junkie rc
Forum veteraan
zo,zo , daar is het junkenjoch weer 
nieuw voornemen betreft scheiding proberen te voorkomen ,
1 maal daags het internet op ,rond 20;00 u bij de koffie in de modelbouw room :turn-l:
dus niet meer overdag (ook niet mobiel ),en zeker niet na thuis komst van werk
dit in het kader van afkicken van al het internet gedoe ,alsmede het forum gebabbel :agrue:
dus gewoon een uurtje per dag , om daarnaast te beseffen dat er ook nog een gezin bestaat :roll:
dat ik er op uit trek om te vliegen ,no problemeo , de hele avond rondsurfen,en niet aanspreekbaar zijn = big problemo
sleur ; leuke aanschaf
, wellicht volg ik later , eerst wat stuk vliegen ,dan weer wat nieuws 
maar met mijn vlieg ervaring en het hebben van brevet ,gaat er niet zoveel meer stuk

net weer pakketje binnen , dus kan nu de depron cessna voorzien van ontvanger met mini kristal ,en verder afmaken .
dus ik sla de ach over
iedereen een prettige avond , en tot morgen rond 20;00 u

nieuw voornemen betreft scheiding proberen te voorkomen ,
1 maal daags het internet op ,rond 20;00 u bij de koffie in de modelbouw room :turn-l:
dus niet meer overdag (ook niet mobiel ),en zeker niet na thuis komst van werk

dit in het kader van afkicken van al het internet gedoe ,alsmede het forum gebabbel :agrue:
dus gewoon een uurtje per dag , om daarnaast te beseffen dat er ook nog een gezin bestaat :roll:
dat ik er op uit trek om te vliegen ,no problemeo , de hele avond rondsurfen,en niet aanspreekbaar zijn = big problemo

sleur ; leuke aanschaf

maar met mijn vlieg ervaring en het hebben van brevet ,gaat er niet zoveel meer stuk

net weer pakketje binnen , dus kan nu de depron cessna voorzien van ontvanger met mini kristal ,en verder afmaken .
dus ik sla de ach over
iedereen een prettige avond , en tot morgen rond 20;00 u