Sleurhutje
Forum veteraan
Volgens mij zit jij al vanaf 06:00 uur te F5-en... 8OVolgens mij ligt iedereen nog te tukken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zit jij al vanaf 06:00 uur te F5-en... 8OVolgens mij ligt iedereen nog te tukken![]()
Volgens mij zit jij al vanaf 06:00 uur te F5-en... 8O:lol:
Als we de bbq willen houden moeten we minimaal een week eerder zijn. Het weekend wat jij voorstelt is al zomervakantie. Ik ben dan al weg, en met mij vast nog wel wat anderen.
Een week eerder kan volgens mij prima (als het weer het toelaat)
Als we de bbq willen houden moeten we minimaal een week eerder zijn. Het weekend wat jij voorstelt is al zomervakantie. Ik ben dan al weg, en met mij vast nog wel wat anderen.
Een week eerder kan volgens mij prima (als het weer het toelaat)
Voor het paasweekend voorspellen ze sneeuw. Komen de MX-Knobbies eindelijk echt tot hun recht.Vrijdag word het weer lente, op naar het mooie weer![]()
Tsjonge, bij jou ook al? 8O Bij ons op kantoor ook. Alleen dan met een hele doos Apple iPod's, variërend van Nano (3Gen) tot Touch, voor de inzet van alle medewerkers tijdens de verhuizing naar het nieuwe kantoor. Gewoon als extraatje voor onbetaalde diensten en ondersteuning (sommige hebben geen moer gedaan maar waren wel aanwezig voor het gesamt gefuhl :lolZo, mijn gekleurde vriend kwam vandaag weer langs met twee joehoe's![]()
Tsjonge, bij jou ook al? 8O Bij ons op kantoor ook. Alleen dan met een hele doos Apple iPod's, variërend van Nano (3Gen) tot Touch, voor de inzet van alle medewerkers tijdens de verhuizing naar het nieuwe kantoor. Gewoon als extraatje voor onbetaalde diensten en ondersteuning (sommige hebben geen moer gedaan maar waren wel aanwezig voor het gesamt gefuhl :lol.
Ssssst, dat weten wij wel maar die gasten die voor glimmer-gadgets gaan niet. :? 8OIPod's zijn zo 2007:rolling:
Gisteren was het ook al zo stil...![]()
Snelle leveringen worden wij blij van :lol:Welke vraag je je mischien af? Nou, de accu's (40 stuks Elite1500) en de Vertigo CBH van onze vriend uit Raalte. Toch netjes, maandagavond besteld en betaald, en vandaag al binnen.