Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
- 1 moet ook werken.Heeft vandaag papa dag lekker een dagje met die kleine meiddat ziet er netjes uit burp
je bent weer lekker bezig , gelukkig is de nacht nog lang
ik heb ook nog wat platen depron ,krijg je van mij wel een plaat retour
net de ez nog even geperfectioneerd , ik heb erg veel zin om er weer ff mee te vliegen .
volgend weekend moet ik werken ,zaterdag op zeker, zondag misschien ook
ik denk dat ik daarom ook vrijdag vrij neem ,als een aantal van jullie die mogelijkheid ook hebben ( of de middag ) ,kunnen we weer fladderen op ht of het veld met een aardig groepje
nog liefhebbers ?
+1 - junkie
+1 - burp ,want die is vrijdag altijd vrij
+1 - phil , want die neemt dan vrij
+1 - sleur ,want die wil ook mee
+1 - siggy , want dan is het toch rustig op de zaak
+1 - bym , want die wil nog ff oefenen voor het herexamen
+1 - ronald , want die wil niet meer van afstand zien hoe wij genieten :turn-l:
+1 - bart , want die heeft heel wat in te halen
+1 - de rest, die met auto's rond wil raggen
word erg druk zo te zienroost:
8-O:rolling::rolling:Ik ga vandaag weer verder met de gang , gister met Elles en de kids naar Ikea geweest voor wat Hop-Ups
+ een knappe parkeerplaats om te proef rijden :infinity:Is miss. wel een idee voor ikea , een modelbouw hoek voor de mannen , word het alweer een heel stuk leuker vandat pand is groot genoeg 8O dus dat moet makkelijk kunnen , en nog een hoekje om even lekker een
roost: te doen
![]()
Mijn bestelling komt ik inderdaad op 149,66, maar dat is in US Dollar. Als je dit omrekend naar euro's kom ik op 112,78.
Wil je dit even nakijken, want volgens mij gaat het niet goed.
GrTZ Jasper
Don't count on me. Vanmorgen begon het redelijk dramatisch. Alles leek bij de klant te werken en na een half uur een dikke vastloper. Sinds 05:30 uur dus druk bezig om alles weer op orde te krijgen en het beloofd een hele lange dag te worden. :evil: De rest van de week zal het ook wel interessant worden omdat er na het vervangen van de systemen allerlei problemen met licenties naar boven zijn gekomen. Dus een aantal zaken moet in de loop van de week allemaal gedaan worden. :cry:...... <KNIP>
nog liefhebbers ?
+1 - junkie
+1 - burp ,want die is vrijdag altijd vrij
+1 - phil , want die neemt dan vrij
+1 - sleur ,want die wil ook mee
+1 - siggy , want dan is het toch rustig op de zaak
+1 - bym , want die wil nog ff oefenen voor het herexamen
+1 - ronald , want die wil niet meer van afstand zien hoe wij genieten :turn-l:
+1 - bart , want die heeft heel wat in te halen
+1 - de rest, die met auto's rond wil raggen
word erg druk zo te zienroost:
Don't count on me. Vanmorgen begon het redelijk dramatisch. Alles leek bij de klant te werken en na een half uur een dikke vastloper. Sinds 05:30 uur dus druk bezig om alles weer op orde te krijgen en het beloofd een hele lange dag te worden. :evil: De rest van de week zal het ook wel interessant worden omdat er na het vervangen van de systemen allerlei problemen met licenties naar boven zijn gekomen. Dus een aantal zaken moet in de loop van de week allemaal gedaan worden. :cry:
*was ik maar schilder geworden* :?
Verder heb ik niet zoveel vertrouwen in het weer van komende vrijdag. In tegenstelling tot de mooi-weer-berichten op weer.nl en knmi.nl heb ik toch meer vertrouwen in de gegevens van Pro Meteo. Afgelopen zaterdag hadden die ook gelijk.
![]()
Jaja, nou ik zou maar een indoor hobby erbij gaan zoeken.Die weersvoorspelling is wel de meest betrouwbare, daar zijn we inmiddels wel achtergekomen.
Zondag kan ik pas weer vliegen![]()
HK inkoop actie.
@BYM,
Ik zit nu nog even mijn bestelling te bekijken, maar klopt dat bedrag wel?
Junkie = 73,77
Ronald = 119,85
Philliams = 20,96
Jasper = 149,66
Siggery = 92,2
Mike = 115,15
Mijn bestelling komt ik inderdaad op 149,66, maar dat is in US Dollar. Als je dit omrekend naar euro's kom ik op 112,78.
Wil je dit even nakijken, want volgens mij gaat het niet goed.
GrTZ Jasper
Kwam ook tot deze ontdekking bij mijn voorcalculatie.
Maar kreeg een keurig mailtje van Mike dat er overeengekomen was
om een 1:1 koers aan te houden.
Dit om het verrekenen van de verzend en inklaringskosten te vereenvoudigen![]()
?? Dat bepaal je toch als het binnen komt? Als er geen inklarings en andere overbodige kosten bijkomen wordt het een stuk goedkoper...
Als ik wat bestel dan kijk ik wat er precies betaald is (inclusief eventuele douanekosten etc) en deel de kosten van verzenden door het aantal personen en de onderdelen uiteraard per persoon. Anders kan je het beter per persoon bestellen.
Ik heb het ook altijd 1:1 gedaan. Da's veel makkelijker als onhandig rekenen met dagkoersen. :? Verzendkosten werden naar rato op gewicht berekend (mooi Excel sheetje voor). Dus ja, als je de onderdelen bij elkaar optelt dan is het omgerekend minder. Dan komt er verzendkosten bij en wordt dus al weer meer en uiteindelijk zal het een paar euro verschillen. Dûh...Om een en ander te verduidelijken, wat siggery zegt klopt inderdaad.
Ik zal uit leggen hoe dat tot stand is gekomen.
Ronald had z'n bestelling via Sleur geplaatst op de club, en waren daar een dollar:euro verhouding van 1:1 overeengekomen. Bij hanteren van deze koers komen verzendkosten en invoerrechten te vervallen.
Dit is onderandere afgesproken omdat de koersen geen enkele dag gelijk zijn, en er nu niet uitgerekend hoeft te worden wat een ieder aan verzendkosten moet bijdragen.Tevens zit je met het risico van invoerrechten, die soms ook weken zoniet maanden later pas ingevorderd worden.
Ik begreep van Sleur dat dit de vorige inkoopacties exact zo gedaan is, en heb ik dat bij deze IA ook zo gehanteerd.De bestelling geplaatst in Dollars, wordt in Euro's betaald.
Het was handiger geweest van mij om iedereen hier bij voorbaat van op de hoogte te brengen, om comments achteraf te voorkomen.
Excuses daarvoor.
@ Burp: Ja graag, ben je morgen op de club... dan neem ik wat depron mee
@ Sleurhutje: was ik ook maar schilder geworden![]()
![]()
Verder heb ik niet zoveel vertrouwen in het weer van komende vrijdag. In tegenstelling tot de mooi-weer-berichten op weer.nl en knmi.nl heb ik toch meer vertrouwen in de gegevens van Pro Meteo. Afgelopen zaterdag hadden die ook gelijk.
![]()
zouden de brevetjes morgen klaarliggen ? zoja ,wil ik wel ff naar de ach![]()