Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ BYM: sterkte man, beterschap

@ Junkie: gij is goed bezig :yes: maar wat betekend vntm nou :confused:
Uithoorn vind ik ook een beetje te ver :yes:

Ik heb dus ook kontakt met de Sprong (koog aan de zaan)

Zal de bedragen en andere zaken wel op het ACH forum zetten.

vntm = voor nu tot morgen??

BYM, lekker met een biertje (voor jou dan een colaatje) op de bank zitten en lekker denken aan vliegen :) Beterschap

A: Eerst vragen of ik de accu(s) heb terwijl dat 3 postst ervoor nog staat
B: en nu vragen wat VNTM betekent... :?

Verder Niets Te Melden

A: Weet je wel in welke staat ik was toen ik dat vroeg...... hint: net terug van de club ;)

B: We kunnen niet alles weten natuurlijk, wij heten tenslotte geen Sleurhutje :roll: :rolling:

A: Weet je wel in welke staat ik was toen ik dat vroeg...... hint: net terug van de club ;)

B: We kunnen niet alles weten natuurlijk, wij heten tenslotte geen Sleurhutje :roll: :rolling:
Ja, ook ten aanzien van punt A had ik vanmorgen wat gepost. Dus ik mag hopen dat je vanmorgen niet met je duffe hoofd in de auto bent gestopt. 8O :lol: ;) Voor wat betreft punt B, de hele dag thuis zitten is zo saaaaaaaaaaaaaaaai. Nu elke 30 à 60 minuten even wat airbrushen in de garage (waar het f*cking koud is als het in huis 23°C is) en verder niets te doen (VNTD dus :p).

ik rij nu langs ht,er is gewoon niemand??
Posted via Mobile Device
Da's wel heel merkwaardig. Waar zijn al die bikkels nu?

*staat wat te wapperen met twee staartvlakken om de gouden onderlaag droog te krijgen*

Nou op wat spierpijn na zal het allemaal wel met een sisser aflopen, ik voel me weer een stuk helderderder, ik kom zo ff op visite bij je Sleur, ff de dingetjes regelen :yes:

@ sleur betreft punt B...

ik heb nog wel 2 kapjes voor je liggen hoor!:rolling:
Als jij zorgt voor een flinke verwarming dan is het geen probleem. Geen gasblower want dan krijg je teveel vocht in de lucht (condensvorming) en niet elektrisch want het Nuon weigert nog steeds een correct 3-fase aansluiting te leveren in ons oude huisje. :evil:

Nou op wat spierpijn na zal het allemaal wel met een sisser aflopen, ik voel me weer een stuk helderderder, ik kom zo ff op visite bij je Sleur, ff de dingetjes regelen :yes:
*zet de Espressomachine net uit, dus maar weer aan* ;)

Als jij zorgt voor een flinke verwarming dan is het geen probleem. Geen gasblower want dan krijg je teveel vocht in de lucht (condensvorming) en niet elektrisch want het Nuon weigert nog steeds een correct 3-fase aansluiting te leveren in ons oude huisje. :evil:

*zet de Espressomachine net uit, dus maar weer aan* ;)

dan doe ik er toch een flesje voor je bij!

Als ik vanavond nog bijtijds thuis ben dan zal ik de Disc voor mij en Junkie afmaken. Of was je dat alweer vergeten Junk? ;)

dan doe ik er toch een flesje voor je bij!
Nope, die zooi zuip ik niet. Uitsluitend bier. :celebrate: ;)

Net even een paar rondjes gevlogen op HT met de FunJet, hij werd wel wat nat maar kan het hebben blijkbaar :)

Vandaag wordt het niets meer Sleur, moet om 17:00u al in De Woude zijn om een hapje te eten.... zwaar leven...
Zuigt die Fuckjet van voor niet vol water door dat koelgat? Om beter te koelen overweeg ik sowieso om de ontvanger onder het achterste deksel te plakken. Ook beter voor de balans. (dûh :hammer:) Geeft verder niet, dinsdag ben ik weer op de ACH, misschien morgenmiddag nog even om mijn Disc op te halen. Ik had afgelopen weekend mijn reserve pre-plakked brokkel-Depron Disc opgegraven en wilde alles daarop overzetten. Nu toch maar even Nickos kunstwerk ophalen. :thumbsup:

Zuigt die Fuckjet van voor niet vol water door dat koelgat? Om beter te koelen overweeg ik sowieso om de ontvanger onder het achterste deksel te plakken. Ook beter voor de balans. (dûh :hammer:) Geeft verder niet, dinsdag ben ik weer op de ACH, misschien morgenmiddag nog even om mijn Disc op te halen. Ik had afgelopen weekend mijn reserve pre-plakked brokkel-Depron Disc opgegraven en wilde alles daarop overzetten. Nu toch maar even Nickos kunstwerk ophalen. :thumbsup:

Je moet de druppels ook ontwijken he, maar hij is zo wendbaar dat dat makkelijk gaat. :rolling:

Voor mijn disc hoef ik ook alleen maar de electronica over te zetten, Junkie moet dat zelf nog doen. Basis ligt bijna gereed hier. Op te halen tegen nieuw Depron en koolstof staaf/strip :D

Heb je zelf nog een shocky setje Junk? Daar kan je de motormount prima van gebruiken, oersterk :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back