Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag word het weer lente, op naar het mooie weer :rolleyes:

Ik stel voor om zaterdag 28 juni te prikken als bqq datum ( dan word er niet gespeeld op het EK ;))

Als we de bbq willen houden moeten we minimaal een week eerder zijn. Het weekend wat jij voorstelt is al zomervakantie. Ik ben dan al weg, en met mij vast nog wel wat anderen.

Een week eerder kan volgens mij prima (als het weer het toelaat)

Laatst bewerkt:
Als we de bbq willen houden moeten we minimaal een week eerder zijn. Het weekend wat jij voorstelt is al zomervakantie. Ik ben dan al weg, en met mij vast nog wel wat anderen.

Idd, 27 juni begint de schoolvakantie ;) Een week eerder zou voor mij ook geen probleem zijn. Ik heb Piet Paulusma even gebeld en die zegt dat het dan mooi weer wordt :thumbsup:
En wat het EK betreft, het zou kunnen zijn dat nederland dan moet spelen. Mijn voorstel is dus om het nog meer naar voren te gooien :D

een week eerder zijn er kwart finales EK , als nederland er bij zit ben ik er niet, en ik denk nog meer met mij ;)

14 juni dan maar? , dan kunnen we het (als het weer slecht is) nog altijd een weekje later doen.

ow phil had het de zelfde gedachten

Zo, mijn gekleurde vriend kwam vandaag weer langs met twee joehoe's :D

Welke vraag je je mischien af? Nou, de accu's (40 stuks Elite1500) en de Vertigo CBH van onze vriend uit Raalte. Toch netjes, maandagavond besteld en betaald, en vandaag al binnen.

Peter heeft mijn Elcon Koppeling ook binnen dus dit weekend moet ik kunnen rijden met de nieuwe spulletjes. :thumbsup:

Zo, mijn gekleurde vriend kwam vandaag weer langs met twee joehoe's :D
Tsjonge, bij jou ook al? 8O Bij ons op kantoor ook. Alleen dan met een hele doos Apple iPod's, variërend van Nano (3Gen) tot Touch, voor de inzet van alle medewerkers tijdens de verhuizing naar het nieuwe kantoor. Gewoon als extraatje voor onbetaalde diensten en ondersteuning (sommige hebben geen moer gedaan maar waren wel aanwezig voor het gesamt gefuhl :lol:).

Tsjonge, bij jou ook al? 8O Bij ons op kantoor ook. Alleen dan met een hele doos Apple iPod's, variërend van Nano (3Gen) tot Touch, voor de inzet van alle medewerkers tijdens de verhuizing naar het nieuwe kantoor. Gewoon als extraatje voor onbetaalde diensten en ondersteuning (sommige hebben geen moer gedaan maar waren wel aanwezig voor het gesamt gefuhl :lol:).

IPod's zijn zo 2007 :D :rolling:

:zon:kan wel een tv meenemen zo dat jullie dat :puppydogeyes:... voetbal kunnene kijken en iets voor stroom voorziening [aggregaat]

maar puik idee kom er voor terug van vakantie ben toch op de camping:lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back