junkie rc
Forum veteraan
*ziet de marktwaarde snel stijgen* :rolling: €€€€€€€ 8O
*gaat wat goud opnieuw aanbrengen op de Homo Fuckjettus*
neehoor ,ik gun hem graag aan phil

funjet komt er vanzelf wel ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*ziet de marktwaarde snel stijgen* :rolling: €€€€€€€ 8O
*gaat wat goud opnieuw aanbrengen op de Homo Fuckjettus*
Nee dat niet,en maakt verder ook niet uit.Maar dacht een van jullie heeft vast wel eens zo'n bakkie uit elkaar gesloopt vandaar.Jij zeker dus dacht ik, misschien weet een van de heren wat het zou kunnen zijn.:x-mas::x-masMaar ja, een nieuwe bak kost toch niet zo duur qua financieel economisch geld? 8O![]()
neehoor ,ik gun hem graag aan phil
funjet komt er vanzelf wel ....
We kunnen er ook samen mee doen![]()
Hahaha, ja da's lachûh. Philliams de linker stick en junkiede rechter. Of met zo'n leerling/leraarkabeltje tussen de MX-12'en. :rolling:We kunnen er ook samen mee doen![]()
Hahaha, ja da's lachûh. Philliams de linker stick en junkiede rechter. Of met zo'n leerling/leraarkabeltje tussen de MX-12'en. :rolling:
Misschien hou ik hem zelf voor indoor. 8O
Posted via Mobile sleurdinges
Dat zou zo maar kunnen.(bedoelde eigenlijk dat je de dag en de nacht omdraaid in het weekend,ouwe nacht filosoof)![]()
Ik zat toevallig *kuch*te kijken bij nieuwe potsen en zag de Fuckjet staan. Gelijk PB gedaan met een redelijk bod (75 geplakt en 85 nieuw indoos). Een nieuwe in doos kost normaal €69,00 en een HET-RC 3W kost €42,00. Het is en blijft 2e hands. Wel gelijk gezegd dat ik vanavond zou betalen of dinsdagavond bij ophalen cash lappen. 8) Dat-ie geel is.... Ik spuit de onderkant weer wit, plak de stickers met strepen op het wit, maak de wingtips groen en klaar. 8O :lol:
Ik had natuurlijk ook dezelfde motor bij RCTechnics kunnen bestellen, dan had ik die ook dinsdag. Maar met Fuckjet is ook makkelijk. Die slijt ik wel zonder brommer aan een HoogTij-er of op de ACH. Of ik vlieg eerst die banaan tot snot en ga dan pas met mijn Homo Fuckjettus vliegen.
Posted via Mobile Device
Ik ook, gewoon een wilde gok die aantrekkelijk zou zij. Mensen in geldnood vallen voor het argument dat je direct wilt betalen of langskomen. Ik zat zelfs mobiel dus met helemaal niets aan info. Eenmaal thuis zag ik pas de foto van die banaan. 8)Ik had die gast vrijwel meteen na het plaatsen van zijn advertentie al een pb gedaan. Maar hij had geen idee van de prijs en er stonden ook nog geen foto's.
Junkie, je kan van mij ook een regelaar motor en servo's overnemen (tegen kostprijs) dan krijg je van mij dus een complete disc zonder accu en ontvanger.
*vind het maar fijn om druk te zijn met ander mans vliegtuigen te maken*
Hoeveel uur slaap jij op kantoor? 8O :sleepy: :lol:En goeimoggels maar weer. Zit ik nog alleen op het forum soms?![]()
Dat je uberhaupt nog naar je nest gaat :rolling:En goeimoggels maar weer. Zit ik nog alleen op het forum soms?![]()