Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsjemig, je leest het forum toch nog wel eens? Eerst vragen of ik de accu(s) heb terwijl dat 3 postst ervoor nog staat en nu vragen wat VNTM betekent... :?maar wat betekend vntm nou![]()
Hoei, er ligt er nog steeds 1 op voorraad. :rolling:![]()
Net Bartmans op de koffie om een berg LEDs op te halen. 8O €€€€En natuurlijk weer wat spuitwerk aan de Fuckjet verricht. Snoeihard roze parelmoer. :Fade-color
Ik heb dus ook kontakt met de Sprong (koog aan de zaan)
Zal de bedragen en andere zaken wel op het ACH forum zetten.
*ziet een hele vloot Fuckjets in het luchtruim voor zich deze zomer* :zon:Voorraad staat nu op 0 ;-)
A: Eerst vragen of ik de accu(s) heb terwijl dat 3 postst ervoor nog staat
B: en nu vragen wat VNTM betekent... :?
Verder Niets Te Melden
Ja, ook ten aanzien van punt A had ik vanmorgen wat gepost. Dus ik mag hopen dat je vanmorgen niet met je duffe hoofd in de auto bent gestopt. 8O :lol:A: Weet je wel in welke staat ik was toen ik dat vroeg...... hint: net terug van de club
B: We kunnen niet alles weten natuurlijk, wij heten tenslotte geen Sleurhutje :roll: :rolling:
Da's wel heel merkwaardig. Waar zijn al die bikkels nu?ik rij nu langs ht,er is gewoon niemand??
Posted via Mobile Device
Als jij zorgt voor een flinke verwarming dan is het geen probleem. Geen gasblower want dan krijg je teveel vocht in de lucht (condensvorming) en niet elektrisch want het Nuon weigert nog steeds een correct 3-fase aansluiting te leveren in ons oude huisje. :evil:@ sleur betreft punt B...
ik heb nog wel 2 kapjes voor je liggen hoor!:rolling:
*zet de Espressomachine net uit, dus maar weer aan*Nou op wat spierpijn na zal het allemaal wel met een sisser aflopen, ik voel me weer een stuk helderderder, ik kom zo ff op visite bij je Sleur, ff de dingetjes regelen![]()
Als jij zorgt voor een flinke verwarming dan is het geen probleem. Geen gasblower want dan krijg je teveel vocht in de lucht (condensvorming) en niet elektrisch want het Nuon weigert nog steeds een correct 3-fase aansluiting te leveren in ons oude huisje. :evil:
*zet de Espressomachine net uit, dus maar weer aan*![]()
Da's wel heel merkwaardig. Waar zijn al die bikkels nu?
Nope, die zooi zuip ik niet. Uitsluitend bier. :celebrate:
Zuigt die Fuckjet van voor niet vol water door dat koelgat? Om beter te koelen overweeg ik sowieso om de ontvanger onder het achterste deksel te plakken. Ook beter voor de balans. (dûhNet even een paar rondjes gevlogen op HT met de FunJet, hij werd wel wat nat maar kan het hebben blijkbaar
Vandaag wordt het niets meer Sleur, moet om 17:00u al in De Woude zijn om een hapje te eten.... zwaar leven...
Zuigt die Fuckjet van voor niet vol water door dat koelgat? Om beter te koelen overweeg ik sowieso om de ontvanger onder het achterste deksel te plakken. Ook beter voor de balans. (dûh) Geeft verder niet, dinsdag ben ik weer op de ACH, misschien morgenmiddag nog even om mijn Disc op te halen. Ik had afgelopen weekend mijn reserve pre-plakked brokkel-Depron Disc opgegraven en wilde alles daarop overzetten. Nu toch maar even Nickos kunstwerk ophalen.
![]()
Over bier gesprokenNope, die zooi zuip ik niet. Uitsluitend bier. :celebrate:![]()