Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bart; tip !..... ik merk dat je het virus weer te pakken krijgt :D ,maarrrrrrrr, koop niet gelijk een huis vol vliegers waar je geen raad mee weet :(

:lol:
De EZ* en de TwinII* zijn de enige vliegers die ik al sinds vorig jaar in huis heb.;)
De Skippy is er gister bij gekomen....(kreeg ik bijna kado omdat ik de zender die een maand geleden uit mijn auto is gejat,heb vervangen voor een nieuwe :nosmile:)

@Ronald,
bedankt voor de tip!
Ik neem 'm dinsdag wel mee naar de ACH...dan weet ik zeker dat het goed komt.:D

Laatst bewerkt:
Ik moet vandaag verplicht thuisblijven, moeders gaat op stap in Amsterdam.... dit zou ze vorige week eigenlijk doen maar toen waren wij op de eerste hulp belandt :roll: :rolleyes: Het indoorgebeuren wordt dus niks voor mij. (gaat ook de echtscheidingspapieren even opstellen :rolling:)
Ik ga straks maar weer even de Calmato 60 onder handen nemen. De servoplaatjes van de ailerons (op rechts) ga ik toch anders maken :yes: volgens het idee van André. De wijze waarop het nu zit zit mij niet helemaal lekker. Nu ff Autocad binnenhalen zodat Jeroen Teeling dinsdag één en ander kan uitfrezen :roll: :p
(Kijken of ik mijn Autocad-kunde, lees Autocad-knudde, weer een beetje terug kan halen, vroeger was ik er erg handig in)

en hop ,van onder de zonnebank naar de modelbouw wand :grin:

junkie heeft weer punten gescoord thuis :cool:

vanmiddag naar het museum ( herman brood ) daarna wokken , helemaal goed ;)

IMG_0153.jpg

Zit nog even aan de koffie,en gaat zo die kant ook
P.S houdt je een plekkie vrij
Het was om 12:00 uur helemaal vol. Gelukkig een hoop bekenden dus gewoon aangeschoven.

Het is ook wel ideaal weer om naar dit soort locatiez te gaan met de kids. :?

*gaat volgende keer weer naar de Artis* ;)

Posted via Mobile Device

Het was om 12:00 uur helemaal vol. Gelukkig een hoop bekenden dus gewoon aangeschoven.

Het is ook wel ideaal weer om naar dit soort locatiez te gaan met de kids. :?

*gaat volgende keer weer naar de Artis* ;)

Posted via Mobile Device

sterkte sleur , vliegen kan altijd nog :p

neem een voorbeeld aan mij ,gewoon alles goed combineren :cool:

bart; ik doe mijn best , nu nog volhouden :nosmile:;)

sterkte sleur , vliegen kan altijd nog :p

neem een voorbeeld aan mij ,gewoon alles goed combineren :cool:

bart; ik doe mijn best , nu nog volhouden :nosmile:;)
Hahaha, dat moet jij zeggen. Neem maar een voorbeeld aan mij. Ik maak het vrouwtje blij, de kids én ik ga straks vliegen. :p :rolling:

*wat een heerlijk leventje heb ik toch* :banana:

Posted via Mobile Device

Heb ik ook, op dinsdag en donderdag is het al van: moet jij niet naar de club? In het weekend is het: moet jij niet vliegen? En met afspraken maken wordt er rekening gehouden wanneer ik moet indoorvliegen.
Eens in de zoveel tijd wil moeders de vrouw ook een dagje weg.... nou dan doe ik natuurlijk niet moeilijk :thumbsup:

Check. Net terug van de manege, dochter moest proefjes rijden enz. Ik heb het niet zo op die bewegende biefstukken (gelukkig leest dochterlief niet mee :))

Programmeer kabel gevonden en neem ik voor Ronald mee.

Nexus en Disc gaan mee, accu, lader en zender ook.

*gaat op weg naar Wormer*

Hahaha, dat moet jij zeggen. Neem maar een voorbeeld aan mij. Ik maak het vrouwtje blij, de kids én ik ga straks vliegen. :p :rolling:

Posted via Mobile Device

Ik had een TE lekker leven ;-) ff een stapje terug.....

Posted via Mobile Device

jah hoor jullie hadden gelijk!!! slipper plaatje...... is niet meer!

dus even ergens een nieuwe bestellen. en wachten !

ik probeer trouwens dat gas rem systeem goed in te stellen. maar klopt het dat daar niet zo heel goed is over na gedacht? want als ik rem, drukt de gasstang tegen de carb aan en heb ik dus maar een heel klein beetje marge om de rem op in te stellen. alleen de speling ongeveer!!!

trouwens heren gefeli met jullie brevet! nu voel ik me nog voel ik me een stuk veiliger als ik met de sav tussen (binnekort) 4 funjets een moet rijden op de ht!!

Check. Net terug van de manege, dochter moest proefjes rijden enz. Ik heb het niet zo op die bewegende biefstukken (gelukkig leest dochterlief niet mee :))

Programmeer kabel gevonden en neem ik voor Ronald mee.

Nexus en Disc gaan mee, accu, lader en zender ook.

*gaat op weg naar Wormer*
Fout op fout hè meneer Burp. Komt-ie in de sporthal, loopt de motor van zijn Nexus achterstevoren. 8O :rolling:

Maar we hebben wel heeeeeeeel veel met de Discjes gevlogen. 5 Minuten vliegen met BYM, Burp en Sleur. Dan 5 minuten een ander en dan weer met z'n drieën knallen (ook letterlijk en hard op de vloer 8O). :thumbsup:

Het eerste rondje met de Nexus was even wennen na gisteren bij windkracht 5 met de EZ. Maar ook dat ging verder goed. Blijft ook een lekker vliegertje. :yes:

Dinsdag maar even een extra Disc en Nexus snijden. In ieder geval even de mallen overnemen op een kartonnetje van Philliams. ;) 8)

Fout op fout hè meneer Burp. Komt-ie in de sporthal, loopt de motor van zijn Nexus achterstevoren. 8O :rolling:

Maar we hebben wel heeeeeeeel veel met de Discjes gevlogen. 5 Minuten vliegen met BYM, Burp en Sleur. Dan 5 minuten een ander en dan weer met z'n drieën knallen (ook letterlijk en hard op de vloer 8O). :thumbsup:

Het eerste rondje met de Nexus was even wennen na gisteren bij windkracht 5 met de EZ. Maar ook dat ging verder goed. Blijft ook een lekker vliegertje. :yes:

Dinsdag maar even een extra Disc en Nexus snijden. In ieder geval even de mallen overnemen op een kartonnetje van Philliams. ;) 8)

Gaaf!!! zijn er foto's??? of nog beter. filmpjes?

pb retour.

Was inderdaad een goede actie met de Nexus. Ik zou zweren dat ik het getest heb voor het op de Nexus ging, in ieder geval niet goed getest ;)

De Disc wordt wel weer opnieuw gemaakt, leuk dat indoor vliegen, BYM probeert je gewoon uit de lucht te vliegen, twee keer met suc6 ;)

Hij is wel een beetje stuk, ik maak gewoon een nieuwe (snij meteen maar dubbel denk ik)

Posted via Mobile Device

Was idd weer even gezellig in de sporthal.Leuke acties gezien en uiteraard ook weer even lekker staan babbelen ;~)
Silly vond het ook erg leuk om te zien,ik hou mijn hart vast.Zometeen twee avonden in de week mijn vrouw in Heemskerk :~)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back