Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ja, een nieuwe bak kost toch niet zo duur qua financieel economisch geld? 8O ;)
Nee dat niet,en maakt verder ook niet uit.Maar dacht een van jullie heeft vast wel eens zo'n bakkie uit elkaar gesloopt vandaar.Jij zeker dus dacht ik, misschien weet een van de heren wat het zou kunnen zijn.:x-mas::x-mas:(valt vroeg dit jaar)

Hahaha, ja da's lachûh. Philliams de linker stick en junkiede rechter. Of met zo'n leerling/leraarkabeltje tussen de MX-12'en. :rolling:

Misschien hou ik hem zelf voor indoor. 8O

Posted via Mobile sleurdinges

zijn ze uitermate geschikt voor , ik zit zelfs te denken a/d ez ....moet lukken :cool:

@sleur, ik had die gast al meteen gevraagd maar hij heeft hem dus al verkocht?? Lekker dan :)

@Junkie, je inbox zit vol dus ik kan geen pb terug sturen....

Een groot nadeel van die Funjet is dat je een kant weer mag spuiten, twee kanten fel geel lijkt mij niet aan te raden. Je ziet echt niet meer wat onder of boven is dan.

Phil, de F117 is al helemaal gesneden inclusief de inkepingen en uitsparingen. Als je eenmaal zo'n ding gemaakt heb is het een piece of space cake :D

Junkie, je kan van mij ook een regelaar motor en servo's overnemen (tegen kostprijs) dan krijg je van mij dus een complete disc zonder accu en ontvanger.

*zit te bedenken dat ik het maar druk heb om ander mans vliegtuigen te maken :twisted:*

Ik zat toevallig *kuch* ;) te kijken bij nieuwe potsen en zag de Fuckjet staan. Gelijk PB gedaan met een redelijk bod (75 geplakt en 85 nieuw indoos). Een nieuwe in doos kost normaal €69,00 en een HET-RC 3W kost €42,00. Het is en blijft 2e hands. Wel gelijk gezegd dat ik vanavond zou betalen of dinsdagavond bij ophalen cash lappen. 8) Dat-ie geel is.... Ik spuit de onderkant weer wit, plak de stickers met strepen op het wit, maak de wingtips groen en klaar. 8O :lol: ;)

Ik had natuurlijk ook dezelfde motor bij RCTechnics kunnen bestellen, dan had ik die ook dinsdag. Maar met Fuckjet is ook makkelijk. Die slijt ik wel zonder brommer aan een HoogTij-er of op de ACH. Of ik vlieg eerst die banaan tot snot en ga dan pas met mijn Homo Fuckjettus vliegen. :mrgreen:

Posted via Mobile Device

people-falling-down.jpg

Hahahaha :rolling:

Dat zou zo maar kunnen.(bedoelde eigenlijk dat je de dag en de nacht omdraaid in het weekend,ouwe nacht filosoof);)

:yes: vaak wel ja :p

Nadeel is dan ook de zondagavond, probeer dan maar eens op tijd in je nest te liggen :murder:

Ik zat toevallig *kuch* ;) te kijken bij nieuwe potsen en zag de Fuckjet staan. Gelijk PB gedaan met een redelijk bod (75 geplakt en 85 nieuw indoos). Een nieuwe in doos kost normaal €69,00 en een HET-RC 3W kost €42,00. Het is en blijft 2e hands. Wel gelijk gezegd dat ik vanavond zou betalen of dinsdagavond bij ophalen cash lappen. 8) Dat-ie geel is.... Ik spuit de onderkant weer wit, plak de stickers met strepen op het wit, maak de wingtips groen en klaar. 8O :lol: ;)

Ik had natuurlijk ook dezelfde motor bij RCTechnics kunnen bestellen, dan had ik die ook dinsdag. Maar met Fuckjet is ook makkelijk. Die slijt ik wel zonder brommer aan een HoogTij-er of op de ACH. Of ik vlieg eerst die banaan tot snot en ga dan pas met mijn Homo Fuckjettus vliegen. :mrgreen:

Posted via Mobile Device

Dat ding vliegt zo mooi dat je dat niet snel gaat lukken. Of je moet echt een mooi filmmomentje inplannen en hem volgas de grond in boren (ala Blizzard) Vanmiddag even flink inverted gevlogen, onwijs soepel.

Ik had die gast vrijwel meteen na het plaatsen van zijn advertentie al een pb gedaan. Maar hij had geen idee van de prijs en er stonden ook nog geen foto's.

Ik had die gast vrijwel meteen na het plaatsen van zijn advertentie al een pb gedaan. Maar hij had geen idee van de prijs en er stonden ook nog geen foto's.
Ik ook, gewoon een wilde gok die aantrekkelijk zou zij. Mensen in geldnood vallen voor het argument dat je direct wilt betalen of langskomen. Ik zat zelfs mobiel dus met helemaal niets aan info. Eenmaal thuis zag ik pas de foto van die banaan. 8)

Posted via Mobile Device

Junkie, je kan van mij ook een regelaar motor en servo's overnemen (tegen kostprijs) dan krijg je van mij dus een complete disc zonder accu en ontvanger.

*vind het maar fijn om druk te zijn met ander mans vliegtuigen te maken :D*

mijn dank is groot :worship:

optie tegen kostprijs is wat mij betreft prima :D

zit er geeneens een ontvanger bij ? :rolleyes:;)

pb box geleegd ...

* zit na te denken over een leuk cadeautje voor burp *

Laatst bewerkt:
Zo, de F117 voor Phil zit ook al bijna in elkaar. Ik moet wel zeggen dat het steeds sneller gaat naarmate je meer bouwt. De gehele basis en opbouw van de F117 is gereed, inclusief het aftapen met glastape van alle vouwen. Flaps, servo's en staart plaatsen en klaar voor de overdracht.

De plaat was wel flink beschadigd en gedeukt Phil, flink moeten passen om er goede delen uit te krijgen.

Als je eenmaal aan het bouwen bent....

De servostangen gebogen en vastgezet, de flaps schuin afgesneden en vastgeplakt met glastape. De servostangen vastgemaakt.

Nu dus alleen nog de servo's vastplakken, de body plakken en de staart erop. Dan kan de overdracht alweer plaats vinden.

Totaal voor mij nog een half uurtje werk. Phil moet dan de motormount en de motor plaatsen, de regelaar en ontvanger erop, accu erin en afregelen maar. Inschatting voor Phil is ongeveer 1,5 uur werk.

In tegenstelling tot de disc van Junkie zal ik hier geen motiefjes op maken. Mag Phil zelf doen. :D

Slapen? Nah, kan ik nog genoeg als ik dood ben. Op het werk moet er gewerkt worden (en af en toe een blik op het forum werpen :))

Overdag werken, 's avonds beetje sporten of gezellig thuis, later op de avond en in de nacht een beetje bouwen. Daarna klein beetje slapen en zo weer naar de volgende morgen toe.

Vrijdags in de ochtend en middag wat klusjes en verplichte zaken, in de avond een beetje bieren of wat bouwen, zaterdag boodschappen en kinderen van naar verenigingen halen/brengen. Bij mooi weer ook nog wat leuke dingen doen, net als zondag. Zondags dan ook rijden/vliegen/F1 kijken.

Van alles een beetje dus :rolling:

Alles hangt samen met een goede planning :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back