Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Junkie 2e paasdag op het strand dan maar ben van de partij (als het droog is) of toch gewoon hoogtij gaan er nog meer mensen rijden of gaan we met zijn allen paaseitjes zoeken :bday:

We zien wel ,hoogtij is mij ook best .

Meeste stemmen gelden ;)

Fritsie : is ook prima spul. ( de Sony dan :rolleyes: )

De canon G9 kost meer als een halve baja :mad: ,maar dan heb je wel wat.
of ik ga voor de G7 ,kan ik via een kennis die een toko heeft in dat spul kopen voor 350 E incl wat extra spul,accu,tas ed.
We zien wel

Laatst bewerkt:
yep ;)

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.

Dat is allemaal via via gegaan , en ik ben er eigenlijk min of meer in meegesleurd , ik had zelf eigenlijk helemaal niet het idee om te stoppen met roken , maar nu ik er mee bezig ben , lijkt het mij toch wel prettig als het lukt ;)

als je er van overtuigd bent dat je het toch wel prettig vind dat je stopt met roken dan moet je doorzetten. Je moet er wel achter staan dan moet het goed komen heb het ooit geprobeerd om te stoppen, maar lukte niet.Je moet er 100% achter staan anders word het moeilijk. :(:(:(
(rook net 18 jaar)

Zaterdag,Zondag,Maandag :thumbsup:
Ik heb de tijd aan mezelf,mijn vrouw is zo makkelijk sinds we een nieuwe buurman hebben :rolleyes:,dus mij is alles best ;)
Lijkt mij wel een keer gaaf om op het strand full-speed te knallen :D

Ik heb hier nu net een ontvanger ingebouwd in combinatie met 2x een DS 1015,maar het piept,jankt en klappert hier behoorlijk... ondanks dat de zenderinstelling op "neutraal" staat,de accu's van de ontvanger netjes is opgeladen en ik de veel voorkomende klacht met een Spektrum DX3.0, namelijk dat te dicht in de buurt van de ontvanger te zijn, :???: "storing" kan geven verholpen heb ,door voldoende afstand te nemen (±1,5 meter)

Servo's blijven niet in de "neutraal/ "0" positie staan en leiden hun "eigen leven" Opnieuw binden heb ik ook al 3x gedaan,zonder verbetering. :(

Heeft iemand een idee dit verholpen kan worden? Of wat er aan de hand zou kunnen zijn ??:confused:
(anders dan een Nomadio React te kopen ? :p )
Is een beetje een eigenschap van de Spektrum DX3.0 software i.c.m. met een bepaalde serie SR3000 ontvangers. Want dezelfde ontvanger met een DX3 of DX3R heeft daar geen last van. Maar een DX3.0 i.c.m. een SR3005 micro-ontvanger ook niet. Er is iets met de puls-pauze verhouding van de DX3.0 i.c.m. de SR3000 waardoor bepaalde servo's raar gaan doen. Maar wat ook verschil kan maken is de spanning waarop de ontvanger functioneert. Gebruik eens dat batterijhoudertje met 4 ordinaire penlites en kijk eens of het dan nog is. :? Probeer hetzelfde nog eens op een meter of 4 afstand. Hou je antenne parallel aan de grond (klinkt raar maar da's mijn ervaring).

Ach, de savage kan wel een beetje sneeuw hebben.
Maar de baja heeft watergevoelige inserts ,die zich graag vol zuigen met water en daarna gaan ballonnen :|
Jouw inserts zuigen zich vol water. Ik ben toch door aardig wat water , prutpoeltjes en plassen gescheurd maar nooit last van water in de banden gehad. Sluiten de beadlocks wel goed? Zitten de borgflapjes wel goed in de velg en beadlock? Want als alles goed gemonteerd is, is er verdomde weinig ruimte voor troep/vocht om tussendoor te komen. Misschien moet je gewoon sneller door de plassen scheuren en via aqua-planing de overkant halen. ;)

Bart Dijkstra: ik heb ook een Spektrum Dx3.0 met dezelfde ontvanger en zelfde servo's ( in de Truggy) alleen ik heb het niet zo erg als jij, maar ik heb wel dat als de electronica aanstaat dat de servo inderdaad ontzettend veel herrie maakt en piept en kraakt, maar als ik hem dan 1x laat bewegen is dat gepiep en gekraak weg, is dat bij u ook zo?
Voor de rest weet ik niet wat er aan de hand zou kunnen zijn, misschien niet goed in de ontvanger?
Digitale servo's maken vreemde geluiden. Bart, je wete hoe mijn S9250's klinken in de XRay T1M elektro onroads. 8O Heel vreemd geluidje. ;)

Dat is allemaal via via gegaan , en ik ben er eigenlijk min of meer in meegesleurd , ik had zelf eigenlijk helemaal niet het idee om te stoppen met roken , maar nu ik er mee bezig ben , lijkt het mij toch wel prettig als het lukt ;)
Hou Sleur erbuiten hè!!! :evil: Ik zuip best aardig en sport niet, dus roken zou dan funest worden. :rolling:

Is een beetje een eigenschap van de Spektrum DX3.0 software i.c.m. met een bepaalde serie SR3000 ontvangers. Want dezelfde ontvanger met een DX3 of DX3R heeft daar geen last van. Maar een DX3.0 i.c.m. een SR3005 micro-ontvanger ook niet. Er is iets met de puls-pauze verhouding van de DX3.0 i.c.m. de SR3000 waardoor bepaalde servo's raar gaan doen. Maar wat ook verschil kan maken is de spanning waarop de ontvanger functioneert. Gebruik eens dat batterijhoudertje met 4 ordinaire penlites en kijk eens of het dan nog is. :? Probeer hetzelfde nog eens op een meter of 4 afstand. Hou je antenne parallel aan de grond (klinkt raar maar da's mijn ervaring).

Of neem een nomadio react :thumbsup: :mrgreen:

yep ;)

Zo irritant he, wil je kort reageren, word dat weer aan banden gelegd :rolling:

@sime
Succes, ik zou de truggy gewoon de truggy houden, en er geen savage van willen maken, denk dattie dan te stug wordt.

@siggery

Lijkt me geen goede zaak, dat ze de buurman interresanter vindt dan jij :rolleyes:

Hou Sleur erbuiten hè!!! :evil: Ik zuip best aardig en sport niet, dus roken zou dan funest worden. :rolling:

Sorry , ik zal voortaan , er in mee getrokken , zeggen ;) :D
En ik voldoe op dit moment wel aan alledrie de items , dus voordat het mij funest word wil ik met één ding stoppen (iig. proberen) ;) :cool:

De canon G9 kost meer als een halve baja :mad: ,maar dan heb je wel wat.
of ik ga voor de G7 ,kan ik via een kennis die een toko heeft in dat spul kopen voor 350 E incl wat extra spul,accu,tas ed.

data_product_21563_-1

Deze camera kan ik je ook aanraden.;) de Canon Powershot s5 IS (Image Stabilising) <= klik = review
Heeft uitstekende beeldkwaliteit en een goede videocapaciteit.
(Koop dan wel een wat zwaarder geheugenkaartje)
Wordt nu voor ± €300 aangeboden in de fotowinkels

Ja Bart , die camera staat ook op mijn lijstje, nu nog ff de knoop doorhakken ;) fritsie; neem je de baja mee naar egmont ,of alleen de vrouw en kid's :mrgreen: ,sleur ; ik had de banden goed gemonteerd,zat ook geen zand in ,maar ik had de banden schoon gespoten met water :(,en dan komt er wel water in. .werkse allemaal :rolleyes:

Bij mij is het paas weekend al begonnen :D :cool:

En bij mij de lente :) en ik zit nog steeds ziek thuis :(
Ik heb ook wel ff zin om op het strand te knallen :thumbsup::mrgreen:

----EDIT----
Ook de bestellijst is weer up-to-date gemaakt, contoleer a.u.b. even je gegevens :yes:

Laatst bewerkt:
Bij mij is het paas weekend al begonnen :D :cool:
Bij mij een nieuwe dag op kantoor. :evil: :cry: Maar vandaag komen ze tegenover ons kantoor de paaltjes neerzetten voor de nieuwe baan (lees heipalen de grond in rammen). Vanmiddag maar eens kijken op dat strookje naast het kantoor of dat een beetje groot genoeg is om te rijden.

@phil. beterschap ;) Ik heb eerst nog getwijfeld om de maat van het jack naar een L te doen , maar als ik stop met roken komen er volgens kenners wel een paar kilo's bij , dus laat ik het maar bij de XL (kan ik er evt. nog een beetje ingroeien) :D ;)

@sleur, ik heb met je te doen :rolleyes:

Palen onder een baan ?? Zijn ze bang voor verzakking ? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back