marcelsiggery
Forum veteraan
Of vocht en/of vuil in je luchtfilter waardoor je steeds rijker gaat rijden. :?
*accu's geladen en gaat horizontaal* :sleepy:
Posted via Mobile Device
Me too :sleeping:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of vocht en/of vuil in je luchtfilter waardoor je steeds rijker gaat rijden. :?
*accu's geladen en gaat horizontaal* :sleepy:
Posted via Mobile Device
zit ik een beetje aan het pinion te rammelen zit hier idd speling op!
ik had nog niet gezien dat ik er een had. ik dacht dat ik een vaste klok had!!!!
hahaha verder wel leuk rijden hoor.
lijkt betreft rijden helemaal niets op de xray! dus dat is top!
waar de xray snel reageerd en als een blok in het zand ligt. ragt de sav er gewoon over heen. zonder kapot te gaan.!!!! hahaha
Ik heb denk ik wel voldoende accu's voor het examen voor iedereen maar ik wil de funjet ook de lucht in gooien en die gebruikt dezelfde accu's.
Ik zal morgen even kijken wie welke aansluitingen gebruikt maar zoals ik het nu zie dan heeft sleur zijn EZ gereed, junkie zijn TwinStar achtige dus dan heb ik ruim voldoende voor jou en mij vwb de TwinStar.
5 accu's moet voldoende zijn voor het examen tenzij Ronald wel heel zware eisen gaat stellen en wil dat er per persoon minimaal 5 LiPo's zonder schade wordt gevlogen
Maar, als ik twee accu's met de Twin verbruik (beide een) dan heb ik er drie over voor de FunJet :rolling:
Het weer ziet er nu nog wel wat minder uit ja, we zien wel. Koffie en soep geregeld dus leuk wordt het in ieder geval wel.![]()
Meneer Pretendeert-Alles-Te-Weten heeft even gekeken op zijn Graupner accu's (3,5G aansluiting). De accu heeft twee vrouwtjes (busjes) en de regelaar/laadkabel twee mannetjes (pennetjes). Dus er is bij een 3,5G aansluiting geen verschil in + en -. Wel een dikke en een dunne kant op de steker: Aan de accukant is de dikke (buitenkant) de + en de dunne (valt in de dikke kant) de -. Dus in onderstaand plaatje andersom want dat is de lader/regelaar kant!Burp ik heb deze aansluitingen op mijn accu's :
http://www.rcvliegshop.eu/images/Gold connector.JPG
Minus dat rode omhulsel wel te verstaan dan .....
Enige MINpunt is dat ik momenteel even niet weet wat nou plus of min is, maar eventueel neem ik wel een gassoldeerbout mee dan kunnen we het op het veld wel even in orde maken ?
Ik neem wel 1500mAh accu's. Die zijn zo leeg. :rolling: Anders moet ik verlichting monteren bij het gebruik van de 3200mAh accu's, daar vlieg je ruim 30 minuten op bij het gebruik van een standaard 400-motor. :?5 accu's moet voldoende zijn voor het examen tenzij Ronald wel heel zware eisen gaat stellen en wil dat er per persoon minimaal 5 LiPo's zonder schade wordt gevlogen
Maar, als ik twee accu's met de Twin verbruik (beide een) dan heb ik er drie over voor de FunJet :rolling:
Het weer ziet er nu nog wel wat minder uit ja, we zien wel. Koffie en soep geregeld dus leuk wordt het in ieder geval wel.![]()
5 accu's moet voldoende zijn voor het examen tenzij Ronald wel heel zware eisen gaat stellen en wil dat er per persoon minimaal 5 LiPo's zonder schade wordt gevlogen
Meneer Pretendeert-Alles-Te-Weten heeft even gekeken op zijn Graupner accu's (3,5G aansluiting). De accu heeft twee vrouwtjes (busjes) en de regelaar/laadkabel twee mannetjes (pennetjes). Dus er is bij een 3,5G aansluiting geen verschil in + en -. Wel een dikke en een dunne kant op de steker: Aan de accukant is de dikke (buitenkant) de + en de dunne (valt in de dikke kant) de -. Dus in onderstaand plaatje andersom want dat is de lader/regelaar kant!
-edit-
Plaatje van de regelaar/laderkabel kant:
![]()
Ik neem wel 1500mAh accu's. Die zijn zo leeg. :rolling: Anders moet ik verlichting monteren bij het gebruik van de 3200mAh accu's, daar vlieg je ruim 30 minuten op bij het gebruik van een standaard 400-motor. :?:lol:
Verdergeregeld. Ik zal die consulirritant wel zeggen dat ik om 13:30 weg moet. Ben ik om 14:00 op HT (of zoveel anders bericht wordt hier op het MBF).
![]()
Het weer ziet er goed uit voor strakje. Ik ben om 13:00 klaar en vertrek dan van het Corus-terrein richting HT. Of eerst bij Burp thuis een bakkie doen?![]()