Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
FF deze pc afsluiten en onder de zonne ehhh bed pc gaan liggen :p
En nog ff deze als afsluiter :

Laatst bewerkt door een moderator:
:nooo: Aber das habst du falsch mein freund, meine heiratet oder zweite fati ist ein Tiroler lieber ...... So ich weisch ein weniger wort im Deutch zu wahlen .....

Of zoiets :rolling:

Aber Sie kaufen nicht mehr beim Hornbach, die auch beträchtliches Deutsches sind.

:p ;)

Ach, die oude zangers en zangeressen zijn lang niet altijd slecht.

Om even een voorbeeld aan te halen, Bonnie st Claire (Bonje Cornelia Swart) was vroeger best een lekker ding en had leuke liedjes, even een foto van toen en nu......

bonnie-st-claire_medium.jpg
bonniest.jpg

Iedereen alweer te meuren, zit ik in mijn eentje te bouwen ofzo??

Morgen wel bijtijds in wormer mannen, ik neem aan dat er nog wel een paar samen willen vliegen?

Accu's zijn allemaal weer vol.

Morgen wel bijtijds in wormer mannen, ik neem aan dat er nog wel een paar samen willen vliegen?

Ik wil gedeeltelijk samen vliegen, maar eigenlijk ben ik een beetje ontdaan door een paar gebeurtenissen de laatste 72 uur en denk ik dat ik het liefste ff helemaal in mijn eentje wil vliegen .....
[/trut]

Maar we kunnen allicht wel een paar keer air battle spelen,misschien dat jij dit keer mijn discus nu beschadigt ??

Hmm, mijn nieuwe disc tegen jouw sloopbak bedoel je dan? Even denken, best wel weer wat werk aan gehad, en ik wil met de Spitfire beginnen volgende week, lukt niet als ik weer een disc moet maken (ook mijn tijd is beperkt :))

Ik zie trouwens dat iedereen weer slaapt, WAKKER WORDEN, slapen kan je nog genoeg als je dood bent.

*Drinkt het laatste biertje uit de beertender en gaat ook maar slapen*

Hmm, mijn nieuwe disc tegen jouw sloopbak bedoel je dan? Even denken, best wel weer wat werk aan gehad, en ik wil met de Spitfire beginnen volgende week, lukt niet als ik weer een disc moet maken (ook mijn tijd is beperkt :))

Ik zie trouwens dat iedereen weer slaapt, WAKKER WORDEN, slapen kan je nog genoeg als je dood bent.

*Drinkt het laatste biertje uit de beertender en gaat ook maar slapen*

Dan moet je toch wat beter je best gaan doen en je vliegkunsten verbeteren ipv je bouw kunsten :rolling:
Sleep well amigo, ik zie je morgen in wormer:D

Nee hoor, ik zal die disc van jou morgen eventjes mores leren :) Prepare boy!!

ohja, slaap ook lekker.

En jij als ICT'er denkt dat dit de echte beelden zijn :confused: :confused: ;)
Weet nieteens hoe je vootoosjop schrijft,laat staan ermee werken

Burp mag dan een ICT-er zijn maar die heeft die foto's niet geupload, en die Snoeksel kan natuurlijk niet meer dan een troffel vasthouden en wat spachtelputz smeren ......
Ohwja, en swaffelen, dat lukt hem ook nog wel, getuige z'n kloontje :rolling:
De rest heb je goed,maar het laatste stukje :rolleyes:.Weet niet hoe ze het jou uitgelegd hebben,maar met swaffelen maak je geen kloontjes :D
Goeie smoggels btw

goodmorning_graphics_02.gif

*heeft net nog even de foto's bekeken van afgelopen zatermiddag*
:lol:
Dominique is gewoon een superlief meisje die op ontzettend spontane wijze de "grote" mannen om haar heen, samen met haar in een kringetje door de tuin heen laat huppelen...
1274.gif

daar doe je niets tegen en dat zijn ontwapenende,vrolijke eigenschappen van een kind...schitterend :D

@ Snoeksel:

ziet er goed uit die nieuwe Depronkiller voorop je Baja ;)
Stickers en zwarte spoiler maakt de Baja nog mooier!

Laatst bewerkt:
Zat de foto's net ook nog even terug te kijken.Ben toch wel blij dat er geen buurman/buurvrouw uit het raam hing.Was wel even rete gezellig.Denkt nu nog even na over evt nog wat stickerwerk op de Bajaarde :D
@ Bart thnx for the compliments

ik heb net zo'n 9,5 u liggen maffen , heerlijk gewoon :-P

Disk ziet er prima uit hoor , maar zoals je weet ,zet ik hem toch naar mezelf , dus hoe lang tandloos face erop staat weet ik niet ;)

betreft beatbox ,ik drum binnenmonds ,dus word het lastiger om extra sound tot te voegen , de meeste beatboxers gebruiken hun lippen .
ik ben maar een matige amateur ,en rommel maar wat aan .
het is net als vliegen , je moet er een beetje gevoel en hersens voor hebben , hoe vaker je oefent hoe beter het gaat ,dus veel tijd in stoppen ;)

mvg TRUT

Goeiemoggel iedereen :p

Ik heb d'r zin an straks :yes:

ff een filmpje om wakker te worden

Laatst bewerkt door een moderator:
even overleg gepleegd ,en ik kom straks wel ff kijken ;)

siggy boy ; ik pik straks de lipo wel ff op , of kom jij ook ff kijken in wormer ?

burp ; neem jij de disc mee , kan ik hem in ontvangst nemen :p:cool:

laterrrrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back