Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ja, Volgen mij zij een ieder een droge periode van 13.00 tot 15.00....:yes:, hadden alleen nog een beetje motregen..:rolleyes:

Hmmm, ik denk het niet, er is nog geen officiele clubdag geweest, er is wel een goede kans dat ze morgen gemaakt kunnen worden. :yes:
Dan kunnen ze uiteraard ook worden uitgedeeld.

Maar om in HT termen te blijven: gewoon komen, beetje bouwen en . :agrue::proost::celebrate:

Dat staat in de juiste volgorde Ronald, eerst ruzie maken, dan proosten en dan weer met z'n alle feest vieren.... dat is de gemiddelde clubdag op de ACH ;) :rolling:

Ik ben er wel morgen, want zo ondertussen hoor ik ook bij de inboedel :D
Je vergeet het knutselen en het mobiele interneppen...

:hammer::agrue::proost::pc::celebrate:

hahahaha, wordt er daar ook nog wel eens gebouwd of is dat de grote dekmantel :rolling:

istockphoto_3725348-please-be-quiet.jpg

leuk ding !

van elapor schuim neem ik aan ?
Yep, het oude vertrouwde spul... :D 8) ;)

Nog even zitten rekenen ten aanzien van een extra stukje schuim: vliegertje €55,00, motortje 4004Kv op voorraad, regelaartje Graupner 40A op voorraad, 2x servootje HXT900 op voorraad, 3S1P 2000mAh LiPo 2x op voorraad, propellortjes 4,7x4,7 2x op voorraad, ontvangertje AR500 €44,50, verfje op voorraad... :? Hmmmmmmm, nog geen €100,00 volledig luchtwaardig. 8)

Laatst bewerkt:
Yep, het oude vertrouwde spul... :D 8) ;)

Nog even zitten rekenen ten aanzien van een extra stukje schuim: vliegertje €55,00, motortje 4004Kv op voorraad, regelaartje Graupner 40A op voorraad, 2x servootje HXT900 op voorraad, 3S1P 2000mAh LiPo 2x op voorraad, propellortjes 4,7x4,7 2x op voorraad, ontvangertje AR500 €44,50, verfje op voorraad... :? Hmmmmmmm, nog geen €100,00 volledig luchtwaardig. 8)

hmmm, jij bent goed bezig ,en op de goede weg ;)

maar ,is dit niet een tikkie te snel voor sleurlief :confused:

hmmm, jij bent goed bezig ,en op de goede weg ;)

maar ,is dit niet een tikkie te snel voor sleurlief :confused:
Ik overwin mijn angsten redelijk snel. Jij ook? ;) :lol: :D We hebben nu toch ons piepschuimbrevet, dus zo'n ding moet kunnen. Het simmen heeft een hoop bijgedragen aan beter vliegen.

@BYM: Mocht je morgen naar de club komen, wil je dan mijn brushless motortje met 8x4 SF prop, 25A regelaar en 1000mAh LiPo meenemen? Ik heb een toko in Deutschland gefunden wo mann der kleiner Monsun auf dem plank had liggen. Ik moet alleen die toko nog overtuigen dat ze hem via DPD kunnen versturen voor weinig. :?

Welke angsten :mrgreen:

Gewoon de lucht in gooien en vliegen.
Nee, angsten is het verkeerde woord. Ik had het er gisteren ook met BYM over dat het een psychlogisch iets is om de grote Monsun en BYM zijn Twister met onze beperkte ervaring (*kuch*) te vliegen terwijl ondertussen Baja's volledig afgeragd en gerepareerd werden en ander vliegtuigen keurig tot onherstelbare kit werden verwerkt zonder zorgen over de kosten te maken. Best een raar gevoel. :?

Ondertussen met het simmen, indoor vliegen en knutselvliegers toch de nodige ervaringen en inzichten opgedaan dat ik straks bij mooi weer zeker met de grote Monsun ga vliegen. In het ergste geval verkreukel je €125,00 voor een hele kit. De elektronica is veelal opnieuw te gebruiken. 8O Hopelijk krijg ik die kleine Monsun hierheen. Ik heb nog steeds de resten van het wrak liggen, afscheid nemen is soms moeilijk. :hammer:

Oh ja, de 90% F-117 is containerware geworden, de elektronica komt nu in de piepschuim Extra 330. :yes:

Posted via Mobile Device

Goeiemoggel, lekker rustig hier.

Sleur, waar heb jij de AR500 ontvangers gezien?

/edit
al verschillende gevonden, thnx :)

Laatst bewerkt:
Uitgestorven boel hier... :? :(

*schrapt het Plan A van de kleine Monsun en gaat even langs Velserbronx voor Plan B* 8O

Sleurhutje;1126364En verder voor [URL="http://www.rctstore.nl/estore/index.php?Art_ID=5261" zei:
een prikkie[/URL] de op één na laatste gehaald. Er ligt er nog één op de plank.

funjet-i_got_one.jpg

Hmmmm...., voor die prijs denk ik dat het plan A en B gaat worden bij sleur........:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back