Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehhh ja en nee, ik heb namenlijk de pluggen losgehaald, en het zodanig dat het maar op een manier aangesloten kan worden, dus een steker en een bus op de accu, en hetzelfde op de esc.
Als je de juiste plastics hebt, krijg je ook met geen mogelijkheid de Graupner 3,5G verkeerd om aangesloten (tenzij je een gebruiker bent die het ook lukt SD-Cards, diskettes, videobanden, USB-stekers etc. op z'n kop in de daarvoor bestemde opening te stampen). :?

Met mannetje/vrouwtje stekertje wordt gebruikt door autorijders (bigscale accu's). Die lui zijn altijd al afwijkend geweest. ;)

Zo, even een beetje geslapen :rolling:

Kids vanmorgen naar school en ik dacht "laat ik even een uurtje gaan liggen" Naja, accu's liggen aan de lader.

Pb is onderweg junk.

Is nu wat lastig om te bellen...

*zit tussen 4 consultants die de directie enige tekst en uitleg geven*

*kan wel stiekem internjetten met de Asus eeePC op schoot* ;)

13;15 / 13;30 bij burp ? ik heb speciaal mijn auto gewassen ;)

burp pb gelijk ff je adres

sleur ;gaarna ook ff jouw 06 naar pb ;)

Laatst bewerkt:
Goedenmorgen allen

Ik had een vraag aan jullie mijn marder heb ik alles weer gerepareerd en leidingen vervangen maar loopt nog steeds k*t zelfs na schoon maken van het tank dopje ik weet niet meer waar het aan kan liggen.
Hij doet het wel maar loopt niet mooi en valt af en toe gewoon uit en dan weer moeilijk aan terwijl ik hem helemaal weer heb nagekeken :confused:

:help:

Slagertje

Daar was ik net, kale koude bedoening .........

*Gaat zo geluidsisolatie op de serverzolderruimte aanbrengen.*

*Gaat zo met een uurtje op de kraakbank liggen bij de therapaat/kraker*

Als je de juiste plastics hebt, krijg je ook met geen mogelijkheid de Graupner 3,5G verkeerd om aangesloten (tenzij je een gebruiker bent die het ook lukt SD-Cards, diskettes, videobanden, USB-stekers etc. op z'n kop in de daarvoor bestemde opening te stampen). :?

Met mannetje/vrouwtje stekertje wordt gebruikt door autorijders (bigscale accu's). Die lui zijn altijd al afwijkend geweest. ;)

*Place next diskette, labeled 3*

Maar wat doe ik dan met die andere twee die er al inzitten, dat pas toch nooit?

*posted door een afwijking*

heren als ik aan die mooie slipperclutch draai op die mooie sav.
moet ie dan bij minimale belasting al door slippen?? of moet je heel hard eraan trekken??

jah heb ik gedaan! is dus niet echt een succes!

hij blijft toeren maken en is niet vooruit te branden!!!!
Volgens mij heb mijn broer hetzelfde probleem als jou.Stationair loopt ie goed,maar zodra je gas geeft maakt ie genoeg toeren maar er komt heel weinig gang in.Het rijd wel maar niet zoals het moet.Het lijkt of er ergens iets slipt hij pakt het niet lekker op :(

Slipperpad verbrand / verglaasd , haal je spur er maar af , dan zul je het zien ;)
Had bij mijn broer ook een verse erop gedaan hij heeft het nog steeds geloof ik.Na de laatste keer heeft ie niet meer gereden,dus als het goed is is bij hem het probleem nog niet opgelost :???::turn-l:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back