Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Philliams, Burp, Ronald: Hier hebben ze de RX-USB converter...
Geweldig, Dat werkte echt leuk!!, :thumbsup: Ben alleen nu een beetje bang dat we dan elk jaar een nieuwe zender moeten kopen, gezien het "geweld" wat er gisteren werd gebruikt om een sim gek te maken...:rolleyes:
oeps , was dit niet waar we ons voor hadden ingeschreven ?? topper of ragger.

ik dacht dat marcel (ragger ) dit geregeld had voor ons lieve allen .

ik kan mij vergissen ,want ik houd het allemaal niet zo bij :-)
ik heb 4 dagen op rij gevlogen ,dus ben aardig vlieggaar , maar als ik morgen welkom ben ,ga ik wel heen
Haha, waarom geen agenda bijhouden?, met allle komende vliegdagen in het vooruitschiet, inderdaad geen overbodige luxe...;)

41HR68BP5WL._SS500_.jpg

Tot nu toe verricht mijn soldeerwerk met dit apparaat...ben er eigenlijk niet helemaal tevreden mee en vraag hierbij om een advies voor een soldeerbout die wat meer constante warmte produceert.

Heeft iemand een goede suggestie?

Zou 1 van de indoorpiloten mij alstubleift het adres (en tijdstip) van de sporthal waar er straks gevlogen gaat worden even willen PB-en?
Alvast bedankt!;)

Bart, als je gewoon electronica wilt solderen is een Weller (achtig) boutje prima. Een niet te grove punt. Aangezien ik verwacht dat je er geen accu's mee gaat solderen is een stationnetje als in deze link een prima ding voor weinig. Ik heb hem zelf ook (naast een Weller boutje) Je kan er ook een wat groter puntje bij nemen.

Voor soldeerwerk aan accu's moet je gewoon even naar Hornbach en daar een bout van 60-80 Watt kopen met in ieder geval eenflinke punt.

Bart, als je gewoon electronica wilt solderen is een Weller (achtig) boutje prima. Een niet te grove punt. Aangezien ik verwacht dat je er geen accu's mee gaat solderen is een stationnetje als in deze link een prima ding voor weinig. Ik heb hem zelf ook (naast een Weller boutje) Je kan er ook een wat groter puntje bij nemen.

Dat ziet er goed uit en is ± 7x goedkoper als een Weller in dat type.
Bedankt voor de link.;)

*Alle accu's geladen heeft*

Laten we maar ff rustig doen Burp, was eigenlijk van plan alle depron vandaag weer heel mee terug te nemen vandaag ....

Bart wist je al waar de hal in Wormer is?

Thanks for asking mate ;)
Ik heb inmiddels de coördinaten ontvangen :D

Ik weet niet wat voor een oude gps module je hebt, gelukkig kan ik het exemplaar wat ik in bezit heb gewoon de straat en plaatsnaam invoeren :rolling:
(Wel leuk vroeger, geo-caching :p )

Laatst bewerkt:
Zo net even 5Ltr milleuvervuiling gehaald,gaat zo de smering erbij gooien.En straks maar even een leuk plekje opzoeken :D
*ook hier sneeuw*

Laatst bewerkt:
*Alle accu's geladen heeft*

Laten we maar ff rustig doen Burp, was eigenlijk van plan alle depron vandaag weer heel mee terug te nemen vandaag ...

:rolling:dit is idd niet de raggers groep ;)

zal mij benieuwen straks :p

net mijn bolide weer in nieuwstaat gebracht , ook van binnen met een sopje .
vriest het gewoon aan :eek: ,het is echt behoorlijk koud buiten ,brrr

phil ; wat heb je nou weer gekocht :confused::p

Zo net even 5Ltr milleuvervuiling gehaald,gaat zo de smering erbij gooien.En straks maar even een leuk plekje opzoeken :D
*ook hier sneeuw*

Jaaaaa,gillen maar met dat ding Snoeksel ;)
Zet je wel een skibril op,er staat hier inmiddels een aardige blizzard :onweer: ;)

(hoopt dat de alcohol van gisteravond een beetje uit mijn kop wegtrekt,pffff,zie sterretjes )

Het waait hier ook deprondelen voorbij, maar geen sneeuw ?

[edit]

Correctie, ook wat natuurlijke deprondelen komen inmiddels voorbij zetten ........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back