND :D

Ben benieuwd of je ze is een keer meeneemt van de zomer naar het ach veldje , kunnnen ze lekker graven :D

En grote kans dat we het veld voor onszelf hebben dan , want er zullen er zat zijn die de benen nemen :D

Junkie heeft wel een nieuwe definitie van grondboren ontdekt (niet geheel vrijwillig)

Maar eerlijk is eerlijk, de Blizzard is wel een sterk toestel :thumbsup: (Multiplex he)

Overigens heeft de FunJet zijn eerste komst op Hoogtij prima doorstaan. Hij is alleen even de lucht in geweest toen ik hem vast hield. :)

Het waaide echt wat te hard om deze los te laten. Ook de F117 heeft niet gevlogen. Ik denk niet dat het een goed idee was. voordeel is wel dat ze weer heel mee naar huis zijn gegaan. Liever had ik ze beide nog even gevlogen.

Phil, helaas, ongelukjes zitten in een klein propje :)

Gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is...................

Volgens mij heeft Phil juist wel iets aan zijn hand hoor Burp :rolling: ;)
Is die gele raket trouwens ook de lucht in geweest ?

* geintjuhhhhhhhhh :D

Phil en ik hadden het er toevallig laatst nog over en zo zie je maar dat "het" zo gebeurd is :(
Sterkte met je hand Phil,hopen dat je er niks aan over houd ;)

Junkie belde mij vanmiddag of ik ook nog even naar HT kwam,ik was tegen de tijd dat hij belde nog op het Zwet dus dit ging niet lukken :)

Ongeveer 2 uur lang samen met Silly en mijn schoonmoeder op het ijs rondgebaggerd dus het werd op een gegeven moment best wat frisjes zeg maar.
Thuis een lekker pannetje snert warm gemaakt,chocomelk met slagroom en hierna vond ik het welletjes geweest ;)

DSC00951.jpg

DSC00954.jpg

DSC00955.jpg

DSC00957.jpg

DSC00958.jpg

DSC00963.jpg

Laatst bewerkt:
Leuke plaatjes Marcel. Was op HT ook koud hoor, alleen echte bikkels waagden zich daar vandaag :rolling:

Bakkie warme choco met een beetje stroh rum is altijd lekker, zelfs in de zomer. Goed idee ipv een bakkie koffie straks (net een vracht boerenkool naar binnen gewerkt)

dit was een geweldig weekend , aan alles toe gekomen ,en all in the mix :p

hopend dat het volgend weekend weer zo gaat , schijnt tegen het weekend weer te gaan vriezen :cool:

de zeer harde kern was natuurlijk nog op ht , was flink koud met windkracht 4 of 5 tegen je handjes aan :)

de blizzard is een lastige vlieger ,zal wel met afstelling te maken hebben , je denkt hem onder controle te hebben , en ineens is hij volledig onbestuurbaar :help:
maar dat ding is zo hard als staal , dus evengoed met de neus keihard de (harde) grond in ,en geen schade :cool:
zijn volgende vlucht word dus zeker op het veld ,gevlogen door iemand die echt kan vliegen ;), dan word ook duidelijk wat er aan moet gebeuren .

verder nog even gevlogen zoals het hoort met die imitatie funliner :rolleyes:;)
vliegt bijna het zelfde ...

die filmpjes staan te uppen

hier vast de blizzard ( geluid hard aan voor de inslag ) :oops:

filmpje daaronder = de camera op mijn schaats gebonden .
locatie nauerna , muziek komt uit de speakers aldaar .
was een zeer gezellige boel daar :p

Toch een leuk filmpje geworden. Nu die andere twee nog. Het is maar te hopen dat Ronald deze niet van je ziet, brevet schrijven buik of iets dergelijks :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back