Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:nooo: Aber das habst du falsch mein freund, meine heiratet oder zweite fati ist ein Tiroler lieber ...... So ich weisch ein weniger wort im Deutch zu wahlen .....
Of zoiets :rolling:
Aber Sie kaufen nicht mehr bym Hornbach, die auch beträchtliches Deutsches sind.
![]()
![]()
Iedereen alweer te meuren, zit ik in mijn eentje te bouwen ofzo??
Morgen wel bijtijds in wormer mannen, ik neem aan dat er nog wel een paar samen willen vliegen?
Accu's zijn allemaal weer vol.
Hmm, mijn nieuwe disc tegen jouw sloopbak bedoel je dan? Even denken, best wel weer wat werk aan gehad, en ik wil met de Spitfire beginnen volgende week, lukt niet als ik weer een disc moet maken (ook mijn tijd is beperkt)
Ik zie trouwens dat iedereen weer slaapt, WAKKER WORDEN, slapen kan je nog genoeg als je dood bent.
*Drinkt het laatste biertje uit de beertender en gaat ook maar slapen*
Weet nieteens hoe je vootoosjop schrijft,laat staan ermee werkenEn jij als ICT'er denkt dat dit de echte beelden zijn![]()
![]()
![]()
De rest heb je goed,maar het laatste stukjeBurp mag dan een ICT-er zijn maar die heeft die foto's niet geupload, en die Snoeksel kan natuurlijk niet meer dan een troffel vasthouden en wat spachtelputz smeren ......
Ohwja, en swaffelen, dat lukt hem ook nog wel, getuige z'n kloontje :rolling:
Iedereen alweer te meuren, zit ik in mijn eentje te bouwen ofzo??
Morgen wel bijtijds in wormer mannen, ik neem aan dat er nog wel een paar samen willen vliegen?
Accu's zijn allemaal weer vol.