Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ook ten aanzien van punt A had ik vanmorgen wat gepost. Dus ik mag hopen dat je vanmorgen niet met je duffe hoofd in de auto bent gestopt. 8O :lol: ;)

Ik vraag me af hoe ik vanmorgen op mijn werk ben gekomen :rolleyes: misschien was ik wel erg duf :yes: :D maar het was wel weer gezellig :agrue: :proost: :celebrate: ;)

@ Burp: zorg er vanavond wel voor dat je in grote groepen het pondje overgaat als je naar huis gaat.... die griet op die pont is snel chagerijnig :vamp: :yes:als ze steeds voor twee personen moet varen, maar het vreten is wel lekker :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Zo ,dat was weer even gezellig met Junkie,lekker biertje gedronken en uiteraard lekker slap zitten ouwenelen :D
Lekker in de radiostudio een muziekje aangezet,de buren even laten weten dat ik nog in leven ben, en natuurlijk de zakken met onderdelen op tafel :p

Binnenkort de afspraak om met z'n allen hier in het "hok" te gaan zitten maar eens vastleggen :D

Hij kon natuurlijk de verleiding niet weerstaan om de fuckjet onder zijn jas te stoppen toen hij de deur uitliep :onweer:

Het is ook wel een beauty om te zien hoor,en dat voor die paar rotcenten ;)

fuckjet.jpg

<knip> en dat voor die paar rotcenten ;)

fuckjet.jpg

Een beauty is het zeker! maar ff een vraagje:

€55,= => kale kist "in de aanbieding" ;) ...om nou even een duidelijk beeld te scheppen van de Funjet uiteindelijk kost,als je hem" ready to fly" hebt gemaakt, zou je daar een optelsommetje van willen neerzetten?

(don't worry : ik ga NIET aan de Funjet beginnen :shock:)

*zet de Espressomachine net uit, dus maar weer aan* ;)

En dat was een erg lekker bakje :yes:

Bedankt voor de Tigerdex 2.2, hoop dat ik hem een knappe tijd knap houdt :p
Reuze leuk er een gewone vliegert bij te hebben voor in de hal :yes:

Alleen even twee kleine vraagjes, wat voor regelaartje zit daar eigenlijk op?
Toevallig een Turnigy ? :worship:

En welke prop kan ik het beste voor de discus/index gebruiken ?

Hobbycity Online R/C Hobby Store : Propeller

Er staan er zoveel 8-O

was zeker ff gezellig in de studio/modelbouw winkel van siggy :p
wat een geluid installatie 8-O:cool:

als ik spontaan een vlieger nodig heb (welke dan ook ) klop ik bij siggy aan :cool:

burp; de disc ben ik nog niet vergeten ;), anders dinsdag op de ach in ontvangst nemen ,of morgen als je naar mijn kunsten komt kijken in wormer ;)

verder weer 2 lipo's 2cel erbij
1 flightpower 400 mah en een multiplex 350 mah ( waren in de aanbieding)
siggy bedankt voor het meenemen :D, nu heb ik genoeg lipo's om zonder te laden een avond te vliegen :Fade-color

Vrouwlief heeft even bij de Action een bus spuitlijm gehaald. Mooie van die lijm is dat als je één deel behandeld, je een tijdelijke bevestiging kunt maken met weinig kleefkracht. Genoeg om de papieren sjablonen vast te houden op bijv. de Fuckjet. En dat voor €1,95. Blijft wel een vreselijk dure hobby zo... :? ;)

@Snoeksel: Ik heb vandaag weer een vlieger de deur uit gewerkt dus krijg ik langzamerhand meer ruimte. Zullen volgende week zaterdag of zondag even wat afspreken? Baja, bak met onderdelen en een kratje Amstel (nog van de Scalpel) in ruil voor een afspraakje bij mij thuis? 8O ;) Planning moet ik even met mijn coördinator overleggen (ik hou dat nooit bij, vrouwtje wel :thumbsup:).

Een beauty is het zeker! maar ff een vraagje:

€55,= => kale kist "in de aanbieding" ;) ...om nou even een duidelijk beeld te scheppen van de Funjet uiteindelijk kost,als je hem" ready to fly" hebt gemaakt, zou je daar een optelsommetje van willen neerzetten?

(don't worry : ik ga NIET aan de Funjet beginnen :shock:)

Als je de electronica,dus regelaar,motor en prop (geleverd vanuit Hongkong) erbij rekent zit je op ongeveer 100 euro RadioReady

Niet even een SMS of een belletje zat 5 min bij me vandaan,had je je baja zooi gehad

Mijn weldenkend verstand zegt mij dat jij als ZZPér op vrijdagmiddag rond 13.00 uur gewoon hard aan het werk bent,dus ga ik je natuurlijk niet lastigvallen met mijn gezeik om Baja onderdeeltjes vriend ;)

was zeker ff gezellig in de studio/modelbouw winkel van siggy :p
wat een geluid installatie 8-O:cool:

als ik spontaan een vlieger nodig heb (welke dan ook ) klop ik bij siggy aan :cool:

burp; de disc ben ik nog niet vergeten ;), anders dinsdag op de ach in ontvangst nemen ,of morgen als je naar mijn kunsten komt kijken in wormer ;)

verder weer 2 lipo's 2cel erbij
1 flightpower 400 mah en een multiplex 350 mah ( waren in de aanbieding)
siggy bedankt voor het meenemen :D, nu heb ik genoeg lipo's om zonder te laden een avond te vliegen :Fade-color

Was weer retegezellig Junkie,as usual :D ;)

Je snapt het niet he, nou heeft ie een excuus om NOG een keer die kant op te gaan :rolling:

Ook dit is natuurlijk een zeer realistische manier van denken :thumbsup:
Je vergeet nu eenmaal wel eens iets als je uit een modelbouwzaak loopt ;)

Doet ie even goed wel,heeft ie geen excuus voor nodig.Niet getrouwd he :rolling:

Mmmmmmmmm,jij hebt wel mensenkennis Snoeksel :rolling::rolling:

Alleen even twee kleine vraagjes, wat voor regelaartje zit daar eigenlijk op?
Toevallig een Turnigy ? :worship:

En welke prop kan ik het beste voor de discus/index gebruiken ?
1: Ja, dat is een Turnigy Plush 10A regelaartje maar dan zonder de dikke krimpkous. 8)
2: Slow Flyer props 8x3,8" of 8x4"of 8x4,3" (3,8 is al voldoende want het motortje is 2000Kv terwijl de 4,3 gebruikt wordt op 1400-1800Kv). Even bij RCT halen of anders hebt ik er nog wel één voor je. :yes:

Voor wat betreft geef ik de voorkeur aan de iets zwaardere grijze APC's omdat die na een wat hardere landing nog gewoon recht zijn. De lichtere (scheelt 3,6 gram) GWS propjes zijn van dat gummiplastic. Als je veel gas geeft, zie je de bladen naar voor buigen. Kan nooit de bedoeling zijn. :?

in ruil voor een afspraakje bij mij thuis? 8O ;) Planning moet ik even met mijn coördinator overleggen (ik hou dat nooit bij, vrouwtje wel :thumbsup:).
Is goed,wat trek je aan lieverd.Laat maar even weten wat je planner heeft gepland,hoor het wel.
P.s moet ik knutselkleren aan of heb ik aan een
pict3102_094918_thumb_el.JPG
genoeg

Laatst bewerkt:
Bij ons in huis was het wel behagelijk de laatste dagen (23°C want ik had het verrekte koud), dus een lekkere strakke zwembroek... :? :oops: ;)

Die Pscht-opener is voldoende. :yes:
Is dit kleurtje zwembroek goed
:proost::proost::proost::proost:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back