Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
na het werk nog ff naar ht gegaan ,en nog een beetje gebabbeld met die gasten aldaar ;)

nog even lekker met de funjet van burp gestraaljagerd :cool:
leuk vliegertje hoor ,maar eerst thuis een kist eruit dan evt funjet erin ;)

nu heerlijk thuis rommelen met gezin ,zonnebankje tussendoor enz .

morgen lekker een dagje vrij ,dit heb ik wel verdiend denk ik :turn-l:

groetjes junk

Goedverdegoedverdegoedver, die gasten bij HC lopen al een week te hannessen om mijn order bij elkaar te vergaren en nu plempen die sloompies een bericht op hun site dat ze het te druk hebben met nieuwjaar vieren. 8O Nog geen ramp, da's hooguit twee dagen bij ons. Maar die lapschwanzen gaan gewoon een hele week dicht en na de 29e wordt pas weer verder gegaan. Dikke vinger naar die lui, ze hebben geluk dat ze op een eiland wonen. :evil: :cry: :?

Iemand nog een 2700Kv binnenloper (bij voorkeur een oranje 2845 met koelvinnen). Krijgt-ie over twee weken een nieuwe terug.

VNTM vanaf het judotoernooi....

Posted via Mobile Device

Heerlijk gevlogen met de TwinStar en de FunJet. Lekker windje, zonnetje dus prima weer. Alleen jammer dat het erg druk was met motorcrossers. Veel lawaai en ze moesten zonodig ook dichtbij ons komen. Flink lopen schelden op die gasten.

Junkie is ook om hoor alleen wil hij het nog niet toegeven :rolling:

Heerlijk gevlogen met de TwinStar en de FunJet. Lekker windje, zonnetje dus prima weer. Alleen jammer dat het erg druk was met motorcrossers. Veel lawaai en ze moesten zonodig ook dichtbij ons komen. Flink lopen schelden op die gasten.

Junkie is ook om hoor alleen wil hij het nog niet toegeven :rolling:

Ik houd van alles dat vliegt ,ik heb de funjet eigenlijk al in depron vorm (su27);)

tja ,die motorrijders zijn idd niet prettig ,ook omdat je je vlieger niet lekker kunt horen :mad:

v/d zomer word het beter ,kunnen we lekker door de week 's avonds rijden/vliegen van 19;30u tot 23;00u ,lekker lang licht en warm ,als het wat donker word de led's aan ,helemaal goed :p

burp; pb in da box

image.php
Database errorThe database has encountered a problem.Please try the following:
  • Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
  • Open the www.modelbouwforum.nl home page, then try to open another page.
  • Click the Back button to try another link.
The www.modelbouwforum.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.

Gebeurt best wel vaak als je een reactie/post wil doen.Heb helaas geen bekertjes wel stuifkoe en suiker.Dus als iemand nog bekertjes heeft en anders even je eigen beker/mok meenemen

Probleem is bekend en wordt aan gewerkt Snoekie :)

[74843] nederland-komt-thuis-en-de-database-gaat-door-zn-hoeven-4

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat zou Burp, Junkie, Philliams en Sleur ervan weerhouden om op het ACH veld te gaan vliegen? Brevet in het bezit en voor zover ik weet geen beperkingen voor elektro... Van die mini-motorcrossertjes heb je geen last. ;) Wel zonder de HoogTij-rijders, dat dan helaas weer wel. :(

Posted via Mobile Device

En wat zou Burp, Junkie, Philliams en Sleur ervan weerhouden om op het ACH veld te gaan vliegen? Brevet in het bezit en voor zover ik weet geen beperkingen voor elektro... Van die mini-motorcrossertjes heb je geen last. ;) Wel zonder de HoogTij-rijders, dat dan helaas weer wel. :(

Posted via Mobile Device

:oops:
Mag je daar ook onder begeleiding van van een ervaren vlieger/instructeur met je EZ* oefenen? (Als full member zijnde van de ACH)

Posted via Mobile Device

tja ,ik was alweer vergeten dat ik een brevet heb ;)

uiteraard ook is naar het veld rijden ,goed plan , mooie grasmat :p

bart; jij mag daar ook fladderen ,als wij er zijn 0X

Hey Burp, ik heb ook zo'n banaan geregeld voor 75 eypo. Nieuw en nooit gevlogen, wel geplakt en in faute kleur gespoten, inclusief HET-RC 3W motortje. En een op-en-neertje Apeldoorn. Dinsdag dus wat later op de club. :? ;)

Ik heb er niet veel aan, behalve nu even de motor. Dus mochten er nog liefhebbers zijn (op langere termijn anders).... :?

Ik kon er niet uitkomen nee, zal wel iets met spierpijn na een aanval van zwaartekracht afgelopen vrijdag te maken hebben gok ik :confused:
Dat zou zo maar kunnen.(bedoelde eigenlijk dat je de dag en de nacht omdraaid in het weekend,ouwe nacht filosoof);)
Toch nog een vraagje:In de versnellings bak van de Sav heb je 2 inbusboutjes
1 : de bovenste/eerste die moet helemaal vastzitten
2 : die is voor het schakelen vroeger/later
Als mijn motortje nog niet helemaal warm is pakt ie zijn 2de versnelling wel,komt ie op bedrijfstemp dan blijft ie in zijn 1ste versnelling hangen.
Krijg het eerste imbusboutje ook niet meer vast gedraaid,zal dus wel een nieuwe versnellingsbak worden(aangezien ik te lui ben om de bak uit elkaar te halen)
Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad vroeger(zo 2005/2006)

Hey Burp, ik heb ook zo'n banaan geregeld voor 75 eypo. Nieuw en nooit gevlogen, wel geplakt en in faute kleur gespoten, inclusief HET-RC 3W motortje. En een op-en-neertje Apeldoorn. Dinsdag dus wat later op de club. :? ;)

Ik heb er niet veel aan, behalve nu even de motor. Dus mochten er nog liefhebbers zijn (op langere termijn anders).... :?

Wat wil je er voor hebben? :rolleyes: ;)

ikke , ha net op tijd :p:p:p

Laatst bewerkt:
Dat zou zo maar kunnen.(bedoelde eigenlijk dat je de dag en de nacht omdraaid in het weekend,ouwe nacht filosoof);)
Toch nog een vraagje:In de versnellings bak van de Sav heb je 2 inbusboutjes
1 : de bovenste/eerste die moet helemaal vastzitten
2 : die is voor het schakelen vroeger/later
Als mijn motortje nog niet helemaal warm is pakt ie zijn 2de versnelling wel,komt ie op bedrijfstemp dan blijft ie in zijn 1ste versnelling hangen.
Krijg het eerste imbusboutje ook niet meer vast gedraaid,zal dus wel een nieuwe versnellingsbak worden(aangezien ik te lui ben om de bak uit elkaar te halen)
Maar hebben jullie dat ook wel eens gehad vroeger(zo 2005/2006)
Yep, heb ik precies andersom. Die van mij schakelt direct over naar z'n 2e versnelling als gevolg van teveel vermogen. Ongeacht of het boutje er helemaal in of uit zit. :? Ik had toen ook een andere versnellingsbak geprobeerd (wel gebruikte) waarvan ik zeker wist dat-ie op een Savage 25 (4.1cc) wel goed heeft gewerkt, helaas hetzelfde probleem met een K4.6HO blokje.

Maar ja, een nieuwe bak kost toch niet zo duur qua financieel economisch geld? 8O ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back